Dain´s Khazâd Guard and Balins Dwarfs
Samaahan minä sanoin muutama viestiä sitten.Maedhros kirjoitti:Ei aivan vielä. Kuinka monen tyypin uskotte pääsevään closikseen Sentinelien kanssa, jos esim. 25 kutia tulee vuorossa ja välissä on lähemmäksi 30 muuta tyyppiä. Itse en pidä tätä määrää kovinkaan suurena, vaikka kuka tulisi (lukuunottamatta rinkulalla leikkivää Sauronia...).
Lalalaa
Pitäisikö Sotussa lukea enemmänkin kuin edellinen viesti? Ei todellakaan, ei se ole tarkoitus. Tosimies vastaa ja hoitaa lukemisen ja muun jälkikäteen.Valtsu kirjoitti:Samaahan minä sanoin muutama viestiä sitten.
Näen jo Grondin ryntäävän tänne esittämään vastaväitteensä, kun Kapteenikaan ei 'Conilta ja BB:ltä varmaan ehdi. Vai onkos Grondikin 'Conissa?
Niin, ja mikseivät tulisi, kun ne kerta on tehtykin. Joskin joitain muutoksia saattaa tulla. Tuskin muistavat itsekään muinaisia "WD-versioita".
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
aha nå sitten...LAndE kirjoitti:Etkä saisi kirjoittaa enempää. Nuokin on GW:n painattamaa tavaraa ja tekijänoikeuslain tukemia. Enkä nyt keksi miksi nämä tähän heitit?Alberth kirjoitti: *en jaksa kirjoitaa kaikea...
eikun mää aatelin jos joku haluaisi tietää minkälaisia noi on...ehkä kaikilla ei oo WD...
hmm... on se.