"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien teko

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Aissi

Örkkien teko

Viesti Kirjoittaja Aissi »

Moro! Oiskohan kellään TOSI hyviä vinkkejä miten tehä örkkifiguureja. osaan jo tosi hyvin, mutta ainahan niistä löytyy paranneltavaa. Ja sitten haluaisin vielä vinkkejä armeijan joukkojen valinnasta. VASTAILEMISIIN!
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

? siis ?
Olet tehnyt mitä örkkejä? koonnut? maalannut? konffannut itse? selvennä hieman.. tai anna edes kuvaa niin voisi sanoa jotain.
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Päättelen avattaristasi että keräät FB örkkejä joten sinne kannattaa hakeutua. Niin ja voisit hieman selventää viestiäsi.
"So long as there is light, there is a shadow"
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

SINÄHÄN voisit antaa vinkkejä meille, jos olet tehnyt paljon örkkejä ihan itse. Mitä materiaaleja käytit, mitä stuffia, minkälaiset työkalut? Entä mitä käytit ettei stuffi tartu, vettä vai rasvaa? Teitkö tukirangan päälle? Käytitkö vain greeniä vai myös muita stuffeja? Voisit kirjoittaa artikkelin miten teet stuffista örkkejä, moni ilahtuisi vaikka kuinka.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Moro! Oiskohan kellään TOSI hyviä vinkkejä miten tehä örkkifiguureja. osaan jo tosi hyvin, mutta ainahan niistä löytyy paranneltavaa. Ja sitten haluaisin vielä vinkkejä armeijan joukkojen valinnasta. VASTAILEMISIIN!
Kirjotappa Vilitsukka ens kerralla a) täsmällinen, b) asiapitoinen, c) vähemmän ylimielissävyinen viesti niin minä ja muut foorumin jäsenet viitsisimme vastata asiallisesti; pysyisi se taso.

Ja anna linkkejä kuviin, niin olisi mahdollista antaa eksakteja ehdotuksia/ohjeita eikä heitellä "vinkkejä" summanmutikassa.
Aissi

Örkkini

Joo tosiaankin anteeks jos olin vähän ylimielinen, oon keränny noita stone trolleja, yks jo täysin kokonaan maalattu, ja sit mul on perus orc boyzeja melkein kokonaan maalattu joukko, oon käyttäny static grassii ja hiekkaa jalustaan. Olen myös tehny mmalipesuu ja kuivamaalanu osan hahmoista, mutta se suurin kysymykseni loppujen lopuksi oli että mitä kannattaisi ottaa seuraavaksi? lähetän kuvia sitten kun olen saanut niitä otettua.
kiitos etukäteen

Vilitsukka
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Mitä jos (ostaisit ja) maalaisit viellä 2 tai enemmän stonetrollia lisää? Ja ostaisit vaikkapa pari laatikkoa lisää niitä perus boyzejä-- ja sankarin johtamaan armeijan tynkääsi.

Ps. Viestin muokkaaminen sen jälkeen, kun huomaa ettei tajunnut hevon kukkua siitä mitä kirjoitti on mielestäni..
Aissi

Stone troll

Tässä on nyt se mun maalaama kivipeikko:

http://www.pbase.com/vilitsukka/warhammerini

Aion lähettää tämän galleriahakuun, mitä mieltä olette?

Vilitsukka
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Maalit ovat ainakin ohentamattomat, toisin sanoen erittäin
paksut. Ja kiiltää..... Muuta ei nyt nopealla viiden sekunnin
silmäyksellä löytynyt...
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Okei mikä on Galleriahaku? :D
Ihan pelipöytätasoahan tuo figu oli, kiva naama jne.
Maalaa tosiaan vielä pari lisää noita. Ja hanki paljon perus-örkkejä. Muutama Spear Chukka. Itse olen myös Doom Diverien ystävä (sillon jos ne ovat omalla puolella)
Warp

Viesti Kirjoittaja Warp »

Máinio rölli! Hienolla tavalla sarjakuvamainen. Maalit eivät minusta näyttäneet paksuilta. Pidän tyylistäsi.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Warhammerin synkkään maailmaan mukavaa vaihtelua... korostukset paikoin ihan törkeän räikeitä (olkavarsissa, rystysissä) , mutta silmä on mahtava. Siistiä työtä kaiken kaikkiaan.
Örkkiarmeijaan tarvitaan örkkejä paljon, lisäksi goblineja tykinruoaksi/syötiksi/lihamuuriksi, ja jotain nopeaa ratsuilla/kärryillä ja sotakoneita. O&G on harmillisen kallis ja työläs armeija koota... Jossain välissä kun perusukot alkaa tuntua tylsältä, osta pari sankaria, ja kunhan olet muutaman pelin pelannut, niin voit alkaa harkita erikoisyksikköjä (villiörkit, mustaörkit, jättiläinen yms.).
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Masu olisi kaivannut tasaisen pohjamaalin ja enemmän blendejä, esim murrettu vomit brown, sama+vähä bleached bone ja bleached bone. Muuten pidin paljon trollistasi. Enemmän tummia varjostuksia.
I'm back.
Aissi

Röllistäni..

tosiaankin hahmo näyttää siltä että se kiiltäisi, mutta itse asiassa valaisin sen ylhäältä lampulla ja sen takia varjostukset eivät ihan näy... tapanani on aina ollut olla huolellinen enkä voinut jättää silmääkään tekemättä yksityiskohtaiseksi. onnistui mielestäni hyvin.
Kirjoitelkaa vaan lisää, kiitos kaikille!

Vilitsukka.
Aissi

peikkoni

otan sen peikon tosta pois kun en tee kuvalla oikein enää mitään.
toivottavasti PARANNELTU versio pääsee galleriaan.
hyvää jatkoa!

Vilitsukka
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”