"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voinko saada örkeilleni Weirdboyn??

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
ornatkur

Voinko saada örkeilleni Weirdboyn??

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Eli minulla on täysin normaali örkkiarmeija, ei feral orc, vaan normaali. Saanko siis weirdboyn?"Weirdboy on örkkien psyykkeri ja löytyy örkkien appendixista rulebookista.
I'm back.
Dr.Pepper

Viesti Kirjoittaja Dr.Pepper »

Itselleni on sanottu että niitä voi käyttää vain feral ork armeijassa.
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
ornatkur

Samoin mulle, mutta Rulezbookissa sanotaan että feral orkit VOIVAT saada weirdboyn, mutta missään ei sanota että muut eivät saisi.
I'm back.
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Rulebookin lopussa olevat listat eivät ole enää käytössä. Ne listat olivat ajalle ENNEN ensimmäisen kyseisen armeijan oikean codexin julkaisua. Jos kyseiselle armeijalle (tässä tapauksessa örkit) löytyy jo oikea codex (löytyy), niin kyseisillä jämälistoilla ei enää tee yhtikäs mitään.

Örkkien tapauksessa tosin sieltä joutuu edelleen katsomaan aseiden statteja, niiden oikeasta codexista unohtumisen takia, mutta muuten edes heille ei kyseinen lista ole käytössä.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Älkääpäs nyt, CA2003:n Q&A:ssa sanotaan:

Saako ottaa weirdboyzzeja ja boarboyzzeja jotka on sääntökirjassa?
Out of consideration for the more... ahem... old-fashioned Warbosses, yes, they can.
Muistan tuon kohdan vielä ulkoa.

Ihan vapaasti siis. Itse meinaan tehä oman Slaverista, kun se näyttää ihan Warlock Engineeriltä. Grabba stikistä saan hienon bionik power clawin nobille ja pistän grabba-osan tilalle jotain shamaaniryönää. Ruoskakäden tilalle vaikka kirveskäsi tai avoin kämmen josta lähtee salamoita. Ehkä pään päälle vois laittaa vielä jonkin antennin...
ornatkur

Jeee!!! Mulla on normaali fb:shamaani pyöreällä alustalla! Mahtava asia!
I'm back.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

se Q&A löytyy mustakantisesta CAsta, second book of the Astronomican
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Largo da Skulkrusha kirjoitti:Älkääpäs nyt, CA2003:n Q&A:ssa sanotaan:

Saako ottaa weirdboyzzeja ja boarboyzzeja jotka on sääntökirjassa?
Out of consideration for the more... ahem... old-fashioned Warbosses, yes, they can.
Muistan tuon kohdan vielä ulkoa.

Ihan vapaasti siis. Itse meinaan tehä oman Slaverista, kun se näyttää ihan Warlock Engineeriltä. Grabba stikistä saan hienon bionik power clawin nobille ja pistän grabba-osan tilalle jotain shamaaniryönää. Ruoskakäden tilalle vaikka kirveskäsi tai avoin kämmen josta lähtee salamoita. Ehkä pään päälle vois laittaa vielä jonkin antennin...
Löytyy kylläkin CA2002:n Orks Q&A:sta ja epäilisin että se ei enää olisi voimassa vaan että CA-sivujen Orks FAQ V1 olisi uudempi ja siinä ei ole tuollaista mainintaa.

CA2003:n Feral Orks listassa on lisäksi tullut uudet Wyrdboy (ex Weirdboy) ja Boarboyz entryt ja missään osassa kyseistä listaa ei sanota sanaakaan että näitä saisi ottaa muihin kuin Feral Orks listoihin.
Lassek

Enpä katsonut sitä vuosilukua kyllin läheltä... mutta olen aivan varma, että niitä saa ottaa tavalliseen listaan, koska sitä ei ole enää erikseen uudestaan kielletty. Ei ne niin hyviä ole että ne pitäisi kieltää...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Largo da Skulkrusha kirjoitti:Enpä katsonut sitä vuosilukua kyllin läheltä... mutta olen aivan varma, että niitä saa ottaa tavalliseen listaan, koska sitä ei ole enää erikseen uudestaan kielletty. Ei ne niin hyviä ole että ne pitäisi kieltää...
Tämä peli kun ei vain toimi noin. Ei C'Tanin kohdallakaan ole sanottu, että sitä ei saisi ottaa marine-armeijaan.

Jos siis Weird/wyrdboyn kohdalla ei sanota, että sen saa ottaa normaaliin örkkiarmeijaan, sitä ei saa ottaa normaaliin örkkiarmeijaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
scumbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja scumbag »

Olen kyllä eri mieltä tuosta.. Mitä varten yksikköjä tehdään jos niillä ei saa pelata? Tuollaisella logiikalla tämä peli ei toimi ollenkaan!
- Se ei oo kuollut mi voi iäti maata -
daider
Viesti:

Scumbag, saa weirdboylla pelata. Feral orkki listassa. Siihen se on tarkoitettu.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Lassek

No voi pertuska. Turnauksista weirdboyni pysyy sitten poissa, mutta kotipeleissä se yhä saa hauskuttaa (ja raivostuttaa) kavereitani. Varmasti pettyvät jos jätän projektin kesken...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Eikös jossakin WD:n klaanilistassa saanut sotkea mukaan myös feraalisia örkkejä? En muista oliko siinä optiota weirdboylle.
scumbag
Viesti:

Mistä nämä feral ork ynnä muut listat voisi löytää? Itsekin olen suuri weirdboy fani ja tuhoudun jos en sitä peleissä voi käyttää :(
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Chapter Approved 2004:ssä on tuorein versio feral ork -listasta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
daider
Viesti:

WD 290 sisältää orkkiklaanit

Snakebites voi ottaa Huntasseja, Boarboiyzeja ja Madboyzeja ( juusto ) joukoiksi ja warbossille Super Cyboarin

itse en suuttuisi jos vihollinen haluaa ottaa Weirdboyn snakebitseille... se ei ole niiiiiin hyvä.....
scumbag
Viesti:

daider
Viesti:

kuten sanottu, tuo on se vanha Q&A... tuota weirdboy kysymystä ei ole GWn UKn sivuilla ( johon ainakin minä luotan enemmän kuin USAn sivuihin )...
Lassek

http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... A-orks.htm

Saa ottaa mihin tahansa armeijaan!
Juuri tuo Q&A on CA2002:ssa.

Mutta jos se ei enää muka päde, minkä takia se vielä on Wirallisilla sivuilla? Kysynpä vaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”