Hei!mikä sai sinut liittymään sotavasaraan..

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Monoliitti
Viesti:

Hei!mikä sai sinut liittymään sotavasaraan..

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

ompas turha viesti..
no mutta itse olen kiinnostunut sotusta, etsin toukokuussa (2004)googlesta sanan warhammer 40000, ja siihen tuli:
sotavasara.net suomen suosituin miniatyyripeliportaali

tuumin, noita hölmöjä suomen suosituimpia..
klikkasin nähdäkseni mikä ''paras '' se oli..sitten huomasin..
aika kivan näköinen"!!
en löytänyt ''rekisteröidy'' nappulaa, ja tyydyin toisten viestien katseluun..

heinäkuussa huomasin jossain, rekisteröidy, olin niin innoissani!!

no sittten haluisin kuulla teidän ''stoorinne''..
ei ole tietty pakko..
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

joskus 2001 vuoden loppupuolella tänne jotenkin eksyin(en muista miten) ja siitä lähtien on tullut viestejä lueskeltua ja pari jopa lähetettyä...
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Joskus n.vuosi sitten löysin tämän sivun, ja ajattelin että ompa hölmö nimi "sotavasara" ja vähän aikaa sitten Ghen'Tos kysyi DG.orgissa, että olenko kirjautunut. Siitä se ajatus sitten lähti :)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Satuin löytämään sivut ja liityin heti. Ei sen kummempaa.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Tjaa... Kun innostus tinaukkeleihin tuli takaisin, niin muistelin FFFinin sivuilla jonkun mainostaneen tätä signussaan...taisipa olla Rune... Muistaisin samassa yhteydessä olleen Yuffie Kisaragin ja sorsan kuvat...

Noh, kuitenkin katsoin paikkaa tässä vähän päältä vuosi sitten ja vaikutti ihan hyvältä paikalta...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Jonkun linkin kautta itseni tänne löysin, ja kun täällä on niin suuri yhteisö, pystyy täällä keskustelemaan hyvin asioista ja saamaan nopeasti apua tai vinkkejä. Old school meininki vuonna 2002 oli hieman eri menoa, tällä hetkellä käyttäjiä on varmaan tsiljoona enemmän.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Kaverit yllytti (pentele niitä! :) )
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Jaa-ah. No eipä tässä mitään erikoista ollut. Kaveri vain kertoi jossakin vaiheessa ja sitten täällä on tullut oltua jo jonkin aikaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Yksi tuttu kertoi, että tällainen on olemassa. Sanoi paikkaa huonoksi, mutta ajattelin käydä katsomassa. Ihan kivalta vaikutti ja olen ollut jo vähän aikaa jäsenenä.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Joskus kauan sitten tämän sivun hogasin kun kaveri joskus täällä kävi, en silloin vielä ollut kiinnostunut. No vuosi takaperin muistin sivun ja tässä sitä ollaan :D
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Löysin tämän joskus Tammikuussa? ehkä?
Seuraavana päivänä koulussa kaikki puhu sotavasarasta ja niimpä päätin rekisteröityä
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kellokoneisto kirjoitti:Tjaa... Kun innostus tinaukkeleihin tuli takaisin, niin muistelin FFFinin sivuilla jonkun mainostaneen tätä signussaan...taisipa olla Rune... Muistaisin samassa yhteydessä olleen Yuffie Kisaragin ja sorsan kuvat...

Noh, kuitenkin katsoin paikkaa tässä vähän päältä vuosi sitten ja vaikutti ihan hyvältä paikalta...
Ne on tukkasotkia!! *epätoivoisesti* FFfin 4 ever! Jee, eix ihq! ^^' Finalit rulez! Mä en oo siis pelannu koskaan mitään siistimpää kun FF seiska niinw, kun siinä on se sepi ja Cloud pistää sepiä satanolla turpaan eiks joo!!?1

