Beast Of Keijos
-
The Emperor
Beast Of Keijos
elikkäs olen aloittelemassa kaamoksen petoja ja ajattelin alussa tälläistä:
2x Perus boxi
wargor
bray shaman
chariot
5 centigor
kuullostaako hyvält
2x Perus boxi
wargor
bray shaman
chariot
5 centigor
kuullostaako hyvält
*True Beast Doesn't Fear Enything*
Löytyi kakkossivulta tällainen topic.
Melkeinpä peruskaava on juuri itse mainitsemasi, paitsi että yleensä Centigorien tilalle aluksi jotain mieleisiä isoja mörköjä (Kaaosogret, Kaaospeikot tai Dragon Ogret).
EDIT: Isoista möröistä unohtui mainita Minotaurit.
Melkeinpä peruskaava on juuri itse mainitsemasi, paitsi että yleensä Centigorien tilalle aluksi jotain mieleisiä isoja mörköjä (Kaaosogret, Kaaospeikot tai Dragon Ogret).
EDIT: Isoista möröistä unohtui mainita Minotaurit.
Viimeksi muokannut pamp-pu, Ke 11.08.2004 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
hurmelapsi
- Valvoja
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Olen pelannut vähän aikaa Chaoksella, ja kun Kyselin mikä voisi olla hyvä juttu Beastman-lisäksi, oli vastaus Centigoreja Speareilla, täysillä armoureilla ja Throwing Axeilla. Nopeuteutensa ansiosta Pääsevät joskus heittelemään kirveitään ja siitä seuraa S5 aseita. a niiltä löytyy myös S5 kähyssä, joten sanoisin että Centigorit ovat, paitsi hienoja, myös hyviä, ja luulen että soveltuvat parahiten flankkereiksi, koska jos haluaa niin ison porukan että pärjäävät frontiss, tulee unitti todella kalliiksi (sekä rahassa että pisteissä).
JA lopuksi kysymys: Saako joku charru joinaa Centigor yksikköön?
JA lopuksi kysymys: Saako joku charru joinaa Centigor yksikköön?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
-
Harmaavaeltaja
Minkä charrun ajattelit sinne laittaa? Kuka pysyisi mukana?
Flankkaajiksi ovat ne varmaan tarkoitettu, joskin Frenzy saattaa tehdä tepposet. Ne iskevät kyllä monta kertaa ja tekevät mukavaa jälkeä.
Kunpa aiheuttaisivat Fearia *huokaa*
Flankkaajiksi ovat ne varmaan tarkoitettu, joskin Frenzy saattaa tehdä tepposet. Ne iskevät kyllä monta kertaa ja tekevät mukavaa jälkeä.
Kunpa aiheuttaisivat Fearia *huokaa*
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Aattelin jotaa esim. Undulaatti- aspaa hepall. Yht nopee, ja antaa parempaa liippaa jos tulee stupidity. Vai onks siä joku sääntö joka estää Mortal charrut beast yksiköissä.
Ja Averren, olet oikeassa: flankkereina ne o elementissään.
P.S. OT: Joku o pelannu Final Fantasy VIII:tä, Pleikan parasta RPG:tä...
Aiemmin Jan Von Carstein.
[quote="Beasts of Chaos, s.50, "Mixing Characters""]For these reasons, a beast character cannot join Mortal units and Mortal characters cannot join Beast units.[/quote]Jan von Carstein kirjoitti:Aattelin jotaa esim. Undulaatti- aspaa hepall. Yht nopee, ja antaa parempaa liippaa jos tulee stupidity. Vai onks siä joku sääntö joka estää Mortal charrut beast yksiköissä.
Eli ei onnistu. Ja jos kuolevaisen hahmon voisikin laittaa Centigoreja johtamaan, pitäisi kyseisen hahmon alle työntää Daemonic Mount, ettei yksikön nopeus turhaan hidastuisi. Minun käsittääkseni kun Daemonic Mount ei ole mikään paras valinta ratsuksi Mortal-champpionille pelitehoa ajatellen.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Itse asiassa mortal-characteri saa liittyä Centigoreihin Beasts of Chaos kirjan sääntöjen puolesta, vaikka tämä ei välttämättä ollutkaan Designer's Intent (tm). Centigorit eivät ole 'Beast' yksikkö vaan 'Beasts of Chaos' -yksikkö, näiden termien ero löytyy sivulta 49.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ah, pitihän se arvata että jokin asia jää huomaamatta. Olisi pitänyt älytä tarkistaa asia tuota lainaamaani kappaletta laajemmalti. Pyydän anteeksi ja menen nurkkaan häpeämän BoC-kirja kainalossa.jullevi kirjoitti:Itse asiassa mortal-characteri saa liittyä Centigoreihin Beasts of Chaos kirjan sääntöjen puolesta, vaikka tämä ei välttämättä ollutkaan Designer's Intent (tm). Centigorit eivät ole 'Beast' yksikkö vaan 'Beasts of Chaos' -yksikkö, näiden termien ero löytyy sivulta 49.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Hmm, selvä. Kuten jullevi sanoi, sitä ei sääntöjen puolesta kielletä (=anna mennäJan von Carstein kirjoitti:Aattelin jotaa esim. Undulaatti- aspaa hepall. Yht nopee, ja antaa parempaa liippaa jos tulee stupidity. Vai onks siä joku sääntö joka estää Mortal charrut beast yksiköissä.
[OT] Ylipäätään kaikki Final Fantasyt rockaa
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
Joonas1007
[OT] No niin, se ykkönen ei juuri toimi [/OT]Antrax kirjoitti:[OT[ Ootko kokeillu 1. FF, muuten olet oikeassa [/OT]Averren kirjoitti:
[OT] Ylipäätään kaikki Final Fantasyt rockaa. [/OT]
Minotaurit on tosiaan aika kovia, varsinkin gw:n ja khorne merkin kanssa. Kunhan muistaa varoa tulitusta.
Toisaalta Khornen Markin kanssa tulituksen varominen ei aina ole omissa käsissä
-
The Emperor
-
hurmelapsi
- Valvoja
Tosin siinä vaiheessa kun viimeinen dragonogre potkaisee tyhjää on mennyt myös iskukykyisimmistä ja nopeimmista yksiköistä. Minusta tuo yksi joukkueen puolesta -asenne ei oikein sovi dragon ogreille, koska ovat riivatun kallista sakkia.
Itse olen entistäkin enemmän kallistumassa sille suunnalle, että noissa vesseleissä on vähän turhan monta mynää yhdessä korissa.
Itse olen entistäkin enemmän kallistumassa sille suunnalle, että noissa vesseleissä on vähän turhan monta mynää yhdessä korissa.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.