"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

lyhin matsisi

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Faceless kirjoitti:
Captain Boromir kirjoitti:Lotr-peli jossa pelasin kahella helffillä orc trackeria vastaan. Tracker kuoli ekalla vuorolla.
Tuommosia ei lasketa peleiksi.
Eipä kai, mutta sitä miknälainen peli, ei oltu määritelty.
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Jos lasketaan antautumiset mukaan niin se varmaan oli brettiksiä vastaan kun tiputin griffonin ekalla vuorolla taivaalta.

Muuten se oli 1000 pts ottelu empirellä delffejä vastaan. Kolmannen vuoroni jälkeen joka haltia makoi kuolleena taistelukentällä.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

HahaHAHHAHAHA pari päivää sitten moukutin oikein kunnolla khorne armeijaa:

Kaverilla oli 10 chaos chosen knightin rykmentti joilla oli 50 pisteen taikalippu. (rykmentti maksoi noin 600 pistettä)
Ammuin ensimmäisellä vuorolla misfiren HellBlasterilla ja heitin D6:tosesta 6:tosen ja ritarit oli lähietäisyydellä joten hellblaster ampui 30 kertaa ja tapoin kaikki knightit ensimmäisellä vuorolla. Kaverini päätti luovuttaa kun peli oli 2000 pisteen peli.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

No lyhin loppuun asti pelattu peli on n. 2 tuntia. Telotin kaaoksen liskoillani. Yleensä ne tuppaa venähtämään vaikka säännöt kyllä osataan =)
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

No, Lotrissa olisi varmaan peli, jossa pelattiin tälläinen, että kaveri puolusti yhtä pitkää aitaa ja mä hyökkäsin...
Armeijat oli tasaväkiset, koska ei tiedetty, että Barrierista on niin paljon hyötyä...
Eli, pari kierrosta ne örkit kesti... Ne hakkautuivat siihen muurin kuin aallot kallioihin...
Ja, matsi oli joko 500 vs. 500 tai 750 vs. 750, en muista...

En päässyt aidan yli kuin Shgratilla, joka taidettiin teurastaa sitten sen aidan toisella puolella hetimmiten...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Blood Angeleilla kaksi vuoroa kerkesin juosta eldareita päin kunnes koko armeija oli ammuttu metsässä kykkivillä starcannon guardian/warwalker ryhmillä. Ja transportiahan ei osata käyttää...
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Kellokoneisto kirjoitti:No, Lotrissa olisi varmaan peli, jossa pelattiin tälläinen, että kaveri puolusti yhtä pitkää aitaa ja mä hyökkäsin...
Armeijat oli tasaväkiset, koska ei tiedetty, että Barrierista on niin paljon hyötyä...
Eli, pari kierrosta ne örkit kesti... Ne hakkautuivat siihen muurin kuin aallot kallioihin...
Ja, matsi oli joko 500 vs. 500 tai 750 vs. 750, en muista...

En päässyt aidan yli kuin Shgratilla, joka taidettiin teurastaa sitten sen aidan toisella puolella hetimmiten...
:)

Oon pelannu tällasii siegejä.

Joku 750 vastaan 500. Puolustajat linnakkeessa ja hyökkääjillä ei tikkaita, towereita tai edes ramia... En väitä että oli tasasta.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

No tuota, lyhin pelini on kestänyt varmaan noin puoli tuntia lotreilla kaveri minas tiritheillä vastaan örkkini.
Päätin olla älykäs ja ottaa 400pts peliin niin helevetisti kahdenkäden aseilla varustettuja örkkejä ja urukki kapteenin. Jousista ei ollut puhettakaan, mutta peli alkoi...
1. Vuoro:
8 örkkiä kuolee ampumiseen
2:Vuoro:
6 örkkiä kuolee ampumiseen
3:Vuoro:
Örkit menevät lähisteisteluun ja menettävät 8 örkkiä, viholliselta kuolee 1.
Ja vuoroja oli 10. Loppu aika olikin semmoista että otin vaan pahasti turpiin. Urukki kapteeni tosin tappoi Minas Tirithin kapteenin, mutta itselläni oli 50 örkkiä vainaa ja vihollisella 8 minas tirithiä (peukut pystyyn).
Tämä kostettiin viime torstaina, otettiin 420pts matsi johon minä otin vain heroja(Sormusaave, Lurtz, Sauronin Suu, peikko kapteeni ja örkkikapteeni). Kaveri otti Theodenin ja älyttömästi rohania ja minas tirithiä.
No, päätettiin että on pimeää ja minun pitää salamurhata vihollisen johtaja ja paeta kentältä. Tosin kävi, tapoin jokaisen vihollisyksikön ja jäljelle jäi Lurtz, Sauronin Suu ja Peikkokapteeni joka teurasti vihollisia 300pts edestä. Matsi kesti varmaan 40 minuuttia.
40koossa oli semmonen 45 minuutin peli jossa IG ampu 13th komppaniani kolmessa vuorossa ihan olemattomiin, en päässyt edes taisteluun. Jotkut pelit ovat tainneet päättyä kun Rune Priest on deep strikettänyt puolen armeijan kanssa johonkin ovelaan paikkaan ja onkin hävinnyt sitten warppiin.
Tämmösiä pelejä :D
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Batista

