"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cadian cityfight dioraama.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Thelacan
Viesti:

Cadian cityfight dioraama.

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Väsäsin sen dioraaman jonka piti tulla GW:n maalaus kilpailuun mutta, *köh* taisi hieman myöhästyä..

Valmiin dioraaman kaikki kuvat.

Muutama WiP kuva.
- Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Konversiot ja idea olivat kyllä hienoja, mutta maalaus ei ollut mitään päätä huimaavaa :( Ei tuo maalaauskaan rumaa ole vaan ei vaan niin hienoa kun tuo muu osa :D En nyt jaksa hirveästi alkaa antamaan vinkkejä kun kiirettä pitää kiirettä pitää :D Hyvää työtä kumminkin.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Thelacan
Viesti:

Juu sen tiedän ettei maalaukseni ole sitä parasta mahdollista (dioraamoihin), sattuvat olemaan samaa tasoa pelinappieni kanssa..
- Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo. Ajattelin vaan että jos kisaan olisi ollut tarkoitus osallistua niin minä ainakin olisin pistänyt parastani. Koska taitaapa olla semmonen juttu että pelinappuloilla harvemmin kisoja voitetaan. (toivottavasti en nyt ollut kovin töykeä. Halusin vain sanoa :D )
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Thelacan
Viesti:

Niin mutta viikossa ei saada ihmeitä aikaan.. Ainakaan maalauksen kanssa jos on tuommoisen väkertänyt ;).
- Kynä-ääliö
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

AEVAN HEMMETIN HIANO! *pyörtyy kuvien hienouden aiheuttamasta järkytyksestä*
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
ma_RSka

Viesti Kirjoittaja ma_RSka »

rupu-ukko kirjoitti:AEVAN HEMMETIN HIANO! *pyörtyy kuvien hienouden aiheuttamasta järkytyksestä*
No en nyt menisi liioittelemaan.... Keskivertoa, sanon minä.
Idea on hanskassa mutta toteutuksessa ei voi antaa täysiä pisteitä.

Tuo maa on aivan tasainen..siinä saisi olla vaikka joku kukkula jonka sisältä töröttää romua, aseita sun muita tilpehöörejä ja tuo savu ei näytä savulta, savu on mustaa ja harmaata. Tuo ihme pelti systeemi minkä takana on joku tulittamassa ei näytä siltä että se voisi kuulua maastoon, se vaan on pudonnut jostain? Vielä veemeiseksi... näyttää tyhmältä että tuo missile lentää ihan keskellä dioraamaa. Kitos kuitenkin!
Minä en tuollaista kekkulia pelkää!
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Hyvä on innostuin vähän. On tuo silti aivan hemmetin hieno. Nummero 10-
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Thelacan
Viesti:

ma_RSka:lle erityinen kiitos kunnon palautteesta (mutta se ei meinaa että kaikkien tarvitsisi ruveta haukkumaan työtäni :)), vaikka kiitos kuuluu kaikille... 3 henkilölle..
- Kynä-ääliö
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Tuo ohjushan on hyvä idea IMO, hienoa jälkeä muutenkin, mutta tuo metalli "seinä" on hieman out of place, sen pitäisi olla juuresta ainakin vähän hautautuneena. Muuten hyvvää työtä.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Rosvosektori

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

Hieno dioraama, upea asettelu ja kaiken kruunasi minun mielestä se tyyppi, joka on nakkaamassa kranun sen kiven yli. Singon raketti oli myös hieno, mutta savun olisit voinut tehdä vähän tummemmaksi. Myöskin linssit autocannon-hepun laseissa olivat hienot.
Sitten negatiivinen palaute. Se "seinä", joka seisoi kahden puupalkin varassa, oli vähän hassusti tehty. Puupalkit olisit voinut hioa niin, että ne olisivat olleet "kokonaan" kiinni maassa, eikä vain yhdestä sivusta. Maalaus on keskivertoa, ei mitään ällistyttävää muttei huonokaan.

