Bound Spellit vastustajan vuorolla
- Henri Ketonen
Bound Spellit vastustajan vuorolla
Nousi tänään esiin Bands of Powerin kanssa. Esineen kuvauksessa lukee, että sitä voi käyttää joka taikavuorolla, eikä siinä erityisesti ulosmitata vastustajan vuoroa. Joten miksei sitä saisi käynnistään vastustajan vuorolla, kun missään ei kielletä?
zqmfgb
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Re: Bound Spellit vastustajan vuorolla
Kaksi syytä. Ensimmäinen on se, että "the spell held in a magic item is cast in the player's Magic phase just like other spells..." sivu 153.
Toinen syy on tietysti vasarasääntö.
Toinen syy on tietysti vasarasääntö.
Koska jotain saa tehdä vasta kun se on erikseen sallittu, ei silloin kuin sitä ei ole erikseen kielletty.Henri Ketonen kirjoitti:Joten miksei sitä saisi käynnistään vastustajan vuorolla, kun missään ei kielletä?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Henri Ketonen
Ok, danke schön.
Mikä?AVVV kirjoitti: Toinen syy on tietysti vasarasääntö.
zqmfgb
Vasarasääntö:
Säännöissä ei kielletä minua ottamasta pajavasaraa ja lyömästä figujasi rikki. Se on siis sallittua. ;)
Säännöissä ei kielletä minua ottamasta pajavasaraa ja lyömästä figujasi rikki. Se on siis sallittua. ;)
Mitä, eikö GW ole vielä Q&A:ssa tuota kieltänyt? Täytyypä laittaa droolboyzille mailia. Tosin Gav toteaa luultavasti, että voit käyttää pajavasaraa (2-handed weapon) vain jos et ole BSB tai kanna kilpeä :o).AVVV kirjoitti:Vasarasääntö: