Miniatyyrien lakkaus
-
Monoliitti
- Viesti:
Yhdyn Mastonin mattalakan ylistäjiin! Ostin tänään maailkaupasta hieman epävarmana mastonia ja toimi kuinb unelma SE EI KIILLä (sanottu noin 1000 kertaa). M;utta kun on hyvää niin on Hyvää... Ja poistaa myös inkin kiillon.
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
-
hyytelöperuna
-
Hormagaunt
-
Hormagaunt
-
Hormagaunt
Lakkasin juuri figuni uudella (tai no, onhan sen ostosta jo aikaa) purity seal purkilla ja huomasin, ettei se olekaan samanlaista kuin ennen. Lakka teki semmoisen himmeän kalvon toisen figuni päälle ja pilasi toisen ruiskimalla jotain valkoista vaahtoa sen päälle. Kysyisin vaan, että onkohan tuo `ardcoat nykyisellään sitä kiiltävää lakkaa kun en tuohon purity sealiin enää aio koskea.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Eikös tuo 'ardcoat ole sitä gw:n purkkilakkaa, siis ei spray? Vaikka fantasiapelien sivut väittävät sen olevat gloss varnish spray(?), mut hinta on sama kun maalipurkeilla, eikä se ole spray purkkien joukossa.Janson kirjoitti:Lakkasin juuri figuni uudella (tai no, onhan sen ostosta jo aikaa) purity seal purkilla ja huomasin, ettei se olekaan samanlaista kuin ennen. Lakka teki semmoisen himmeän kalvon toisen figuni päälle ja pilasi toisen ruiskimalla jotain valkoista vaahtoa sen päälle. Kysyisin vaan, että onkohan tuo `ardcoat nykyisellään sitä kiiltävää lakkaa kun en tuohon purity sealiin enää aio koskea.
Mulla on sitä purkki, mutta kun etiketti on hävinnyt niin en tiedä nimeä. Ainakin se kiltää ihan pirusti. Mutta kannattaisi kokeilla Vallejon lakkoja. Game color sarjassa on matta lakkaa, satin lakkaa ja kiiltävää lakkaa. Ainakin tuo matta on tosiaan mattapintaista, eli ei kiillä tippaakaan. Itse olen myös huomannut purity sealissa erittäin pahoja vikoja, varsinkin sen hintaan nähden.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Kyllä minä sitä ainakin sprayna tilasin tuolta puolenkuunpeleistä, ja kuvassa oli spraypullon kuva jossa luki 'ardcoat. Kiilto ei haittaa oikeastaan mitään, mieluummin kiiltävä figu, kuin valkoisen vaahdon peittämä figu.
Mitäs muuten sille alkuperäiselle clear varnish purity sealille oikein tapahtui?
Mitäs muuten sille alkuperäiselle clear varnish purity sealille oikein tapahtui?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"