Örkkien teko
Örkkien teko
Moro! Oiskohan kellään TOSI hyviä vinkkejä miten tehä örkkifiguureja. osaan jo tosi hyvin, mutta ainahan niistä löytyy paranneltavaa. Ja sitten haluaisin vielä vinkkejä armeijan joukkojen valinnasta. VASTAILEMISIIN!
-
Scar-Veteran
-
hyytelöperuna
SINÄHÄN voisit antaa vinkkejä meille, jos olet tehnyt paljon örkkejä ihan itse. Mitä materiaaleja käytit, mitä stuffia, minkälaiset työkalut? Entä mitä käytit ettei stuffi tartu, vettä vai rasvaa? Teitkö tukirangan päälle? Käytitkö vain greeniä vai myös muita stuffeja? Voisit kirjoittaa artikkelin miten teet stuffista örkkejä, moni ilahtuisi vaikka kuinka.
Kirjotappa Vilitsukka ens kerralla a) täsmällinen, b) asiapitoinen, c) vähemmän ylimielissävyinen viesti niin minä ja muut foorumin jäsenet viitsisimme vastata asiallisesti; pysyisi se taso.Moro! Oiskohan kellään TOSI hyviä vinkkejä miten tehä örkkifiguureja. osaan jo tosi hyvin, mutta ainahan niistä löytyy paranneltavaa. Ja sitten haluaisin vielä vinkkejä armeijan joukkojen valinnasta. VASTAILEMISIIN!
Ja anna linkkejä kuviin, niin olisi mahdollista antaa eksakteja ehdotuksia/ohjeita eikä heitellä "vinkkejä" summanmutikassa.
Örkkini
Joo tosiaankin anteeks jos olin vähän ylimielinen, oon keränny noita stone trolleja, yks jo täysin kokonaan maalattu, ja sit mul on perus orc boyzeja melkein kokonaan maalattu joukko, oon käyttäny static grassii ja hiekkaa jalustaan. Olen myös tehny mmalipesuu ja kuivamaalanu osan hahmoista, mutta se suurin kysymykseni loppujen lopuksi oli että mitä kannattaisi ottaa seuraavaksi? lähetän kuvia sitten kun olen saanut niitä otettua.
kiitos etukäteen
Vilitsukka
kiitos etukäteen
Vilitsukka
-
Janne Forsell
- Viesti:
Stone troll
Tässä on nyt se mun maalaama kivipeikko:
http://www.pbase.com/vilitsukka/warhammerini
Aion lähettää tämän galleriahakuun, mitä mieltä olette?
Vilitsukka
http://www.pbase.com/vilitsukka/warhammerini
Aion lähettää tämän galleriahakuun, mitä mieltä olette?
Vilitsukka
Warhammerin synkkään maailmaan mukavaa vaihtelua... korostukset paikoin ihan törkeän räikeitä (olkavarsissa, rystysissä) , mutta silmä on mahtava. Siistiä työtä kaiken kaikkiaan.
Örkkiarmeijaan tarvitaan örkkejä paljon, lisäksi goblineja tykinruoaksi/syötiksi/lihamuuriksi, ja jotain nopeaa ratsuilla/kärryillä ja sotakoneita. O&G on harmillisen kallis ja työläs armeija koota... Jossain välissä kun perusukot alkaa tuntua tylsältä, osta pari sankaria, ja kunhan olet muutaman pelin pelannut, niin voit alkaa harkita erikoisyksikköjä (villiörkit, mustaörkit, jättiläinen yms.).
Örkkiarmeijaan tarvitaan örkkejä paljon, lisäksi goblineja tykinruoaksi/syötiksi/lihamuuriksi, ja jotain nopeaa ratsuilla/kärryillä ja sotakoneita. O&G on harmillisen kallis ja työläs armeija koota... Jossain välissä kun perusukot alkaa tuntua tylsältä, osta pari sankaria, ja kunhan olet muutaman pelin pelannut, niin voit alkaa harkita erikoisyksikköjä (villiörkit, mustaörkit, jättiläinen yms.).
Röllistäni..
tosiaankin hahmo näyttää siltä että se kiiltäisi, mutta itse asiassa valaisin sen ylhäältä lampulla ja sen takia varjostukset eivät ihan näy... tapanani on aina ollut olla huolellinen enkä voinut jättää silmääkään tekemättä yksityiskohtaiseksi. onnistui mielestäni hyvin.
Kirjoitelkaa vaan lisää, kiitos kaikille!
Vilitsukka.
Kirjoitelkaa vaan lisää, kiitos kaikille!
Vilitsukka.