*köh*

Juu, siis, minä tänne löysin ihan sattumalta googlen kautta joskus vuonna kivi, keppi sekä hiekkalaatikko, ja kirjauduin huvikseni. Esitelmöin jotain Wraithlordien järkyttävästä mahdista, johon sanottiin jotain hassua power fisteistä. Muuta ei sitten muistu, muut kun, että tämä sivusto jäi jonnekin kaaaauas kauas minun nuoresta muististani. Avatari sitten muistutti siitä kun kävin fantsussa, ja herra tiskin takana huomauttaa että Sotuun on ilmestynyt topici minun maalaamistani Cadianeista Joensuun fantsulan vitriinissä. ;) Olin ylpeydestä sekaisin, ja siitä hetkestä alkoi voitokas (...miksi kaikille tuli yllättäen samaan aikaan yskänpuuska?) kulkuni Sotavasarassa. Hail minä! :D

...finalit on kivoja. :D
Viimeksi muokannut Rune, Pe 20.08.2004 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

zakug_the_insane kirjoitti:tällä hetkellä käyttäjiä on varmaan tsiljoona enemmän.
Sääli sinänsä.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Droez kirjoitti:joskus 2001 vuoden loppupuolella tänne jotenkin eksyin(en muista miten) ja siitä lähtien on tullut viestejä lueskeltua ja pari jopa lähetettyä...
Kova jätkä olet, sillä eikös tämä foorumi tullut vasta 2002?
The small boys have come to see me hang
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

hmm, kaveri kertoi tällaisesta paikasta joskus vuonna kuokka, suo ja jussi :D :D
heh, penteleen bansku ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Tohtori-SyFilis kirjoitti:
Droez kirjoitti:joskus 2001 vuoden loppupuolella tänne jotenkin eksyin(en muista miten) ja siitä lähtien on tullut viestejä lueskeltua ja pari jopa lähetettyä...
Kova jätkä olet, sillä eikös tämä foorumi tullut vasta 2002?
..ainakin mikäli Weekenderin liittymispäivämäärästä voi jotain päätellä (20 Tou 2002)

Tiedä sitten kuinka kauan olet foorumilla roikkunut, käyttäjätietosi puhuvat ainakin aivan muuta kuin mitä itse sanot.
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Noh kaveri kertoi kuudes Helmikuuta 2004, liityin seitsemäs Helmikuuta2004 ja suurin kävijämäärä oli kahdeksas Helmikuuta 2004.. Kaikki olivat selvästi kuullut, että Nasse R on tullut paikalle. :)
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
tazallmighty

Viesti Kirjoittaja tazallmighty »

Ne on tukkasotkia!! *epätoivoisesti* FFfin 4 ever! Jee, eix ihq! ^^' Finalit rulez! Mä en oo siis pelannu koskaan mitään siistimpää kun FF seiska niinw, kun siinä on se sepi ja Cloud pistää sepiä satanolla turpaan eiks joo!!?1
juuri näin! FF7 ja muut (paitsi X ja X-2) on ihan parasta rpg:tä mitä mistään saa, siis se juoni ja kaikki muu...perfecto! Mukava nähdä ihminen joka osaa arvostaa tälläistä hienoa taidetta.

Niin mutta asiaan. Kaverini kertoi noin pari kuukautta sitten tästä sivusta ja I was hooked, toisin sanoen jäin koukkuun, tai no oikeastaan en. Mutta Sotavasara on paras sivu netissä mitä tiedän, ainakin tällä hetkellä.

PS: Sephiroth on silti most badass character in rpg's, vaikka se menisi häviämään Cloudille.

PPS: miten ton lainauksen saa silleen että esim: aku ankka kirjoitti: ... . Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Painat tuota "lainaa" nappulaa kyseisen viestin yläreunassa. Eli jos haluat lainata tästä viestistä, painat sitä nappia joka on TÄMÄN viestin yläreunassa.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Kaappari

Viesti Kirjoittaja Kaappari »

Warhammerin keräämisen myötä ajattelin, että olisi myös hyvä lukea muiden mielipiteitä ja jakaa/saada tietoa muiden harrastajien kanssa. Siitä se ajatus sitten lähti.
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”