ruoste...
-
bonesripper
ruoste...
No se on ruoste... Kiinnostais vaan tietää, että miten ihmiset maalaa yleensä ruosteen. Siis en nyt tarkota mitään washaamalla (enkä moshaamalla) saatua kiiltävää värikerrosta. Aattelin maalata necronini ruosteella ja jollain ei vielä päätetyllä värillä. No pitäis saaha kumminkin sellanen kunnon ruosteväri. Jos ihmiset omistaa vähänki vanhempia autoja nii renkaita vaihettaessa kyllä näkee kunnon ruostetta... if you know what i mean.
-
bonesripper
-
bonesripper
-
bonesripper
-
Über Cheddar
- Viesti:
-
KhorneWorship
MP on nostanu hintojaa miltei citadelin tasolle...KhorneWorship kirjoitti:Niinpä! Kun vertaillaan niitä hintoja...jamopower kirjoitti:niin sehän on se riistofirma ja citadel ei...
ja takaisin aiheeseen: ruskeeta alle ja jotain metalli väriä kuivaharjaamalla päälle
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Itse olen kokeillut käyttää sellaista ainetta kuin "panssarimaalin liukueste". Aine on hyvin, _hyvin_ hienojakoista jauhetta. Sitä voi sekoittaa maalin sekaan ja maalata. Koholle jäävät kohdat voi sitten varovasti drybrushata. Jauhe tuhoaa helposti pensselin, joten vanhalla pensselillä kandee kokeilla.bonesripper kirjoitti:No sen rösösyyden aattelin saavuttaa mastonin spreillä. Sitä kun suihkuttelee nii helposti tulee sellanen ihan hieno rososuus siihen. Pitäis vaan se väri tietää. Perstuntumalta on vähän paha mennä sekottelemaan sitä. Ei oo nimittäi silmää noitten värisekotusten kanssa.
-
bonesripper
-
maddog
Eiköhän se necroneilla se ruostumattoman materiaalin valmistus onnistu kun ovat kuitenkin niin edistynyttä teknisesti... Mutta jos haluat hyvän näköistä ruostetta niin kyllä kannattaa washata chainmail ensin kahdesti punaruskealla ja sitten vielä ohuella mustalla josta tulee kiva metallinen mutta ruosteenvärinen kokonaisväri. rosoruoste voi olla hiukka liian räikeää näyttääkseen hyvältä...
- Henri Ketonen
Pompompom
Itse ruostutin Necronini Chestnut inkillä.Sitä ei kuitenkaan kauheaa tippaa kannata siihen tuikata. :twisted:
zqmfgb
-
bonesripper
Koitin kyllä ilmasta etten halua niitä washi ruoste neuvoja. Sen kyllä osaan, eikä siitä tähän mennessä ole hirveän hyvännäköstä tullu. Koitan saaha neuvoa sellasen oikeen ruosteen tekemisestä. Kiitos kumminkin neuvosta.
Pitää kattoo maalaanko ne necronit sittenkää ruosteen värillä. Se hiekkaidé oli aika hyvä, varmaan kokeilen sitä. Luulen kuitenkin, että se on tossa mittakaavassa vähän liian isoa se hiekka. No pitää tunnustella ja miettii. Puna-mustakin vähän houkuttais värivalintana, mutta sitä on tullu maalattua niin paljon, et en sitten tiiä. Noh, katellaan...
Pitää kattoo maalaanko ne necronit sittenkää ruosteen värillä. Se hiekkaidé oli aika hyvä, varmaan kokeilen sitä. Luulen kuitenkin, että se on tossa mittakaavassa vähän liian isoa se hiekka. No pitää tunnustella ja miettii. Puna-mustakin vähän houkuttais värivalintana, mutta sitä on tullu maalattua niin paljon, et en sitten tiiä. Noh, katellaan...
-
maddog
-
Elffi