"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre Kingdoms +Welffit +muuta sälää

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Eikö tuosta ihonväristä valittaminen ole vähän turhaa, voittehan maalata ne ihan miten mieli tekee...

Sääli, itse olin ajatellut harmaita, mutten halua niitä GW - värisiksi niin jotain muuta keksin... Voisivat olla mustamurjaaneja muuten, mutta kaikki inisisivät heti rasisimista kun yhdistelisivät tietyn stereotypian ogreihin... No, ogret ovat fantasiamörköjä joiden värin ei tarvitsekaan olla realistinen, niin teenpä punaisia.
zqmfgb
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Itse pidin ihonväristä, outoa :).

Mutta CD:t ja WElffit!? Kova kisa tulee olemaan näiden välillä sanosinpa.

AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Miten ne voivat edes hyötyä torvesta? Eihän niillä ole korviakaan! Eikä aivoja, eikä lihaksia...
Eli varmaankin muusikko on puhaltavinaan torveen, ja muut ovat vain kuulevinaan sen.

Ja kyllä, itse pidän ihonväristä. Hieman outo se kyllä on mutta iskevä.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Henri Ketonen kirjoitti:Eikö tuosta ihonväristä valittaminen ole vähän turhaa, voittehan maalata ne ihan miten mieli tekee...

Sääli, itse olin ajatellut harmaita, mutten halua niitä GW - värisiksi niin jotain muuta keksin... Voisivat olla mustamurjaaneja muuten, mutta kaikki inisisivät heti rasisimista kun yhdistelisivät tietyn stereotypian ogreihin... No, ogret ovat fantasiamörköjä joiden värin ei tarvitsekaan olla realistinen, niin teenpä punaisia.
Totta kai voi ja siihen pitäisikin pyrkiä.
Juttu on vaan niin että tuo ogre on lähinnä kädettömän maalausjälkensä takia lähinnä luontaantyöntävän näköinen, mikä ei ole hyvä juttu, kun GW:n pitäisi markkinoida ukkojaan noiden kuvien avulla. Ideana on varmasti antaa ihmisille vähän esimakua tulevasta jotta ruokahalu kasvaisi.

Varmaan makuasia, mutta vaikuttaa aika nopeasti maalatulta ukolta, jos vertaa sitä joihinkin muihin teoksiin.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Olihan tuo ogre muusik... huutaja ihan hyvän näköinen.
Naama oli hieman kummallinen ja iho oli maalattu huonosti, mutta hyvältä näyttää.
Nyt kyllä alkaa jo sormet syyhytä..
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Averren kirjoitti:AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
Jos muilla roduilla torvi tai jokin lisää moraalia, niin millainen vaikutus sillä on kun vastassa olevien luusankojen torvi ulvoo kadotettujen sielujen äänellä... Asiaahan tekee vielä hirvittävämmäsi se, että tämä ei ole fysikaalisesti mahdollista! Kuten eivät taida kävelevät kuolleetkaan... ;)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Tuo ihonväri on kyllä aika hassu, mutta en todellakaan maalaa näitä GW-tyyliin :) Ja ettehän tekään...? ;)
niih.
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

Averren kirjoitti: AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
Vastaus löytyy vanhemmasta taustatarinasta. Niillä on keuhkojen paikalla taika, joka toimii kuin keuhkot.

Jos ei voi uskoa tähän, on syytä kyseenalaistaa myös miten lurkit ylipäätään pysyvät koossa ilman lihaksia, ligamentteja ja nivelkapseleita. Aah, odottakaa: It's a kind of magic.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Noniin, arvelinkin, että taustalla on jotain tällaista ;).

Kiitos selvennyksestä, kivi vierähti sydämeltäni :).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Ottiatuota... entäs se muu sälä? Tuleeko woodelffien mukana uusia muovisia haltiaheppoja? Entäs uusia cold oneja?
Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Itse tekisin ogreista iholtaan hiukan kellertäviä, jos niitä aikoisin kerätä, mutta kun en aio. Eikö tuo musikantti voisi hakata sitä rint... Mahapanssariaan sillä nuijalla??
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Uusia cold oneja? Mitä tarkoitit... siis welffeille cold oneja?
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Cold oneista tehdään ilmeisesti uusi figu. Jostakin Foorumilta sen luin pari kuukautta sitten. Mutta ei ne welffeille tuu...
Uus cold one on hieman saman tyylinen, kun 5 edikassa. Eli siitä tulee enemmän sellanen Jurassicparkin raptorin näkönen.
-Tai tällaisia huhuja olen kuullut

Joillakin Foorumeilla on ollut myös huhuja uudesta elven steedistä, mutta ei mitään tietoa ole varmistettu...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Saisivat uusia kaikki ratsut. Nykyset ovat aika rumia.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

I.C. Wiener kirjoitti:Saisivat uusia kaikki ratsut. Nykyset ovat aika rumia.
Toden totta. 5th edikan cold one on muuten paljon hienompi kuin nykyinen. Nykyiselle figulle sopii stupidity, muttei sitten mikään muu. Ainoat ratsut joista pidän ovat sudet. Esim. villikarjuista saisivat tehdä paljon raivoisamman näköisiä. Nyt ne ovat kuin mitäkin falkullan emakkoja. Näin örkkipelaajan näkemyksestä siis...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Ja minusta ne saisivat olla huomattavasti isomman kokoisia... ne on sellaisia ihme karvaisia babe possuja... Mutta eiväthän ne tietenkään mitään hevosenkokoisia saisi olla.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

I.C. Wiener kirjoitti:Saisivat uusia kaikki ratsut. Nykyset ovat aika rumia.
Empä tiedä onko tuo noitten nykyisten bretonnialaisten pollejen kohdalla tarpeellista...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Kuvasta päätellen gnoblareita tulee skirmisher yksikkönä. Kivaa, noillekkin jotain huomaamatonta!
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Kiitos Ari. Jälleen kuvia (vaikkakin hieman huonolaatuisia). Maalausjälki noissa järkytti minua. On siinä värejä käytetty. Lisäksi tuo vihertävä iho oli jälleen esillä :(. No, pikkujuttu. Scraplauncherissa on kyllä einestä.
Lateksimajava kirjoitti:Kuvasta päätellen gnoblareita tulee skirmisher yksikkönä. Kivaa, noillekkin jotain huomaamatonta!
Todellakin!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”