"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaoksella örbiä ja gobbo poikia vastaan. apua tarvittais!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
iigubiigu

Kaaoksella örbiä ja gobbo poikia vastaan. apua tarvittais!

Viesti Kirjoittaja iigubiigu »

jep... eli kaikki ehdotukset (taktiikat, erityisen hyvät yksiköt jne.) ovat tevetulleita.

Olen aika uusi pelaaja(olen pelannu vasta yhden pelin kaaoksella).

Tasapeli ja oli vähän vaikeuksia. (siis örbiä vastaan). Tiedän kyllä ettei tasapeli kamalan huono saavutus ole, mutta tavote ois tietysti Voittaa (ja mielellään massacrella).

Miten toimia spear chukkia ja fanatikkeja vastaan?
Mitä tehdä ympärillä liitelevälle wyver ratsastaja lordille?
Mitä pistää gianttia vastaan?
Miten torjua chariotit?
Miten huijata parhaiten pelissä ja millä tavalla? :)

tällä hetkellä pelaan undivined mortal armeijalla. aika paljon kyllä slaaneshia. en missään tapauksessa pelaisi khorne armeijalla. (vihaan frenzyä).

Voin halutessanne pistää tämän hetkisen armeija listani ja sen jolla pelasin ekan pelini. Voin kertoa vähän enemmän ekasta pelistäni kaaoksella jne. jos se auttaisi auttamaan minua.

ja muutenkin saa neuvoa kaikilla muillakin neuvoilla jotka liittyvät enemmän tai vähemmän örkkeihin ja niitä vastaan pelaamiseen.

Kiitos jo etukäteen!
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

no yrität hakea jollaki nopella ryhmällä (esim. furyt) fanaticit pois hänen armeijastaan ja toivot etteivät ne vyöry sinua kohti, sitten vaat rynnit päälle, mieluiten jollain nopealla, hitaat jalkaväki blokit saadaan loitsuttua/ammuttua pois, tai näin ainakin itse tein tutun kaaos armeijalle örkeilläni.
+ Näillä saa myös spear chukat alas

Viime kerralla tilannetta häiritsi TZ dragon golden eyella, yleisestikään ei mikään huono valinta. Tosin jos ei Tzeentch innosta.

mitä pahaa wyvernissä on? Senhän nyt kannattaa torjua niinkuin dragonit yleensäkin, tosin wyvernin pitäisi pysähtyä jo hyvin rykmenttien maagisiin vitosiin, ko. rakennelmalla 6 hyökkäystä (?) vastustajan basic 5 combat resoa + musicanttia vastaan.

Gianti syödään jollain isommalla ;) tai loitsitaan alas. / annetaan sen olla.

Myös Beastmenejen ambush yksiköt voivat olla kovassa asemassa örkejä vastaan.

Tosin aika paljon riippuu vastustajan armeijakoostumuksesta. Mutta yleensä paniikki yms. asiat ovat vaarallisia örkki armeijalle, tosin oikeanlaisella deplymentilla, näitä voi olla vaikea aiheuttaa
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Fanatikit kannattaa hakea alastomalla Marauder horseman unitilla menemällä niin kovin kuin pääsee NGobboja päin ja sotakoneista pääset eroon furyillä.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Esko Rae kirjoitti:Fanatikit kannattaa hakea alastomalla Marauder horseman unitilla menemällä niin kovin kuin pääsee NGobboja päin ja sotakoneista pääset eroon furyillä.
Itse ottaisin horsemenille heittokirveet. Eka vanat irrotetaan ja sitten 0wnataan kirveillä.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Tzeentchillä lienee paras keino fanatikkien ulosottoon, Indigo Fire. Yleisesti gobboja vastaan pelatessa manuuveritilaa on vähän., paras keino voittoon lienee pakottaa vastustaja ottamaan paljon psykologiatestejä, niiden leadership kun ei ole maailman paras.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
iigubiigu

Viesti Kirjoittaja iigubiigu »

siinä wyvernin tappamisessa on vaan se huono puoli kun se laskeutuu sun selustaan. siinä on kaks vaihtoehtoa. joko sää käännät kaikki sun yksiköt kattoon siihen päin tai sit sää annat sen chargata yhen selkään. sillon se on lippu ja out number vastaan wyverni jäbän tapot ja rear joten se on aika tod. näköstä et wyverna ukko voittaa.

ja sit tohon fanatikkien ja siegen syöntiin horse maraudereilla ja furyilla. itselläni oli ekassa pelissäni yksi rykmennti molempia, mutta vihollisella oli kanssa 2 rykmenntii wolffeja, piti tehä niistä jauhelihaa ensin ja furyt lähti niitten perään jonnekkin maailman äärin ja kerkes enää tekeen yhen rear chargen. Marauder horsepojut taas söi wolfit ja meni hyvään asemaan spear örkkien taakse oisin päässy tekeen yhteis chargen sen yhteen örkki rykyyn mun nihtien kanssa ja ne oli nii hyvässä paikassa et pakoonkaan ne ei ois päässy. mul oli 2 scrollia sen loitsuja varten, mutta äijä heittää kolmella nopalla irresistiblen. magia tappo 4 viidestä joten enää ei otettukkaan oikein rivejä pois ja rear bonusta.

Kertoisitko muuten vähän enemmän miten niillä heittokirveillä ownataan. eiks niil oo vaa joku range 6.

toi voisi olla totta, että nopeilla yksiköillä voisi jyrätä örbiä, mutta itse en satu kamalasti pitämään mistään all cavalry armeijoista ja jos pääsisin syömään sen spear jukat niin sillä jäis enää 14 arrer boyzia ampujis. ne ei kamalan vaarallisia ole. osuu useimmiten 5+ antaa woundin 5+ ja vielä armour save päälle.

voisi toi idigo fire toimia, mutta en pidä kamalasti tzeentchistä ja ei niissä fanaticeissa se suurin ongelma ole.

sanoisin, että suurin ongelma on wyvern lord. se pääsee aika helpolla laittamaan yhen yksikön karku teille. olisin iloinen jos joku viitsisi vielä tarkentaa miten se killataan.
ongelmana mulla on myös se, että yksiköt ei oikein riitä vihulla on niin paljon leveämpi armeija. kun lähen rushaamaan sinne päin niin sieltä tullaan aika helpolla flankkiin.

mutta kiitoksia paljon hyvistä vinkeistä! just tämän tyylisiä lisää ja örbistä tehdään jauhelihaa oikein kunnolla! :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”