"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkin viha 500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Spinal

Örkin viha 500pts

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Pistämpä nyt sitten ekan listani.

Gorbag 50pts
-Shield

Grishnakh 50pts
-Shield

Orc Shamans 50pts

Mordor Troll 90pts

18 Orc Warriors 108pts
-Shield

17 Orc Warriors 102pts
-Spear

4 Orc Warriors 20pts
-Two handed Weapon

Orc Warriors 30pts
-banner

Total points: 500
Models: 44

Tässä en mitään kovin fluffikasta hakenutkaan. Tavoitteena oli vain saada mahdollisimman paljon örkkejä. kommenttia, parannusehdotuksia ja muuta. Ja Mordor Trollia en laita.
Viimeksi muokannut Spinal, Ke 11.08.2004 23:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Shall I burn you?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kyllähän tuo lista on melkoisen fluffikas, sen kun vain vaihtaa nimettyjen sankareiden nimet uusiksi.
Massaa kyllä tuosta löytyy, mutta se onkin ainoa asia, mihin tuo lista voi luottaa.

Itse ottaisin vain yhden bannerin, ja korkeitaan yhden shamaanin, jos sitäkään. Yksi riittää kyllä hoitamaan furya tärkeimmällä osalle kenttää.

Iskuvoimainen osa tuosta listasta puuttuu. Itse olisin ottanut bannerin ja shamaanin tilalle Mordor Trollin, mutta kerran et sitä halua, niin jotain muuta sitten. Itse käytän Cave Trolleja ihan Mordor-armeijassakin. Mutta jos peikot eivät ole hommasi, niin ehkä sitten vaikka wargit.
Phil Kelly says "No!"
Spinal

Garoth kirjoitti:Iskuvoimainen osa tuosta listasta puuttuu. Itse olisin ottanut bannerin ja shamaanin tilalle Mordor Trollin, mutta kerran et sitä halua, niin jotain muuta sitten. Itse käytän Cave Trolleja ihan Mordor-armeijassakin. Mutta jos peikot eivät ole hommasi, niin ehkä sitten vaikka wargit.
Trolleja en ottanut siksi, koska halusin örkkimassalistan. No, jos sinne nyt sitten yhden trollin kummiski laitan ;).

SPedit: No nyt siellä sitten on se trolli.
Shall I burn you?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

nyt lista vaikuttaa hyvältä löytyy f 7 ja gorbag ja Grishnakh hoitavat massaa vastustajalta aika hyvin sekä shamanilla on se fury joka on aika hyövyllenen sekä sitten massaa löytyy.....
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Hamaanin pisteet ovat väärin. Ja joudut siten ottamaan tuosta listasta 2 verisellä kirveellä varustettua örkkiä (niidenkin pisteet ovat väärin), niin pisteet ovat oikein. Muuten ihan hyvä lista, mutta itse vaihtaisin Mordor Trollin ja Grishnakin Troll Chieftainiin. Eipä sitten muuta...heh!
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

eli selvennetään sauronin sanomisia shamaani maksaa 50pts ja örkki kahdenkäden aseella 5pts eli 5 örkkiä on 25pts. Ihan kiva lista muuten.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Spinal

Ohop! oli vahingossa jääny muuttamatta nuo pisteet, kun listaa muokkasin, mutta nyt ne on korjattu.
Shall I burn you?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”