Fluffiopas
joo olen itsekkin aikonut tehdä tuollaisen (tai no yrittää tehdä), ihan kiva siitä voisi tulla jos asian tuntevia ukkeleita löytyy (en minä).
Joillekkin roduille tulee väkisinkin pidemmät fluffioppaat kuten kaaokselle (4eri ryhmää+ demonit) ja taas lhyt tuppaanutuu tulemaan ihmisille tai wood elffeille.
Joillekkin roduille tulee väkisinkin pidemmät fluffioppaat kuten kaaokselle (4eri ryhmää+ demonit) ja taas lhyt tuppaanutuu tulemaan ihmisille tai wood elffeille.
"Glory, Honor & Victory over Death"
- NacMacFeegle
Onhan noita tehty. Tiedostakaa, että siinä vaiheessa kun oppaasta tulee liian hyvä GW pistää sen pannaan, sillä moiset oppat alkavat rajoittaa GW:n ja black libraryn myyntiä.
Itse omistan 900 sivuisen PDF:n jonka mainitseminen, saatika yleinen jakelu riittänee bannimiseen monilta pikku-ukko foorumeilta.
Jos xavier haluat apua niin voidaan keskustella asiasta sähköpostitse, jos yhteysnopeutesi riittää...
Itse omistan 900 sivuisen PDF:n jonka mainitseminen, saatika yleinen jakelu riittänee bannimiseen monilta pikku-ukko foorumeilta.
minä olen 11 vuotias aloittelija, en vasta-alkaja..Xavier kirjoitti:Arvasin, että jotkut esittävät näitä "kyllä netistä löytyy"-kommentteja.
Vasta-alkajan (mahdollisesti n.11v.) joka ei tiedä yhtään mitään warhammereista on todella mukavaa yrittää hakea googlella netistä nopeasti tietoa eri roduista ja niiden taustoista. Kun viimein Googlettamisella löytyy sivu joka käsittelee yhtä armeijaa ja sisältää viisi sivua tiheää englanninkielistä tekstiä _yhdestä_ armeijasta, niin pieni aloittelijamme taitaa luovuttaa.
Pointti: On paljon yksinkertaisempaa vasta-alkajan näkökulmasta lukea n.10 rivin tiivistelmä jokaisesta armeijasta, kuin tutkia nettiä kuukausikaupalla ja todeta homma liian vaikeaksi.
Tuo olisic hyvä, mutta esim. space marineiden imperial fist,
salamnders, ultramarines yms.jne. chapterit, ja IG:n jaostot ja sen semmoset höskät, on hiukan ehkä vaikeaa selittää, mitä ne on..!
ja voisihan niistä tehä semmosen kirjan NETTIIN, ja tulostaa vaikka sieltä ihan ikiomaksi pikku fluffi-oppaaksi..olisi muuten aika mahatavaa, mutta kuka tietää, kuka sitten ottaisi tuon, 'nettisivut joilla oma lehti' aiheen käsittelyyn..
säännöt on myös hankalat, englanniksi, joten voisi tilata suomentajan ja painottamon (mikä se nyt oikeasti on, semmonen mikä ''TAMMI'' ja ''WSOY'' on..), jotenkin, (ois tosi kallis juttu, mutta helpottais montaa suomalaista ihmistä!!!), mutta lait ja sellaset, kuin me niistä sitten selvitään, vai onko tuo nyt ihan laillista?
-Magicoc-roope-isolla äRRällä-?-:D (unohtu tuo hymiö!)..
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
<a href="http://www.wendndom.karoo.net/background/backgrnd.htm" target="new">http://www.wendndom.karoo.net/backgroun ... rnd.htm</a> tuolta löytää tasan kaiken mitä nyt yleisellä tasolla tahtoo löytää.. sekä FB että 40k hommat.
Eye is green.
Tuo Wendndomin bacround- sivu sisältää kyllä mukavasti fluffia.... niistä armeijoista, jotka siellä mainitaan. Esim. FB- puolella käsitellään vain kuuden armeijan historiaa (tai no, ovatko DoW edes armeija?Eraphion kirjoitti:<a href="http://www.wendndom.karoo.net/background/backgrnd.htm" target="new">http://www.wendndom.karoo.net/backgroun ... rnd.htm</a> tuolta löytää tasan kaiken mitä nyt yleisellä tasolla tahtoo löytää.. sekä FB että 40k hommat.
Eli sivu sisältää kyllä paljon fluffia, mutta jättää sitäkin suuremman osan pois. Sivu ei siis todellakaan sisällä kaikkea, mitä yleisellä tasolla haluaa löytää.
Ehkä idea oli kuitenkin saada suomenkielistä tietoa, ei linkkejä ulkomaankielisiin turinoihin. Osa porukasta haluaisi lukea ilmeisestikin suomeksi tiivistettyä materiaalia. Itsekin voisin tuollaisen kirjoittamista harrastaa, jos vain saisin jostain hieman ylimääräistä aikaa. Kenelläkään myytävänä? ;o)
Anteeksi että valitsin väärän sanamuodon mutta yleisellä tasolla tarkoitin lähinnä yleistä tasoa enkä esim juuri jonkun VCn historiaa..Srovex kirjoitti:Eraphionin linkki oli kyl maan mainio... Ei löytynyt mitään armeijaa joilla pelaan, 40k Tau:ta, taikka FB Dark Elffejä tai Tomb Kingssejä... hieno homma.
Siinä men se,Eraphion kirjoitti:löytää tasan kaiken mitä nyt yleisellä tasolla tahtoo löytää
Eye is green.
-
High king Godric
Hmm, niin, tämäkin homma :o).
Tuliko peräti parista rodusta 40k-puolelle ja 1-2 FB:hen. Jäin sitten odottelemaan niitä lisää, ja kun ei tullut asia taisi hautautua dementian syövereihin. Melko oletettavasti privakansioni on auto-purgennut ne, tuonnehan ei määrättömästi viestejä mahdu ja en ole muistanut tyhjennellä sitä. Piti tietysti tehdä erikseen topikkia missä hieman selvitettäisiin mistä on tullut tavaraa ja mistä sitä kaivattaisiin. No, eihän tässä kiire ole :o).
Tuliko peräti parista rodusta 40k-puolelle ja 1-2 FB:hen. Jäin sitten odottelemaan niitä lisää, ja kun ei tullut asia taisi hautautua dementian syövereihin. Melko oletettavasti privakansioni on auto-purgennut ne, tuonnehan ei määrättömästi viestejä mahdu ja en ole muistanut tyhjennellä sitä. Piti tietysti tehdä erikseen topikkia missä hieman selvitettäisiin mistä on tullut tavaraa ja mistä sitä kaivattaisiin. No, eihän tässä kiire ole :o).
- figunarkki
Itse olen koulun atk tunneilla tekemässä laajahkoa esitelmää nettisivujen muodossa figuista. Mukana on suht reilusti fluffia fabasta ja 40koosta (tosin joidenkin armeijoiden kohdalla saattaa olle pieniä fluffivirheitä). En sitten tiedä julkaisenko sitä koskaa netissä, mutta voin laittaa linkin mikäli julkaisen.
- DJ_Silverpig