Cadian cityfight dioraama.
Cadian cityfight dioraama.
Väsäsin sen dioraaman jonka piti tulla GW:n maalaus kilpailuun mutta, *köh* taisi hieman myöhästyä..
Valmiin dioraaman kaikki kuvat.
Muutama WiP kuva.
Valmiin dioraaman kaikki kuvat.
Muutama WiP kuva.
- Kynä-ääliö
Konversiot ja idea olivat kyllä hienoja, mutta maalaus ei ollut mitään päätä huimaavaa
Ei tuo maalaauskaan rumaa ole vaan ei vaan niin hienoa kun tuo muu osa
En nyt jaksa hirveästi alkaa antamaan vinkkejä kun kiirettä pitää kiirettä pitää
Hyvää työtä kumminkin.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Joo. Ajattelin vaan että jos kisaan olisi ollut tarkoitus osallistua niin minä ainakin olisin pistänyt parastani. Koska taitaapa olla semmonen juttu että pelinappuloilla harvemmin kisoja voitetaan. (toivottavasti en nyt ollut kovin töykeä. Halusin vain sanoa
)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
Höpsönassukka
No en nyt menisi liioittelemaan.... Keskivertoa, sanon minä.rupu-ukko kirjoitti:AEVAN HEMMETIN HIANO! *pyörtyy kuvien hienouden aiheuttamasta järkytyksestä*
Idea on hanskassa mutta toteutuksessa ei voi antaa täysiä pisteitä.
Tuo maa on aivan tasainen..siinä saisi olla vaikka joku kukkula jonka sisältä töröttää romua, aseita sun muita tilpehöörejä ja tuo savu ei näytä savulta, savu on mustaa ja harmaata. Tuo ihme pelti systeemi minkä takana on joku tulittamassa ei näytä siltä että se voisi kuulua maastoon, se vaan on pudonnut jostain? Vielä veemeiseksi... näyttää tyhmältä että tuo missile lentää ihan keskellä dioraamaa. Kitos kuitenkin!
Minä en tuollaista kekkulia pelkää!
-
Höpsönassukka
- Rosvosektori
Hieno dioraama, upea asettelu ja kaiken kruunasi minun mielestä se tyyppi, joka on nakkaamassa kranun sen kiven yli. Singon raketti oli myös hieno, mutta savun olisit voinut tehdä vähän tummemmaksi. Myöskin linssit autocannon-hepun laseissa olivat hienot.
Sitten negatiivinen palaute. Se "seinä", joka seisoi kahden puupalkin varassa, oli vähän hassusti tehty. Puupalkit olisit voinut hioa niin, että ne olisivat olleet "kokonaan" kiinni maassa, eikä vain yhdestä sivusta. Maalaus on keskivertoa, ei mitään ällistyttävää muttei huonokaan.
Mutta vielä lopuksi sanon että dioraama oli kaikinpuolin hieno, pientä viilausta niin hyvä tulee. Kouluarvosana työlle: 9-
Sitten negatiivinen palaute. Se "seinä", joka seisoi kahden puupalkin varassa, oli vähän hassusti tehty. Puupalkit olisit voinut hioa niin, että ne olisivat olleet "kokonaan" kiinni maassa, eikä vain yhdestä sivusta. Maalaus on keskivertoa, ei mitään ällistyttävää muttei huonokaan.
Mutta vielä lopuksi sanon että dioraama oli kaikinpuolin hieno, pientä viilausta niin hyvä tulee. Kouluarvosana työlle: 9-
Times are tough, huh, bud!
Maalaus kiitettävää, asettelu kiva mutta idea puuttuu...
Tai siis onhan se: tulitukiryhmä Gamma suojautuu raunioissa, mutta ihan toteutukseen asti, figut pysyvästi liitettyvä siihen?
Mielstäni figujen tuhlausta. Ei pahalla.
Mielstäni figujen tuhlausta. Ei pahalla.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Mukavan näköinen!
Ohjus oli hauska idea. Anna olla savun vaan valkoista, suurimman osan ohjusten ajomoottoreiden pakokaasu on valkoista tai lähes väritöntä. Savuttomuuteen tietysti pyritään, havaitsemisen vaikeuttamiseksi. Laukaisulaitteen takana oleva savu voisi olla muodoltaan kapeampi ja pidempi.
