Hei!mikä sai sinut liittymään sotavasaraan..
-
Monoliitti
- Viesti:
Hei!mikä sai sinut liittymään sotavasaraan..
ompas turha viesti..
no mutta itse olen kiinnostunut sotusta, etsin toukokuussa (2004)googlesta sanan warhammer 40000, ja siihen tuli:
sotavasara.net suomen suosituin miniatyyripeliportaali
tuumin, noita hölmöjä suomen suosituimpia..
klikkasin nähdäkseni mikä ''paras '' se oli..sitten huomasin..
aika kivan näköinen"!!
en löytänyt ''rekisteröidy'' nappulaa, ja tyydyin toisten viestien katseluun..
heinäkuussa huomasin jossain, rekisteröidy, olin niin innoissani!!
no sittten haluisin kuulla teidän ''stoorinne''..
ei ole tietty pakko..
no mutta itse olen kiinnostunut sotusta, etsin toukokuussa (2004)googlesta sanan warhammer 40000, ja siihen tuli:
sotavasara.net suomen suosituin miniatyyripeliportaali
tuumin, noita hölmöjä suomen suosituimpia..
klikkasin nähdäkseni mikä ''paras '' se oli..sitten huomasin..
aika kivan näköinen"!!
en löytänyt ''rekisteröidy'' nappulaa, ja tyydyin toisten viestien katseluun..
heinäkuussa huomasin jossain, rekisteröidy, olin niin innoissani!!
no sittten haluisin kuulla teidän ''stoorinne''..
ei ole tietty pakko..
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
-
Kellokoneisto
Tjaa... Kun innostus tinaukkeleihin tuli takaisin, niin muistelin FFFinin sivuilla jonkun mainostaneen tätä signussaan...taisipa olla Rune... Muistaisin samassa yhteydessä olleen Yuffie Kisaragin ja sorsan kuvat...
Noh, kuitenkin katsoin paikkaa tässä vähän päältä vuosi sitten ja vaikutti ihan hyvältä paikalta...
Noh, kuitenkin katsoin paikkaa tässä vähän päältä vuosi sitten ja vaikutti ihan hyvältä paikalta...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
zakug_the_insane
Jonkun linkin kautta itseni tänne löysin, ja kun täällä on niin suuri yhteisö, pystyy täällä keskustelemaan hyvin asioista ja saamaan nopeasti apua tai vinkkejä. Old school meininki vuonna 2002 oli hieman eri menoa, tällä hetkellä käyttäjiä on varmaan tsiljoona enemmän.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Höpsönassukka
Ne on tukkasotkia!! *epätoivoisesti* FFfin 4 ever! Jee, eix ihq! ^^' Finalit rulez! Mä en oo siis pelannu koskaan mitään siistimpää kun FF seiska niinw, kun siinä on se sepi ja Cloud pistää sepiä satanolla turpaan eiks joo!!?1Kellokoneisto kirjoitti:Tjaa... Kun innostus tinaukkeleihin tuli takaisin, niin muistelin FFFinin sivuilla jonkun mainostaneen tätä signussaan...taisipa olla Rune... Muistaisin samassa yhteydessä olleen Yuffie Kisaragin ja sorsan kuvat...
*köh*
Juu, siis, minä tänne löysin ihan sattumalta googlen kautta joskus vuonna kivi, keppi sekä hiekkalaatikko, ja kirjauduin huvikseni. Esitelmöin jotain Wraithlordien järkyttävästä mahdista, johon sanottiin jotain hassua power fisteistä. Muuta ei sitten muistu, muut kun, että tämä sivusto jäi jonnekin kaaaauas kauas minun nuoresta muististani. Avatari sitten muistutti siitä kun kävin fantsussa, ja herra tiskin takana huomauttaa että Sotuun on ilmestynyt topici minun maalaamistani Cadianeista Joensuun fantsulan vitriinissä.
...finalit on kivoja.
Viimeksi muokannut Rune, Pe 20.08.2004 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Armageddon
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Armageddon
..ainakin mikäli Weekenderin liittymispäivämäärästä voi jotain päätellä (20 Tou 2002)Tohtori-SyFilis kirjoitti:Kova jätkä olet, sillä eikös tämä foorumi tullut vasta 2002?Droez kirjoitti:joskus 2001 vuoden loppupuolella tänne jotenkin eksyin(en muista miten) ja siitä lähtien on tullut viestejä lueskeltua ja pari jopa lähetettyä...
Tiedä sitten kuinka kauan olet foorumilla roikkunut, käyttäjätietosi puhuvat ainakin aivan muuta kuin mitä itse sanot.
-
tazallmighty
juuri näin! FF7 ja muut (paitsi X ja X-2) on ihan parasta rpg:tä mitä mistään saa, siis se juoni ja kaikki muu...perfecto! Mukava nähdä ihminen joka osaa arvostaa tälläistä hienoa taidetta.Ne on tukkasotkia!! *epätoivoisesti* FFfin 4 ever! Jee, eix ihq! ^^' Finalit rulez! Mä en oo siis pelannu koskaan mitään siistimpää kun FF seiska niinw, kun siinä on se sepi ja Cloud pistää sepiä satanolla turpaan eiks joo!!?1
Niin mutta asiaan. Kaverini kertoi noin pari kuukautta sitten tästä sivusta ja I was hooked, toisin sanoen jäin koukkuun, tai no oikeastaan en. Mutta Sotavasara on paras sivu netissä mitä tiedän, ainakin tällä hetkellä.
PS: Sephiroth on silti most badass character in rpg's, vaikka se menisi häviämään Cloudille.
PPS: miten ton lainauksen saa silleen että esim: aku ankka kirjoitti: ... . Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...