siinä wyvernin tappamisessa on vaan se huono puoli kun se laskeutuu sun selustaan. siinä on kaks vaihtoehtoa. joko sää käännät kaikki sun yksiköt kattoon siihen päin tai sit sää annat sen chargata yhen selkään. sillon se on lippu ja out number vastaan wyverni jäbän tapot ja rear joten se on aika tod. näköstä et wyverna ukko voittaa.
ja sit tohon fanatikkien ja siegen syöntiin horse maraudereilla ja furyilla. itselläni oli ekassa pelissäni yksi rykmennti molempia, mutta vihollisella oli kanssa 2 rykmenntii wolffeja, piti tehä niistä jauhelihaa ensin ja furyt lähti niitten perään jonnekkin maailman äärin ja kerkes enää tekeen yhen rear chargen. Marauder horsepojut taas söi wolfit ja meni hyvään asemaan spear örkkien taakse oisin päässy tekeen yhteis chargen sen yhteen örkki rykyyn mun nihtien kanssa ja ne oli nii hyvässä paikassa et pakoonkaan ne ei ois päässy. mul oli 2 scrollia sen loitsuja varten, mutta äijä heittää kolmella nopalla irresistiblen. magia tappo 4 viidestä joten enää ei otettukkaan oikein rivejä pois ja rear bonusta.
Kertoisitko muuten vähän enemmän miten niillä heittokirveillä ownataan. eiks niil oo vaa joku range 6.
toi voisi olla totta, että nopeilla yksiköillä voisi jyrätä örbiä, mutta itse en satu kamalasti pitämään mistään all cavalry armeijoista ja jos pääsisin syömään sen spear jukat niin sillä jäis enää 14 arrer boyzia ampujis. ne ei kamalan vaarallisia ole. osuu useimmiten 5+ antaa woundin 5+ ja vielä armour save päälle.
voisi toi idigo fire toimia, mutta en pidä kamalasti tzeentchistä ja ei niissä fanaticeissa se suurin ongelma ole.
sanoisin, että suurin ongelma on wyvern lord. se pääsee aika helpolla laittamaan yhen yksikön karku teille. olisin iloinen jos joku viitsisi vielä tarkentaa miten se killataan.
ongelmana mulla on myös se, että yksiköt ei oikein riitä vihulla on niin paljon leveämpi armeija. kun lähen rushaamaan sinne päin niin sieltä tullaan aika helpolla flankkiin.
mutta kiitoksia paljon hyvistä vinkeistä! just tämän tyylisiä lisää ja örbistä tehdään jauhelihaa oikein kunnolla!