Mutta vielä lopuksi sanon että dioraama oli kaikinpuolin hieno, pientä viilausta niin hyvä tulee. Kouluarvosana työlle: 9-
Times are tough, huh, bud!
Thelacan
Viesti:

Kiitosta. Tuosta "peltiseinästä", niin se on revitty jostain käyttöä varten samoin jotkut rautapalkit kannattelemaan sitä tjsp. Ja sanon, että ensimmäinen dioraamani ja samalla oikeastaan ensimmäinen kunnon maaston kappale(!).
- Kynä-ääliö
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Ymmärsin kyllä, että se on jostain haettu suojaksi. Ongelmana on se, että metaalinen seinä on melko painava, joten se uppoaa maahan.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Maalaus kiitettävää, asettelu kiva mutta idea puuttuu... :| Tai siis onhan se: tulitukiryhmä Gamma suojautuu raunioissa, mutta ihan toteutukseen asti, figut pysyvästi liitettyvä siihen?

Mielstäni figujen tuhlausta. Ei pahalla.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Todella hieno, maalausjälkikin on hyvää. Tuo panoksen savujälki on joissain kuvissa todella hienon näköinen, tuo peräsavu tosin näyttää oudolta. Olisit ehkä voinut sprayta savun harmaaksi? Tykkäsin.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Sammy70

Viesti Kirjoittaja Sammy70 »

Mukavan näköinen!
Ohjus oli hauska idea. Anna olla savun vaan valkoista, suurimman osan ohjusten ajomoottoreiden pakokaasu on valkoista tai lähes väritöntä. Savuttomuuteen tietysti pyritään, havaitsemisen vaikeuttamiseksi. Laukaisulaitteen takana oleva savu voisi olla muodoltaan kapeampi ja pidempi.

Jatka samaan malliin!
Niin minuakin!
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

ma_RSka kirjoitti:
rupu-ukko kirjoitti:AEVAN HEMMETIN HIANO! *pyörtyy kuvien hienouden aiheuttamasta järkytyksestä*
No en nyt menisi liioittelemaan.... Keskivertoa, sanon minä.
Idea on hanskassa mutta toteutuksessa ei voi antaa täysiä pisteitä.

Tuo maa on aivan tasainen..siinä saisi olla vaikka joku kukkula jonka sisältä töröttää romua, aseita sun muita tilpehöörejä ja tuo savu ei näytä savulta, savu on mustaa ja harmaata. Tuo ihme pelti systeemi minkä takana on joku tulittamassa ei näytä siltä että se voisi kuulua maastoon, se vaan on pudonnut jostain? Vielä veemeiseksi... näyttää tyhmältä että tuo missile lentää ihan keskellä dioraamaa. Kitos kuitenkin!
Ah, näitä Einon kasvatteja... Liiemmälti teokseen kantaa ottamatta olisi kiva nähdä heidänkin tuotoksiansa, kun kovasti kaikki ovat joka puolella keskiluokkaa tai alempaa sellaista. Varmasti osaavat maalata paremmin kuin minä ja monet muutkin, mutta olisi kiva nähdä näitäkin.
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

törkeää , ällöttävää, en anna arvostelua!!

Siis voi p**ka, on tuo hyvää , tosi hyvää jälkeä..
oikeat sävyt, sun muuta..
´silmät on kuivat, hyvää silmänruokaa oli aivan liikaa..
lisää!!
MUTTA, tuo raketti, sen savu ei oikein ole oikeassa kohdassa piipun kohdalla, mutta se ei ole mikään varsinainen kritiikki, vaan se ettei minulla ole samoja lahjoja ja tuollaista dioraamaa..loistavaa jälkeä!!
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
KousaCreations

Viesti Kirjoittaja KousaCreations »

Tällaiset pitäisi olla enempituottoisampia!
Urbaani maasto, realistiset maastoasut ja varsinkin tuo kranaatti-ukkeli olivat mahtavia.
pakko sanoa että tuolla olisit voittanut dioraama osion...
Cityfight on sitäpaitsi lähellä sydäntäni... (kohta näette minun Hive ganger militiaa...).
By the way, oliko se GW:n 40k kisa jo???? Olin odottanut sitä koko kesän... Ja nyt minun kokonaan konvertoitu deathwing-terminaattori squad jäi ilman huomiota...voi voi...

Keep up the good work,man!
put up or shut up!
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

en olisi itse keksinyt sitä ohjusta jutskaa, mutta minun mittapuuni suhteen dioraama oli varsin hieno.
en keksi mitään paranneltavaa.
9-
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”