"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beast Of Keijos

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Emperor

Beast Of Keijos

Viesti Kirjoittaja The Emperor »

elikkäs olen aloittelemassa kaamoksen petoja ja ajattelin alussa tälläistä:

2x Perus boxi
wargor
bray shaman
chariot
5 centigor

kuullostaako hyvält
*True Beast Doesn't Fear Enything*
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Löytyi kakkossivulta tällainen topic.

Melkeinpä peruskaava on juuri itse mainitsemasi, paitsi että yleensä Centigorien tilalle aluksi jotain mieleisiä isoja mörköjä (Kaaosogret, Kaaospeikot tai Dragon Ogret).

EDIT: Isoista möröistä unohtui mainita Minotaurit.
Viimeksi muokannut pamp-pu, Ke 11.08.2004 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Kaaospeikkoja en suosittelisi ollenkaan pedoille, koska vaativat hyvää ld:tä ja myös kaitsijaa joka liikkuu yhtä kovaa kun peikot. Mielummin Minotaureja.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
hurmelapsi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja hurmelapsi »

Minotaurit on aina hyvä vaihtoehto. Suhteellisen halpoja kavereita tehoonsa nähden, joskin ovat ammuskelulle rankasti allergisia. Onneksi on niitä herdejä.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Olen pelannut vähän aikaa Chaoksella, ja kun Kyselin mikä voisi olla hyvä juttu Beastman-lisäksi, oli vastaus Centigoreja Speareilla, täysillä armoureilla ja Throwing Axeilla. Nopeuteutensa ansiosta Pääsevät joskus heittelemään kirveitään ja siitä seuraa S5 aseita. a niiltä löytyy myös S5 kähyssä, joten sanoisin että Centigorit ovat, paitsi hienoja, myös hyviä, ja luulen että soveltuvat parahiten flankkereiksi, koska jos haluaa niin ison porukan että pärjäävät frontiss, tulee unitti todella kalliiksi (sekä rahassa että pisteissä).

JA lopuksi kysymys: Saako joku charru joinaa Centigor yksikköön?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Harmaavaeltaja

Viesti Kirjoittaja Harmaavaeltaja »

ymmärtääkseni ei mutta kannattaa silti varmistaa jostakin/joltakin
_DoomBull_ on nykyään Harmaavaeltaja
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Minkä charrun ajattelit sinne laittaa? Kuka pysyisi mukana?

Flankkaajiksi ovat ne varmaan tarkoitettu, joskin Frenzy saattaa tehdä tepposet. Ne iskevät kyllä monta kertaa ja tekevät mukavaa jälkeä.
Kunpa aiheuttaisivat Fearia *huokaa*
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Aattelin jotaa esim. Undulaatti- aspaa hepall. Yht nopee, ja antaa parempaa liippaa jos tulee stupidity. Vai onks siä joku sääntö joka estää Mortal charrut beast yksiköissä.

Ja Averren, olet oikeassa: flankkereina ne o elementissään.

P.S. OT: Joku o pelannu Final Fantasy VIII:tä, Pleikan parasta RPG:tä... :D
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Kyllähän niissä Centigoreissa on tyyliä, mutta muista ottaa myös minotaureja!

0T: VII on parempi!\0T
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Jan von Carstein kirjoitti:Aattelin jotaa esim. Undulaatti- aspaa hepall. Yht nopee, ja antaa parempaa liippaa jos tulee stupidity. Vai onks siä joku sääntö joka estää Mortal charrut beast yksiköissä.
[quote="Beasts of Chaos, s.50, "Mixing Characters""]For these reasons, a beast character cannot join Mortal units and Mortal characters cannot join Beast units.[/quote]