Jatka samaan malliin!
Ohjus oli hauska idea. Anna olla savun vaan valkoista, suurimman osan ohjusten ajomoottoreiden pakokaasu on valkoista tai lähes väritöntä. Savuttomuuteen tietysti pyritään, havaitsemisen vaikeuttamiseksi. Laukaisulaitteen takana oleva savu voisi olla muodoltaan kapeampi ja pidempi.
Jatka samaan malliin!
Niin minuakin!
Ah, näitä Einon kasvatteja... Liiemmälti teokseen kantaa ottamatta olisi kiva nähdä heidänkin tuotoksiansa, kun kovasti kaikki ovat joka puolella keskiluokkaa tai alempaa sellaista. Varmasti osaavat maalata paremmin kuin minä ja monet muutkin, mutta olisi kiva nähdä näitäkin.ma_RSka kirjoitti:No en nyt menisi liioittelemaan.... Keskivertoa, sanon minä.rupu-ukko kirjoitti:AEVAN HEMMETIN HIANO! *pyörtyy kuvien hienouden aiheuttamasta järkytyksestä*
Idea on hanskassa mutta toteutuksessa ei voi antaa täysiä pisteitä.
Tuo maa on aivan tasainen..siinä saisi olla vaikka joku kukkula jonka sisältä töröttää romua, aseita sun muita tilpehöörejä ja tuo savu ei näytä savulta, savu on mustaa ja harmaata. Tuo ihme pelti systeemi minkä takana on joku tulittamassa ei näytä siltä että se voisi kuulua maastoon, se vaan on pudonnut jostain? Vielä veemeiseksi... näyttää tyhmältä että tuo missile lentää ihan keskellä dioraamaa. Kitos kuitenkin!
-
Monoliitti
- Viesti:
törkeää , ällöttävää, en anna arvostelua!!
Siis voi p**ka, on tuo hyvää , tosi hyvää jälkeä..
oikeat sävyt, sun muuta..
´silmät on kuivat, hyvää silmänruokaa oli aivan liikaa..
lisää!!
MUTTA, tuo raketti, sen savu ei oikein ole oikeassa kohdassa piipun kohdalla, mutta se ei ole mikään varsinainen kritiikki, vaan se ettei minulla ole samoja lahjoja ja tuollaista dioraamaa..loistavaa jälkeä!!
Siis voi p**ka, on tuo hyvää , tosi hyvää jälkeä..
oikeat sävyt, sun muuta..
´silmät on kuivat, hyvää silmänruokaa oli aivan liikaa..
lisää!!
MUTTA, tuo raketti, sen savu ei oikein ole oikeassa kohdassa piipun kohdalla, mutta se ei ole mikään varsinainen kritiikki, vaan se ettei minulla ole samoja lahjoja ja tuollaista dioraamaa..loistavaa jälkeä!!
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
-
KousaCreations
Tällaiset pitäisi olla enempituottoisampia!
Urbaani maasto, realistiset maastoasut ja varsinkin tuo kranaatti-ukkeli olivat mahtavia.
pakko sanoa että tuolla olisit voittanut dioraama osion...
Cityfight on sitäpaitsi lähellä sydäntäni... (kohta näette minun Hive ganger militiaa...).
By the way, oliko se GW:n 40k kisa jo???? Olin odottanut sitä koko kesän... Ja nyt minun kokonaan konvertoitu deathwing-terminaattori squad jäi ilman huomiota...voi voi...
Keep up the good work,man!
Urbaani maasto, realistiset maastoasut ja varsinkin tuo kranaatti-ukkeli olivat mahtavia.
pakko sanoa että tuolla olisit voittanut dioraama osion...
Cityfight on sitäpaitsi lähellä sydäntäni... (kohta näette minun Hive ganger militiaa...).
By the way, oliko se GW:n 40k kisa jo???? Olin odottanut sitä koko kesän... Ja nyt minun kokonaan konvertoitu deathwing-terminaattori squad jäi ilman huomiota...voi voi...
Keep up the good work,man!
put up or shut up!
en olisi itse keksinyt sitä ohjusta jutskaa, mutta minun mittapuuni suhteen dioraama oli varsin hieno.
en keksi mitään paranneltavaa.
9-
en keksi mitään paranneltavaa.
9-
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/