Ogre Kingdoms +Welffit +muuta sälää
- Henri Ketonen
Eikö tuosta ihonväristä valittaminen ole vähän turhaa, voittehan maalata ne ihan miten mieli tekee...
Sääli, itse olin ajatellut harmaita, mutten halua niitä GW - värisiksi niin jotain muuta keksin... Voisivat olla mustamurjaaneja muuten, mutta kaikki inisisivät heti rasisimista kun yhdistelisivät tietyn stereotypian ogreihin... No, ogret ovat fantasiamörköjä joiden värin ei tarvitsekaan olla realistinen, niin teenpä punaisia.
Sääli, itse olin ajatellut harmaita, mutten halua niitä GW - värisiksi niin jotain muuta keksin... Voisivat olla mustamurjaaneja muuten, mutta kaikki inisisivät heti rasisimista kun yhdistelisivät tietyn stereotypian ogreihin... No, ogret ovat fantasiamörköjä joiden värin ei tarvitsekaan olla realistinen, niin teenpä punaisia.
zqmfgb
Itse pidin ihonväristä, outoa
.
Mutta CD:t ja WElffit!? Kova kisa tulee olemaan näiden välillä sanosinpa.
AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
Mutta CD:t ja WElffit!? Kova kisa tulee olemaan näiden välillä sanosinpa.
AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Totta kai voi ja siihen pitäisikin pyrkiä.Henri Ketonen kirjoitti:Eikö tuosta ihonväristä valittaminen ole vähän turhaa, voittehan maalata ne ihan miten mieli tekee...
Juttu on vaan niin että tuo ogre on lähinnä kädettömän maalausjälkensä takia lähinnä luontaantyöntävän näköinen, mikä ei ole hyvä juttu, kun GW:n pitäisi markkinoida ukkojaan noiden kuvien avulla. Ideana on varmasti antaa ihmisille vähän esimakua tulevasta jotta ruokahalu kasvaisi.
Varmaan makuasia, mutta vaikuttaa aika nopeasti maalatulta ukolta, jos vertaa sitä joihinkin muihin teoksiin.
Jos muilla roduilla torvi tai jokin lisää moraalia, niin millainen vaikutus sillä on kun vastassa olevien luusankojen torvi ulvoo kadotettujen sielujen äänellä... Asiaahan tekee vielä hirvittävämmäsi se, että tämä ei ole fysikaalisesti mahdollista! Kuten eivät taida kävelevät kuolleetkaan...Averren kirjoitti:AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Vastaus löytyy vanhemmasta taustatarinasta. Niillä on keuhkojen paikalla taika, joka toimii kuin keuhkot.Averren kirjoitti: AverrenNote: Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Miksi joillain Skeletoneilla on Hornblower? Eihän niillä ole keuhkojakaan!
Jos ei voi uskoa tähän, on syytä kyseenalaistaa myös miten lurkit ylipäätään pysyvät koossa ilman lihaksia, ligamentteja ja nivelkapseleita. Aah, odottakaa: It's a kind of magic.
Cold oneista tehdään ilmeisesti uusi figu. Jostakin Foorumilta sen luin pari kuukautta sitten. Mutta ei ne welffeille tuu...
Uus cold one on hieman saman tyylinen, kun 5 edikassa. Eli siitä tulee enemmän sellanen Jurassicparkin raptorin näkönen.
-Tai tällaisia huhuja olen kuullut
Joillakin Foorumeilla on ollut myös huhuja uudesta elven steedistä, mutta ei mitään tietoa ole varmistettu...
Uus cold one on hieman saman tyylinen, kun 5 edikassa. Eli siitä tulee enemmän sellanen Jurassicparkin raptorin näkönen.
-Tai tällaisia huhuja olen kuullut
Joillakin Foorumeilla on ollut myös huhuja uudesta elven steedistä, mutta ei mitään tietoa ole varmistettu...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
- I.C. Wiener
- Viesti:
Toden totta. 5th edikan cold one on muuten paljon hienompi kuin nykyinen. Nykyiselle figulle sopii stupidity, muttei sitten mikään muu. Ainoat ratsut joista pidän ovat sudet. Esim. villikarjuista saisivat tehdä paljon raivoisamman näköisiä. Nyt ne ovat kuin mitäkin falkullan emakkoja. Näin örkkipelaajan näkemyksestä siis...I.C. Wiener kirjoitti:Saisivat uusia kaikki ratsut. Nykyset ovat aika rumia.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Empä tiedä onko tuo noitten nykyisten bretonnialaisten pollejen kohdalla tarpeellista...I.C. Wiener kirjoitti:Saisivat uusia kaikki ratsut. Nykyset ovat aika rumia.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Kiitos Ari. Jälleen kuvia (vaikkakin hieman huonolaatuisia). Maalausjälki noissa järkytti minua. On siinä värejä käytetty. Lisäksi tuo vihertävä iho oli jälleen esillä
. No, pikkujuttu. Scraplauncherissa on kyllä einestä.
Todellakin!Lateksimajava kirjoitti:Kuvasta päätellen gnoblareita tulee skirmisher yksikkönä. Kivaa, noillekkin jotain huomaamatonta!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.