Voinko saada örkeilleni Weirdboyn??
Voinko saada örkeilleni Weirdboyn??
Eli minulla on täysin normaali örkkiarmeija, ei feral orc, vaan normaali. Saanko siis weirdboyn?"Weirdboy on örkkien psyykkeri ja löytyy örkkien appendixista rulebookista.
I'm back.
Rulebookin lopussa olevat listat eivät ole enää käytössä. Ne listat olivat ajalle ENNEN ensimmäisen kyseisen armeijan oikean codexin julkaisua. Jos kyseiselle armeijalle (tässä tapauksessa örkit) löytyy jo oikea codex (löytyy), niin kyseisillä jämälistoilla ei enää tee yhtikäs mitään.
Örkkien tapauksessa tosin sieltä joutuu edelleen katsomaan aseiden statteja, niiden oikeasta codexista unohtumisen takia, mutta muuten edes heille ei kyseinen lista ole käytössä.
Örkkien tapauksessa tosin sieltä joutuu edelleen katsomaan aseiden statteja, niiden oikeasta codexista unohtumisen takia, mutta muuten edes heille ei kyseinen lista ole käytössä.
Älkääpäs nyt, CA2003:n Q&A:ssa sanotaan:
Saako ottaa weirdboyzzeja ja boarboyzzeja jotka on sääntökirjassa?
Ihan vapaasti siis. Itse meinaan tehä oman Slaverista, kun se näyttää ihan Warlock Engineeriltä. Grabba stikistä saan hienon bionik power clawin nobille ja pistän grabba-osan tilalle jotain shamaaniryönää. Ruoskakäden tilalle vaikka kirveskäsi tai avoin kämmen josta lähtee salamoita. Ehkä pään päälle vois laittaa vielä jonkin antennin...
Saako ottaa weirdboyzzeja ja boarboyzzeja jotka on sääntökirjassa?
Muistan tuon kohdan vielä ulkoa.Out of consideration for the more... ahem... old-fashioned Warbosses, yes, they can.
Ihan vapaasti siis. Itse meinaan tehä oman Slaverista, kun se näyttää ihan Warlock Engineeriltä. Grabba stikistä saan hienon bionik power clawin nobille ja pistän grabba-osan tilalle jotain shamaaniryönää. Ruoskakäden tilalle vaikka kirveskäsi tai avoin kämmen josta lähtee salamoita. Ehkä pään päälle vois laittaa vielä jonkin antennin...
Löytyy kylläkin CA2002:n Orks Q&A:sta ja epäilisin että se ei enää olisi voimassa vaan että CA-sivujen Orks FAQ V1 olisi uudempi ja siinä ei ole tuollaista mainintaa.Largo da Skulkrusha kirjoitti:Älkääpäs nyt, CA2003:n Q&A:ssa sanotaan:
Saako ottaa weirdboyzzeja ja boarboyzzeja jotka on sääntökirjassa?Muistan tuon kohdan vielä ulkoa.Out of consideration for the more... ahem... old-fashioned Warbosses, yes, they can.
CA2003:n Feral Orks listassa on lisäksi tullut uudet Wyrdboy (ex Weirdboy) ja Boarboyz entryt ja missään osassa kyseistä listaa ei sanota sanaakaan että näitä saisi ottaa muihin kuin Feral Orks listoihin.
- The Captain
- Valvoja
Tämä peli kun ei vain toimi noin. Ei C'Tanin kohdallakaan ole sanottu, että sitä ei saisi ottaa marine-armeijaan.Largo da Skulkrusha kirjoitti:Enpä katsonut sitä vuosilukua kyllin läheltä... mutta olen aivan varma, että niitä saa ottaa tavalliseen listaan, koska sitä ei ole enää erikseen uudestaan kielletty. Ei ne niin hyviä ole että ne pitäisi kieltää...
Jos siis Weird/wyrdboyn kohdalla ei sanota, että sen saa ottaa normaaliin örkkiarmeijaan, sitä ei saa ottaa normaaliin örkkiarmeijaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
WD 290 sisältää orkkiklaanit
Snakebites voi ottaa Huntasseja, Boarboiyzeja ja Madboyzeja ( juusto ) joukoiksi ja warbossille Super Cyboarin
itse en suuttuisi jos vihollinen haluaa ottaa Weirdboyn snakebitseille... se ei ole niiiiiin hyvä.....
Snakebites voi ottaa Huntasseja, Boarboiyzeja ja Madboyzeja ( juusto ) joukoiksi ja warbossille Super Cyboarin
itse en suuttuisi jos vihollinen haluaa ottaa Weirdboyn snakebitseille... se ei ole niiiiiin hyvä.....
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"