"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Piirustus...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Eini
Conitress

Piirustus...

Viesti Kirjoittaja Eini »

Muistan vielä hyvin kuinka ensimmäisen kuvani eldarin kasvoista jaksettiin nillittää :p Tässä siis teille kunnon anime-eldari vs. (minun) realistinen eldari. Tehty hetken mielijohteesta tänä iltana.

Siis:
http://img.photobucket.com/albums/v298/Peuah/chibi.jpg

Pitäkää kivaa ;)
State of harmony, the absence of hostility.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Olinx eka!? :D

Joo. Minä tykkään, tosi paljon. Chibi warlocki on loistava, ja realistisemman naaman tekniikka on ihailtava. Hieman on vain suurehko/eteenpäin työntyvä leuka tai jotain... ;) Nääh, taitaa olla vika silmissäni. Mutta nättiä, todella nättiä. En minä nyt osaa antaa kritiikkiäkään. Piirrä se hippipukkisi hyppimässä kukkakedolla nyt valmiiksi, tahdon nähdä senkin. ;)

edit\\
Uzi-99 kirjoitti:Hämää kyllä... Käynyt läpi näitä etsien vanhaa nickiäsi, vaikka vaihdoit uuteen ties kuinka kauan sitten. ^^;
Sano muuta... Minä ainakin tykkäsin Einistä enemmän. ;) Plääh, eihän nicki ihmistä pahenna, mitäs minä tässä valitan.
Viimeksi muokannut Rune, Su 15.08.2004 00:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tuo Chibi näyttää ylimieliseltä :s
"Mä osaan taikoo ja sä et"
Taas tuo realistisempi (jos haltiasta voi näin sanoa) tuijottaa dramaattisesti kaukaisuuteen. :D
Tosi hieno tuo realistisempi äijä oikeestaan. Tollanen hento ja kuitenkin vahvat piirteet.

Mitä enemmän katson tuota Chibiä niin sitä enemmän alan vihaamaan sen ylimielistä ja itsekeskeistä persoonaa..
Niin no sittenhän työsi herättää tunteita, siinä mielessä onnistunut. :P

Ja tekniikasta en ala edes etsimään virheitä. Mitä sitä turhaan kun hyvältä nuo näyttää.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Jälleen mallikasta työtä!

Hämää kyllä... Käynyt läpi näitä etsien vanhaa nickiäsi, vaikka vaihdoit uuteen ties kuinka kauan sitten. ^^;
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Aplas

Viesti Kirjoittaja Aplas »

Tuo mini ukko on hienompi. Vaikka molemmat on tosi hienoja...
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Maelis kirjoitti: Tuo Chibi näyttää ylimieliseltä :s
"Mä osaan taikoo ja sä et"
Maelis kirjoitti:Mitä enemmän katson tuota Chibiä niin sitä enemmän alan vihaamaan sen ylimielistä ja itsekeskeistä persoonaa..
Niin no sittenhän työsi herättää tunteita, siinä mielessä onnistunut. :P
Ylipäätänsäkin minä olen kuvitellut haltiat ylimielisiksi aina sen jälkeen kun luin Weis&Hickman -duon Kaikkeuden kivi -trilogiaa (aika tuore sarja, viimeistä ei taida olla vielä - ainakaan suomeksi -julkaistu?). Tolkienin tontut ovat kilttejä. :)

Realistisemmasta pidin enemmän, mutta siltä puuttuu persoona. Siinä ei ole mitään, mikä erottaisi sen muista (vaikka muita en olekaan nähnyt).

Ja sitten vielä piirtäjän nickistä:
Novine tuo mieleen television naisten skin lotionit tai kosteuttavat ja elinvoimaa antavat shampoot sun muut. Pidin enemmän Einistä, vaikka eini täällä päin Suomea on ytimekkäästi sanottu "ei niin".
Pääasia kuitenkin on, että kynä ole kädestä herpaantunut. ;)
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Teknisesti - molemmat ovat turhan tuhruja. Älä söhrää sen kynän kanssa vaan vedä ne viivat rohkeammin. (Paitsi jos siis kyseessä on luonnos eikä itse työ.) Tulee sellainen vaikutelma että et ole aivan itsekään varma mitä haluat tehdä.

Muuten - "realistisemman" alahuuli on hassu ja Chibin rintaglyphi näyttää katoavan kokonaan sinne jonnekin narujen alle vaikka näyttää siltä kuin sen pitäisi vielä jatkua niiden allakin.

