Veikkaan että povarista löytyy kartsa tupakkaa ja joka viikonloppu ollaan kaupungilla "ryyppäämässä" kavereitten kaa.
Sekös sitten onkin hienoo?
NOT!
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
sori ny vaan mutta tulppa maalaa figuja kaverin kaa... lol! en pidä figujen hinnoista ja keräilystä mutta kyllä se maalaaminen on hauskaa touhua... tupakkaan en koske vaikka kuolisin...Zekta kirjoitti:Jaahas...haluaisin kyllä nähdä tämän Tulpan ihan niinkuin face-to-face...
Veikkaan että povarista löytyy kartsa tupakkaa ja joka viikonloppu ollaan kaupungilla "ryyppäämässä" kavereitten kaa.
Sekös sitten onkin hienoo?
NOT!
rekisteröidyin siksi että voin jättää vietejä ja käydä hyviä väittelyitä ihmisten kanssa! en tarkoita riitaisessa mielessä... etsin hyviä perusteluja miksi keräillä näitä figuja.... hmmmm ehkä en enää kustu näitä leluiksi koska nää on jotain aivan muuta.... kyllä tulppa tietää... kokemusta on...Plague Zombie kirjoitti:Onpas taas turha topikki, ja kyllä tuon tulpan pitäisi kokeilla tuota maalaamista ja pelaamista ennenkuin tuomitsee (vai oletko jo kokeillut?) tämän minulle niin rakkaan harrastuksen. Eihän kaikki tietenkään voi tykätä pikkutarkasta maalaamisesta ja nopan viskelystä, mutta miksi edes rekisteröidyit tähän foorumiin, jos et tykkää koko puuhasta?
Eiköhän virheinvestoinnit ota päähän joka tapauksessa.tulppa kirjoitti:kuitenkin kannattaa hieman harkita että mihin ne rahat menee...
Taitaa olla aika pitkälti mutu-tietoa? Periaatteessahan tuo olisi moraalisesti väärin, ehkä. Mutta todellisuudessa GW lienee todella pieni paha tuossa, koska he tiettävästi tuottavat kaiken länsimaissa, verrattuna esim. Nikeen, jonka kenkiä tehdään pitkälti Aasiassa ja todella törkein työehdoin. Toisaalta riistonkin voi määritellä monella tapaa, mikäli jossain kehitysmaassa pitää valita, ollakko kerjäläinen vai tehdäkö töitä riistofirmalle, voi jälkimmäinen antaa mahdollisuuden elää parempaa elämää. Tää nyt tietysti on myös aika pitkälti mutu-pohjalta, mutta aika pitkälti kyllä tuo riistofirma status riippuu näkökulmasta...joku tehtaan duunari nämä tekee huonolla palkalla ja ne isot kihot kerää rahat...
sitä vaan että ei se sitten ole kovin hauskaa kun kyllästyessä käsittää että on tuhlannu satoja ja tuhansia euroja tämmöseen...
Jeah, samalla logiikalla vois sanoa, että seurustelu on tyhmää, ellei se johda jälkikasvuun/avioliittoon. Aatteles nyt, sitä viettää paljon aikaa toisen ihmisen kanssa ja käyttää rahaakin käymällä ulkona syömässä, leffassa tms. ja mitä siitä jää sitten käteen, jos tulee ero? Materiaa ei, kokemus kyllä. Materiassa ei kannata ehkä kaikkea mitata kuitenkaan...Etana kirjoitti: Pointtina vain että jos molemmanlaiselle ihmiselle antaa rahaa
vaikka 50 euroa, figujen keräilijälle sentään jää siitä jotain
käteenkin...
Ehdottomasti näin. Suoraan sanottuna, näin se on aivan kaikessa, toisissa pienemmässä, toisissa suuremmassa mittakaavassa. Harvoja asioita säilyttää ja käyttää aktiivisesti tai vähemmän aktiivisesti koko elämäänsä, olenko oikeassa?Tulppa kirjoitti:figut joskus takassa palaiski niin onhan se varmaan ihan kivaa niillä värkätä ennen sitä...
Täsmälleen sama asia mooooonessa muussakin asiassa, ei tosiaankaan vain figuiluharrastuksessa. En tosiaan kovin montaa harrastusta Shakin lisäksi keksi, joka ei veisi enemmän tai vähemmän tolkuttomasti rahaa ja unohtuisi jossain välissä. Pointti onkin siinä, että tästäkin harrastuksesta otetaan kaikki irti, ennenkuin se into loppuu. Näin minä ainakin olen tähän mennessä elänyt, ja harrastanut, ja näin aion myös harrastaa tulevaisuudessa. Kaikki loppuu aikanaan, mutta kuten elämästä, kannattaa ottaa kaikki irti niin pitkään kuin vain voi. Mitä muuta voit tehdä? Jos lopetat harrastuksen sen takia, että 'keksin varmasti parempaa ja kestävämpää vastinetta rahoilleni' et tule käyttämään sitä rahaa sitten ikinä yhtään mihinkään. Käytä se silloin kun tahdot siihen mihin tahdot, ja nauti siitä mihin sen käytät täysin siemauksin niin pitkään kuin se on mahdollista.Tulppa kirjoitti:sitä vaan että ei se sitten ole kovin hauskaa kun kyllästyessä käsittää että on tuhlannu satoja ja tuhansia euroja tämmöseen...
My thoughts exactly.M.Salava kirjoitti:Materiaa ei, kokemus kyllä. Materiassa ei kannata ehkä kaikkea mitata kuitenkaan...
Väittely paranisi, jos toinenkin osapuoli perustelisi. On hyvä, ettet juossut pois keskustelusta heti tämän threadin laittamisen jälkeen, mutta se ei riitä.tulppa kirjoitti:en minä sitä tarkota että figut on kalliita ja muut on halpoja... jääkiekko on kalliimpaa tiedän... mutta minä en ikinä itse aio kerätä näitä figuja. onneksi täällä on hyvin mielipiteitään perustelevaa porukkaa... tulee hyviä väittelyitä!
minusta olen perustellu asiani... aikaisemmassa jutussani puhuin siitä miksi en pidä gw touhusta... joku möhömaha britti rikastuu kun duunari tekee töitä tehtaassa paska palkalla. minusta sinun kannattas perustella kantojas niinku tuota äsköstä... eikä myöskään minun viestien lukeminen satuta...Captain Boromir kirjoitti:Väittely paranisi, jos toinenkin osapuoli perustelisi. On hyvä, ettet juossut pois keskustelusta heti tämän threadin laittamisen jälkeen, mutta se ei riitä.tulppa kirjoitti:en minä sitä tarkota että figut on kalliita ja muut on halpoja... jääkiekko on kalliimpaa tiedän... mutta minä en ikinä itse aio kerätä näitä figuja. onneksi täällä on hyvin mielipiteitään perustelevaa porukkaa... tulee hyviä väittelyitä!