Siis:
http://img.photobucket.com/albums/v298/Peuah/chibi.jpg
Pitäkää kivaa
Sano muuta... Minä ainakin tykkäsin Einistä enemmän.Uzi-99 kirjoitti:Hämää kyllä... Käynyt läpi näitä etsien vanhaa nickiäsi, vaikka vaihdoit uuteen ties kuinka kauan sitten. ^^;
Maelis kirjoitti: Tuo Chibi näyttää ylimieliseltä :s
"Mä osaan taikoo ja sä et"
Ylipäätänsäkin minä olen kuvitellut haltiat ylimielisiksi aina sen jälkeen kun luin Weis&Hickman -duon Kaikkeuden kivi -trilogiaa (aika tuore sarja, viimeistä ei taida olla vielä - ainakaan suomeksi -julkaistu?). Tolkienin tontut ovat kilttejä.Maelis kirjoitti:Mitä enemmän katson tuota Chibiä niin sitä enemmän alan vihaamaan sen ylimielistä ja itsekeskeistä persoonaa..
Niin no sittenhän työsi herättää tunteita, siinä mielessä onnistunut.
Hmph... tämän ongelman ratkaisisi helposti tussaamalla.Peace kirjoitti:Teknisesti - molemmat ovat turhan tuhruja. Älä söhrää sen kynän kanssa vaan vedä ne viivat rohkeammin. (Paitsi jos siis kyseessä on luonnos eikä itse työ.) Tulee sellainen vaikutelma että et ole aivan itsekään varma mitä haluat tehdä.
-Nääh, ideana oli juuri tuo sanaleikki "ei niin", mutta sitten kuulin että on olemassa joku iskelmätähti, joka esiintyy nimellä Eini ja oli pakko vaihtaa :/Hamara kirjoitti: Ja sitten vielä piirtäjän nickistä:
Novine tuo mieleen television naisten skin lotionit tai kosteuttavat ja elinvoimaa antavat shampoot sun muut. Pidin enemmän Einistä, vaikka eini täällä päin Suomea on ytimekkäästi sanottu "ei niin".
Pääasia kuitenkin on, että kynä ole kädestä herpaantunut.
-Eh, ei tuota voi edes luonnokseksi kutsua se on vaan söhry... Chibi on tehty vajaassa 2 minuutissa, joten sitä ei ehkä kannata arvioidaPeace kirjoitti: Teknisesti - molemmat ovat turhan tuhruja. Älä söhrää sen kynän kanssa vaan vedä ne viivat rohkeammin. (Paitsi jos siis kyseessä on luonnos eikä itse työ.) Tulee sellainen vaikutelma että et ole aivan itsekään varma mitä haluat tehdä.
Ennen "Ei niin" - nyt "No vain"Novine kirjoitti:-Nääh, ideana oli juuri tuo sanaleikki "ei niin", mutta sitten kuulin että on olemassa joku iskelmätähti, joka esiintyy nimellä Eini ja oli pakko vaihtaa :/Hamara kirjoitti: Ja sitten vielä piirtäjän nickistä:
Novine tuo mieleen television naisten skin lotionit tai kosteuttavat ja elinvoimaa antavat shampoot sun muut. Pidin enemmän Einistä, vaikka eini täällä päin Suomea on ytimekkäästi sanottu "ei niin".
Pääasia kuitenkin on, että kynä ole kädestä herpaantunut.
Sitten vaan piti repiä tilalle jotain...
Eini (hyvä että palasit vanhaan) edustaa sitä kauniimpaa sukupuolta. (Tai onhan se joillakin erilaisilla ihmisillä eri asia, mutta tajusit varmaanZindaju kirjoitti:Onko tämä kyseinen Eini tyttö vai poika? Mietin vaan että vaikka nicci on Eini niin voihan sitä silti olla poika, vai?