Huono päivä.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Peace kirjoitti:Teknisesti - molemmat ovat turhan tuhruja. Älä söhrää sen kynän kanssa vaan vedä ne viivat rohkeammin. (Paitsi jos siis kyseessä on luonnos eikä itse työ.) Tulee sellainen vaikutelma että et ole aivan itsekään varma mitä haluat tehdä.
Hmph... tämän ongelman ratkaisisi helposti tussaamalla.

Mutta itse en tuollaisesta välitä. Todella tyylikkäät piirustelut, sitähän sinulta osaa jo odottaa. Pidin enemmän siitä alemmasta (realistisempi? ;)), mutta ylempikin oli todella hienosti toteutettu. Olen varmaan jonkinlainen outo lintu, kun trendin vastaisesti en pidä anime-tyylin kuvista.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Eini
Conitress

Hamara kirjoitti: Ja sitten vielä piirtäjän nickistä:
Novine tuo mieleen television naisten skin lotionit tai kosteuttavat ja elinvoimaa antavat shampoot sun muut. Pidin enemmän Einistä, vaikka eini täällä päin Suomea on ytimekkäästi sanottu "ei niin".
-Nääh, ideana oli juuri tuo sanaleikki "ei niin", mutta sitten kuulin että on olemassa joku iskelmätähti, joka esiintyy nimellä Eini ja oli pakko vaihtaa :/
Sitten vaan piti repiä tilalle jotain...
Peace kirjoitti: Teknisesti - molemmat ovat turhan tuhruja. Älä söhrää sen kynän kanssa vaan vedä ne viivat rohkeammin. (Paitsi jos siis kyseessä on luonnos eikä itse työ.) Tulee sellainen vaikutelma että et ole aivan itsekään varma mitä haluat tehdä.
-Eh, ei tuota voi edes luonnokseksi kutsua se on vaan söhry... Chibi on tehty vajaassa 2 minuutissa, joten sitä ei ehkä kannata arvioida :p Enkä ollut varma mitä haluan tehdä ;)
Se on ongelma... Onko kenelläkään mitään inspiroivaa ehdotusta mitä voisin piirtää seuraavaksi?
Uzi-99
Viesti:

Eldarit ja Tyranidit samassa kuvassa! :D

Tappeleeko vai tanssii kukkakedolla, saat päättää ihan itse. ;)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Grom

Novine kirjoitti:
Hamara kirjoitti: Ja sitten vielä piirtäjän nickistä:
-Nääh, ideana oli juuri tuo sanaleikki "ei niin", mutta sitten kuulin että on olemassa joku iskelmätähti, joka esiintyy nimellä Eini ja oli pakko vaihtaa :/
Sitten vaan piti repiä tilalle jotain...
Ennen "Ei niin" - nyt "No vain" ;)
Eini
Conitress

Nerokasta! :D Kiitos!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Sotavasaran Säännöt kirjoitti:Mitä pitäisi välttää Sotavasarassa

* Vaihtaa käyttäjätunnusta yhtä usein kuin Oikolukurölli(:köhän se nykyisin on).
:D

Niin no offtopiccia ja käyttäjämoderointiakin pitäisi välttää..
Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

Saanko kysyä? Harrastatko Warhammeria vai piirteletkö vain?
Uzi-99
Viesti:

"Novaine" kuulostaa joltain lääkemerkiltä... Kyllä Novine oli parempi, vaikkakin Eini oli paras. =)

@Zindaju:
Kyllä Novine pelaa, omistaa Eldar-armeijan... Pätki minua päähän Ropeconissa pelaamassamme demopelissä. ^-^;
Grom

Novaine kirjoitti:Nerokasta! :D Kiitos!
Vai että sitä mentiin sitten taas vaihtamaan tunnusta... ;)

Huomaa, että englantilaisittain Novine lausutaan Novain. Se oli meikäläisen pointti tuossa letkautuksessa.
Zindaju

Onko tämä kyseinen Eini tyttö vai poika? Mietin vaan että vaikka nicci on Eini niin voihan sitä silti olla poika, vai?
Grom

Zindaju kirjoitti:Onko tämä kyseinen Eini tyttö vai poika? Mietin vaan että vaikka nicci on Eini niin voihan sitä silti olla poika, vai?
Eini (hyvä että palasit vanhaan) edustaa sitä kauniimpaa sukupuolta. (Tai onhan se joillakin erilaisilla ihmisillä eri asia, mutta tajusit varmaan ;))
Zindaju

Juu, kyllä tajusin. No, hienoa että niitä tyväriä löytyy myös. :)
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

Eini on se ''kauniimpi'' sukupuoli niinkuin grom hardhammer sanoi..
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”