Pistämpä nyt sitten ekan listani.
Gorbag 50pts
-Shield
Grishnakh 50pts
-Shield
Orc Shamans 50pts
Mordor Troll 90pts
18 Orc Warriors 108pts
-Shield
17 Orc Warriors 102pts
-Spear
4 Orc Warriors 20pts
-Two handed Weapon
Orc Warriors 30pts
-banner
Total points: 500
Models: 44
Tässä en mitään kovin fluffikasta hakenutkaan. Tavoitteena oli vain saada mahdollisimman paljon örkkejä. kommenttia, parannusehdotuksia ja muuta. Ja Mordor Trollia en laita.
Örkin viha 500pts
Örkin viha 500pts
Viimeksi muokannut Spinal, Ke 11.08.2004 23:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Shall I burn you?
Kyllähän tuo lista on melkoisen fluffikas, sen kun vain vaihtaa nimettyjen sankareiden nimet uusiksi.
Massaa kyllä tuosta löytyy, mutta se onkin ainoa asia, mihin tuo lista voi luottaa.
Itse ottaisin vain yhden bannerin, ja korkeitaan yhden shamaanin, jos sitäkään. Yksi riittää kyllä hoitamaan furya tärkeimmällä osalle kenttää.
Iskuvoimainen osa tuosta listasta puuttuu. Itse olisin ottanut bannerin ja shamaanin tilalle Mordor Trollin, mutta kerran et sitä halua, niin jotain muuta sitten. Itse käytän Cave Trolleja ihan Mordor-armeijassakin. Mutta jos peikot eivät ole hommasi, niin ehkä sitten vaikka wargit.
Massaa kyllä tuosta löytyy, mutta se onkin ainoa asia, mihin tuo lista voi luottaa.
Itse ottaisin vain yhden bannerin, ja korkeitaan yhden shamaanin, jos sitäkään. Yksi riittää kyllä hoitamaan furya tärkeimmällä osalle kenttää.
Iskuvoimainen osa tuosta listasta puuttuu. Itse olisin ottanut bannerin ja shamaanin tilalle Mordor Trollin, mutta kerran et sitä halua, niin jotain muuta sitten. Itse käytän Cave Trolleja ihan Mordor-armeijassakin. Mutta jos peikot eivät ole hommasi, niin ehkä sitten vaikka wargit.
Phil Kelly says "No!"
Trolleja en ottanut siksi, koska halusin örkkimassalistan. No, jos sinne nyt sitten yhden trollin kummiski laitanGaroth kirjoitti:Iskuvoimainen osa tuosta listasta puuttuu. Itse olisin ottanut bannerin ja shamaanin tilalle Mordor Trollin, mutta kerran et sitä halua, niin jotain muuta sitten. Itse käytän Cave Trolleja ihan Mordor-armeijassakin. Mutta jos peikot eivät ole hommasi, niin ehkä sitten vaikka wargit.
SPedit: No nyt siellä sitten on se trolli.
Shall I burn you?