Viesti Kirjoittaja Batista »

Yksi minuuti, molemmat osapuolet luovuttivat heti kättelyssä, kun pelkäsivät toistensa armeijoitaan...
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Ai joo, pelasin Amroth Elensaria vastaan GW:ssä niin hän kyllä teloitti piru vie minut täysin.
Sain kaadettua häneltä ensimmäisen haltian vasta vuorolla keppi ja nakki. Se pitää kostaa!
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Katsastaja

Viesti Kirjoittaja Katsastaja »

Noh minulla lyhin peli oli veljeni Wolfi armyä vastaan. Niillä pikapeli säännöillä pelasimme.. Minulla oli 12 vahva warrior ryhmä ja 6 immortalia.. (emme käyttäneet phase out sääntöä) Veljelläni rhino, grey hunter ryhmä ja karvainen runepriesti.. ;
1. vuoro: minä; Siirtelin necrojani parempiin asemiin.. veljeni: Rhino ajaa 12" necroja kohti, pintle storm bolter kaatoi yhden.. ukot ulos ja closeen, koko warrior ryhmä meni heti. (wolfeilla 2 p.weaponia, fisti ja frost axe..)
2. vuoro: minä; Ammuskelin immortaleilla wolfi ryhmää.. kaksi kaatui.. ja hyökkäsin closeen.. Wolf peltit liehuen sain armottoman määrän iskuja takaisin, ennen kuin olin itse lyönyt... peli loppui siihen.. Kesti noin 20 minuuttia.
flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Eldarit vs. Marinet pieni kenttä ainoastaan high grassia alueella 15 minuuttia ja Eldarit kaatuivat maahan ja hautautuivat ruohon sekaan täytyy sanoa että hieman otti kaveria päähän
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

Pelasin VD:n Lost and The Damdedia vastaan patrolin Eldareilla... Kaikki meni VD:ltä ekalla vuorolla ja multa kuoli 2 guardiania...
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Hell at Welltownissa summonhordea vastaan... hävisin lopullisesti 3. aloittavalla(vastustajan huki)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Lyhin matsini/Tylsin/Huonoin on se kun hävisin 2:ssa vuorossa vastustajan Lizardmeneille kun kaikki
gobbot lähti hanee ja luovutin. :I
;)
Gragh is back.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Jotain 8 vuotta sitten. WHFB, kaverin Undead vs mun Skavenit.

Undikset aloittaa ja ampuu screaming skull katapulteilla yhden rotan kenraalin rykmentistä kuoliaaksi. Pyöritän "erikoispelko" heitossa 6 ja 6. Noh, onneksi vielä löytyy 10 pts warpstone charm ja pyöritän uudestaan 6. Kenraalin pako aiheuttaa ketjureaktion...

Pelasimme heti perään toisen pelin joka alkoi ja päättyi juuri samalla tavalla. :)
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Yksi vuoro kun kaveri tipautti GUO:nsa mun jalalle ja se (siis GUO) hajos...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Tätä ei tapahtunut minulle vaan veljelleni (jonka Keisari on nähtävästi kironnut).
Pelin voittaja oli selvä ensimmäisellä vuorolla kun veljeni liikutti kaikkia tankkejaan (Landraider, Leman russ ja rhino) difficult terrainiin ja ne kaikki jämähtivät paikoilleen ilman losia mihinkään vastustajan yksikköön. Peli oli selvä siinä vaiheessa.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Matsi taisi olla 1000pts 40k-matsi, Eldarini vastaan Lagituksen örkit. Skenaario oli sääntökirjan Patrol (en muista mitä siinä pitää tehdä, mutta deployment zonet on hassun muotoiset ja kaukana toisistaan).

Molemmat armeijat etenivät lähes täydellisesti maaston suojassa kohti pöydän keskustaa ensimmäiset pari vuoroa, peli loppui ensimmäiseen random game length -heittoon. Taisin tappaa 3-4 Burna Boytä (joita oli alunperin 5), örkit eivät tappaneet ketään. Vähäverisin matsi koskaan, Total Casualties: 4 örkkiä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

O&G vs. kaverin HE 900p peli, jossa kaveri luovutti kolmannella vuorolla ja voitin 1174 pisteen massacrella. =)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”