Eli ei onnistu. Ja jos kuolevaisen hahmon voisikin laittaa Centigoreja johtamaan, pitäisi kyseisen hahmon alle työntää Daemonic Mount, ettei yksikön nopeus turhaan hidastuisi. Minun käsittääkseni kun Daemonic Mount ei ole mikään paras valinta ratsuksi Mortal-champpionille pelitehoa ajatellen.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse asiassa mortal-characteri saa liittyä Centigoreihin Beasts of Chaos kirjan sääntöjen puolesta, vaikka tämä ei välttämättä ollutkaan Designer's Intent (tm). Centigorit eivät ole 'Beast' yksikkö vaan 'Beasts of Chaos' -yksikkö, näiden termien ero löytyy sivulta 49.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

jullevi kirjoitti:Itse asiassa mortal-characteri saa liittyä Centigoreihin Beasts of Chaos kirjan sääntöjen puolesta, vaikka tämä ei välttämättä ollutkaan Designer's Intent (tm). Centigorit eivät ole 'Beast' yksikkö vaan 'Beasts of Chaos' -yksikkö, näiden termien ero löytyy sivulta 49.
Ah, pitihän se arvata että jokin asia jää huomaamatta. Olisi pitänyt älytä tarkistaa asia tuota lainaamaani kappaletta laajemmalti. Pyydän anteeksi ja menen nurkkaan häpeämän BoC-kirja kainalossa.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Averren

Jan von Carstein kirjoitti:Aattelin jotaa esim. Undulaatti- aspaa hepall. Yht nopee, ja antaa parempaa liippaa jos tulee stupidity. Vai onks siä joku sääntö joka estää Mortal charrut beast yksiköissä.

Ja Averren, olet oikeassa: flankkereina ne o elementissään.

P.S. OT: Joku o pelannu Final Fantasy VIII:tä, Pleikan parasta RPG:tä... :D
Hmm, selvä. Kuten jullevi sanoi, sitä ei sääntöjen puolesta kielletä (=anna mennä :D).

[OT] Ylipäätään kaikki Final Fantasyt rockaa :D. [/OT]
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Averren kirjoitti:
[OT[ Ootko kokeillu 1. FF, muuten olet oikeassa [/OT]

Minotaurit on tosiaan aika kovia, varsinkin gw:n ja khorne merkin kanssa. Kunhan muistaa varoa tulitusta.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Joonas1007

Viesti Kirjoittaja Joonas1007 »

Minä suosittelisin dragon ogreja koska ne iskevät lujaa( varsinkin great weaponeilla) ja ne kestävät suurempiakin uhkia?
' Then i pity you and all the world.' said Haubr earnestly. ' that of all races of men, the gods favour we norse alone.'
Averren

Antrax kirjoitti:
Averren kirjoitti:
[OT[ Ootko kokeillu 1. FF, muuten olet oikeassa [/OT]

Minotaurit on tosiaan aika kovia, varsinkin gw:n ja khorne merkin kanssa. Kunhan muistaa varoa tulitusta.
[OT] No niin, se ykkönen ei juuri toimi [/OT]

Toisaalta Khornen Markin kanssa tulituksen varominen ei aina ole omissa käsissä ;).

The Emperor

Viesti Kirjoittaja The Emperor »

myös ajattelin hankkia bestigoreja mutta onko ne pisteiden/rahan arvoisia??? ja centigorit tulevat sen takia että omasta mielestäni ne ovat erittäin hienoja figuja ja kai niistä jotain hyötyä on...
*True Beast Doesn't Fear Enything*
Jerkkeri

Viesti Kirjoittaja Jerkkeri »

Dragon ogret vetelevät kyllä kivasti tulta puoleensa, joka on oikeastaankin ihan hyvä juttu sillä mitä kauemmin dragon ogreja tulitetaan sitä enemmän aikaa sinulla on päästä klosikseen.
Life is a bitch and then we die.
hurmelapsi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja hurmelapsi »

Tosin siinä vaiheessa kun viimeinen dragonogre potkaisee tyhjää on mennyt myös iskukykyisimmistä ja nopeimmista yksiköistä. Minusta tuo yksi joukkueen puolesta -asenne ei oikein sovi dragon ogreille, koska ovat riivatun kallista sakkia.

Itse olen entistäkin enemmän kallistumassa sille suunnalle, että noissa vesseleissä on vähän turhan monta mynää yhdessä korissa.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
Jerkkeri

Viesti Kirjoittaja Jerkkeri »

Totta.
Life is a bitch and then we die.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”