Ja modeemi miehien ei tarvitse varoa. Oliko kokoa peräti 35k.
WW II saksalaisia
WW II saksalaisia
Eli tässäpä nämä. Aikaa meni aika kauan noiden kokoon nähden. Tämä tosin johtui siitä että jouduin odottamaan maalien kuivumista kauan. Nuo on lakattu kiiltävällä lakalla, mutta saavat vielä mattalakka pinnan kunhan sitä kerkeän ostamaan. Itse olen ihan tyytyväinen noihin vaikka pari korostusta ei olisi pahitteeksi, mutta tässä nämä: http://groups.msn.com/LotrStrategiapeli ... ?Page=Last
Lalalaa
-
hyytelöperuna
Pahoitteluni. Minullakin on 1:72 -skaalaa melkein 150 figuurin verran, mutta kuvissa näyttivät niin isoilta.Valtsu kirjoitti:Öh ne ovat Italerin pienoismalleja. Noh leluista nuo erottaa mielestäni se että nuo ovat esikuviensa mukaisia. Skaala itse asiassa ei ole mikään hirveän iso. Se on nimittäin 1:72. Olenko niin tarkkamaalaaja että nuo näyttävät isoilta?
-
tazallmighty
onhan ne... itse asiassa aika himskatin hienoja , kun olen itsekkin noita töherrellyt niin ei niitä helppo ole maalata noinkaan näyttävälle tasolle...simskatin bassomarsu oot vielä beissitki laittanu...eri hauskaa ois noilla ollu leikkiä sillon lapsena jos ne ois maalattu noin kiiwisti...siis hienosti...mutta ootko valtsu löytäny tommosille mitään sääntöjä...
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Juu annetaan anteeksi. Varsinkin kun itse vaikutat noita keräilevänHamara kirjoitti:Pahoitteluni. Minullakin on 1:72 -skaalaa melkein 150 figuurin verran, mutta kuvissa näyttivät niin isoilta.Valtsu kirjoitti:Öh ne ovat Italerin pienoismalleja. Noh leluista nuo erottaa mielestäni se että nuo ovat esikuviensa mukaisia. Skaala itse asiassa ei ole mikään hirveän iso. Se on nimittäin 1:72. Olenko niin tarkkamaalaaja että nuo näyttävät isoilta?
Joo eli ihan hyvin onnistuivat vaikka kiiltävätkin. Sekin ongelma poistuu kun lakkaan ne mattalakalla. Noihin piti vain mahdollisimman nopeesti saada lakka, koska noista lähtee maali hirveän helpolla.
Lalalaa
Maalit on minulla oikeastaan vielä vähän hakusessa. Vallejoa totta kai, siitä lähdetään.Valtsu kirjoitti:Juu annetaan anteeksi. Varsinkin kun itse vaikutat noita keräilevänHamara kirjoitti:Pahoitteluni. Minullakin on 1:72 -skaalaa melkein 150 figuurin verran, mutta kuvissa näyttivät niin isoilta.Valtsu kirjoitti:Öh ne ovat Italerin pienoismalleja. Noh leluista nuo erottaa mielestäni se että nuo ovat esikuviensa mukaisia. Skaala itse asiassa ei ole mikään hirveän iso. Se on nimittäin 1:72. Olenko niin tarkkamaalaaja että nuo näyttävät isoilta?.
Joo eli ihan hyvin onnistuivat vaikka kiiltävätkin. Sekin ongelma poistuu kun lakkaan ne mattalakalla. Noihin piti vain mahdollisimman nopeesti saada lakka, koska noista lähtee maali hirveän helpolla.
Kaverini on saanut jo useita hermoromahduksia muovifiguurien yksityiskohdista (hankki ensin metallisia, vasta sitten muovisia). Pidän häntä keskivertoa parempana maalarina, ja hän mutisee koko ajan "epämuodostuneista kasvoista ja maalaushelvetistä". Eli saapa nähdä mitä tulee kun minä pääsen maalaamaan näitä.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kuvat on kyllä vähän pieniä ja tuo kiiltävä lakka häiritsee jonkin verran, mutta ihan hyvä että tänne tulee joskus muitakin kuin fantasia ja scifi -ukkoja. Nuo voisi toki vielä lakata vaikka kerran mattalakalla, mikä tappaisi tuota kiiltoa. Kiiltävä lakka kyllä antaa kestävämmän pinnan.
edit: joo..olisi pitänyt lukea viestejä tarkemmin läpi kun tuli puhuttua tuosta lakkauksesta...sorry. Mutta onhan se ihan hyvä laittaa kiiltävää pohjalle.
edit: joo..olisi pitänyt lukea viestejä tarkemmin läpi kun tuli puhuttua tuosta lakkauksesta...sorry. Mutta onhan se ihan hyvä laittaa kiiltävää pohjalle.
Viimeksi muokannut Gorkiporki, Pe 03.09.2004 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuosta mainitsin vähän aikaa sitten. Tarkoitus olisi laittaa päälle mattalakkaa. Nyt nuo on kiiltävällä lakalla, koska niistä lähti niin nopeasti maali että lakkasin ne vain mahdollisimman nopeasti.Gorkiporki kirjoitti:Kuvat on kyllä vähän pieniä ja tuo kiiltävä lakka häiritsee jonkin verran, mutta ihan hyvä että tänne tulee joskus muitakin kuin fantasia ja scifi -ukkoja. Nuo voisi toki vielä lakata vaikka kerran mattalakalla, mikä tappaisi tuota kiiltoa. Kiiltävä lakka kyllä antaa kestävämmän pinnan.
Lalalaa