World Eaters- aloitus
World Eaters- aloitus
Kunhan neljäs editio näkee päivänvalon (noin julkisesti), niin ajattelin aloittaa Wolrd Eaterit.
Codex ja sääntökirja ovat pakollisia, sehän on selvä. Figuista ajattelin aluksi kahta boksia Berzerkerejä ja jokin figu Lutiksi/Lordiksi (mikä?). Seuraavaksi vaikkapa Aspat power fisteillä Berzerker- ryhmiin, jokin Heavy Support ja mahdollinen Retinue (tai mikä lie Bodyguard) Lordille(lutille.
Kuulostaako hyvältä, vai onko ihan täyttä potaskaa?
Codex ja sääntökirja ovat pakollisia, sehän on selvä. Figuista ajattelin aluksi kahta boksia Berzerkerejä ja jokin figu Lutiksi/Lordiksi (mikä?). Seuraavaksi vaikkapa Aspat power fisteillä Berzerker- ryhmiin, jokin Heavy Support ja mahdollinen Retinue (tai mikä lie Bodyguard) Lordille(lutille.
Kuulostaako hyvältä, vai onko ihan täyttä potaskaa?
Bersuboksit tietysti Hyvä Juttu<tm> jos khornearmeijaa tekeepamp-pu kirjoitti:Codex ja sääntökirja ovat pakollisia, sehän on selvä. Figuista ajattelin aluksi kahta boksia Berzerkerejä ja jokin figu Lutiksi/Lordiksi (mikä?). Seuraavaksi vaikkapa Aspat power fisteillä Berzerker- ryhmiin, jokin Heavy Support ja mahdollinen Retinue (tai mikä lie Bodyguard) Lordille(lutille.
Fistit täytyy muuten hommata jostain muualta, koska bersujen mukana niitä ei tule.
Demoniprinssi tekis myös hyvää, mutta myös lordi tai luti axe of khornella saa ikäviä aikaan
Bodyguardia ei tarvitse, ennemmin tavan bersujen mukaan reuhaamaan charru.. halvempaa ja hyödyllisempää.
Heavyyn dreadnoughtia/predatoria/defileriä, ihan mistä tykkää.
Khornearmeija on erittäin suoraviivainen tehdä oikeastaan.
EDIT: Ai, hitto unohdin että GW julkaisi tuon champpafigunkin khornelle..
Viimeksi muokannut Deetwo, Ke 11.08.2004 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Osta tällainen, ja sitten muutamia verikirjeitä ja...Predator.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
En nyt tiedä tuosta aloituspaketista; kannattaa ennemmin ostaa kaksi pakettia Pers-Erkkejä, ja tehdä niistä 3 * 8 ryhmää (favoured units)...Plague Zombie kirjoitti:Osta tällainen, ja sitten muutamia verikirjeitä ja...Predator.
- The Captain
- Valvoja
[mainos]Jos kiinnostaa ostaa maalaamattomia berserkkereitä, minulta löytyisi parikymmentä.[/mainos]
Heavyksi kyllä suosittelen dreadnoughteja. Defiler tuntuu olevan kaikilla kaaospelaajilla armeijassaan, niin että kai se sitten on hyvä, mutta itse en tykkää (sitä ei edes saa dedikoitua Khornelle). Myös Khornen mopot voisivat uudessa editionissa olla hyvinkin hintansa väärtejä.
Heavyksi kyllä suosittelen dreadnoughteja. Defiler tuntuu olevan kaikilla kaaospelaajilla armeijassaan, niin että kai se sitten on hyvä, mutta itse en tykkää (sitä ei edes saa dedikoitua Khornelle). Myös Khornen mopot voisivat uudessa editionissa olla hyvinkin hintansa väärtejä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Itse olen kokenut dreadnougtin liian epävarmaksi. Sillon kun pitäisi pysyä asemissa ja ampua, niin rakkine saa päähänsä rynnätä avoimelle uhoamaan ja kun olisi tarve mennä iholle, niin eiköhän innostuta poimimaan sieniä. Defiler on toimintavarmempi, mutta vaikea saada jatkossa hull downiin, joten predator nousee omaksi suosikikseni.
Bikerit nousevat arvossa, kiitos uuden liikkumisensa ja blood frenzy-heiton puuttumisen.
Bikerit nousevat arvossa, kiitos uuden liikkumisensa ja blood frenzy-heiton puuttumisen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Puistokemisti
Kiinnostavaa kyllä, CSM CA kertoo mitä Destroyer tekee jos sen antaa Defilerille, vaikka sitä ei voi antaa Defilerille.The Captain kirjoitti:[mainos]Jos kiinnostaa ostaa maalaamattomia berserkkereitä, minulta löytyisi parikymmentä.[/mainos]
Sivu 12. Ota sitten tuostakin selvää mitä GW ajaa takaa.
Poikahan puhuu pehmeitä. [quote="Codex:Chaos Space Marines p.47, oikea laita "Vehicles of Khornre""]A vehicle dedicated to Khorne has the Destroyer ability. This costs +25pts. A Defiler may not be given this upgrade[/quote]Herby kirjoitti:Missään kohtaa Codex:issa ei sanota että defi ei voi ottaa Destroyeria. Joten sen saa, tosin vain mark of Khorne:n alla oleva armeija.
MUTTA koska on Khornearmeija kyseessä, niin Dredillehän laitetaan toki 2x closisasettaIceman kirjoitti:Itse olen kokenut dreadnougtin liian epävarmaksi. Sillon kun pitäisi pysyä asemissa ja ampua, niin rakkine saa päähänsä rynnätä avoimelle uhoamaan ja kun olisi tarve mennä iholle, niin eiköhän innostuta poimimaan sieniä.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- The Captain
- Valvoja
Sille jää silti valitettavasti ne pari combi-bolteria, joilla se voi innostua paukuttelemaan juuri kun haluaisi assaultoida.Abu kirjoitti:MUTTA koska on Khornearmeija kyseessä, niin Dredillehän laitetaan toki 2x closisasetta :PIceman kirjoitti:Itse olen kokenut dreadnougtin liian epävarmaksi. Sillon kun pitäisi pysyä asemissa ja ampua, niin rakkine saa päähänsä rynnätä avoimelle uhoamaan ja kun olisi tarve mennä iholle, niin eiköhän innostuta poimimaan sieniä.
-A
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Kun Khornella pelataan niin toki mättöaseistusta kehiin. Sitten ehkä itkettää kun se kutonen tulee ja ammutaan combibolttereilla, mutta kyllä niitä ykkösiä ja kakkosiakin tulee, ja silloin mätetäänkin vihalla.pamp-pu kirjoitti:Mitkäs kannattaisi laittaa Khornen Dreadnoughtille aseiksi? Täysin mättöaseistettu, vai myös hieman ampumista?
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."