Green Knight

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Flik

Green Knight

Viesti Kirjoittaja Flik »

Green Knight. Kannattaako hankkia?
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

No tyyppi on melkein kuolematon, ethereali ja muutenkin hyvä niin hell yeah! Miksei empirellä ole moisia tappokoneita? (Tai no onhan meilläkin: Valten)
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Tehenhauin

Viesti Kirjoittaja Tehenhauin »

Blokkasi todella kivasti (siis green knighti) skinkit, maahiset ynnä muut vastaavat jo edellisessä editionissa, jossa ei ollut ethereal ja nykyään vielä parempi! Lähestulkoon teleportaalinen liikkuvuus, kävelee myös taloista läpi. Ym. ym. Vielä kun keräisin Bretonniaa...
niin, ja en osaa käyttää hymiöitä:)
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

No jos kokeilla haluat niin kokeile pelissä tavallisella ritarilla(modellilla) ensin... Jos toimii ja kaverisi hyväksyvät Special Charrun käytön niin mikä ettei. Ihan hyllyyn esille sen voi ostaa jos ei pelissä halua käyttää( on meinaa ihan hieno figu).

Pelillisesti voisin sanoa että sulaa jopa vihollisen reariin jos ei saa tukea... Pienempien skirmaavien yksiköiden kauhu sekä julma vastus sotakoneiden miehistölle. Tappaa myös yksinäiset charrut pois jaloista pyörimästä.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
jtp

Viesti Kirjoittaja jtp »

Nithadran kirjoitti: ...kaverisi hyväksyvät Special Charrun käytön... .
Siis green knightiinhan ei tarvitse vastustajan suostumusta, koska armeijakirjoissa olevia special charruja saa käyttää ilman vastustajan hyväksyntää.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

jtp kirjoitti:
Nithadran kirjoitti: ...kaverisi hyväksyvät Special Charrun käytön... .
Siis green knightiinhan ei tarvitse vastustajan suostumusta, koska armeijakirjoissa olevia special charruja saa käyttää ilman vastustajan hyväksyntää.
Nitradhan tarkoitti varmaan, että useimmat (esim. minä) mulkaisevat vastustajaa pahalla silmällä varoittamattomasta spessun käytöstä.
KnightBastard

Viesti Kirjoittaja KnightBastard »

Minulla on Green Knight, mutta haluaisin tietää onko niillä taruilla paikkaansa, kun väittää että Green olisi toiseksi suurimman kuninkaan (kirja sanoo että King Louen Leoncoeur olisi mahtavin Bretonnian kunkku) Gillen henki, sillä sanottiin että hän tulee jossain vaiheessa takas.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

5th edikan fluffi ainekin kulki tällä linjalla, että Lady of the Lake kutsui ensimmäisen kuninkaan hänen esitaistelijakseen, mitä Green knight kuvastaa. Toinen versio, minkä olen kuullut on, että Green knight on kiertävä "virka", johon aina valitaan uusi edellisen kuoltua lopullisesti.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Siis tuiki tavallinen valtion virkamies.

: P
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Muistaakseni bretonnian kirja puhuu Green Knightista vihjailevaan sävyyn, eli hän saattaa olla Gilles tai hän saattaa olla...
Ilmeisesti varsin monet pelaajat eivät suosi special charactereiden käyttöä ylipäänsäkään (kuten minä yleisesti ottaen), mutta jos hahmo kiinnostaa niin hanki vaan.
Tietysti saattaa olla vähän hankalaa löytää hyvää käyttöä hahmolle pelissä sillä jos sen hyökkäyksen kohteeksi joutunut rykmentti onnistuu terror testissään voi vehreä ritari olla vaikeuksissa epävarman attack lukemansa takia. Ja on vähintäänkin kyseenalaista käyttää lordi paikan vievää hahmoa sotakonemiehistön pelotteluun.
Jos taas olet kiinnostunut itse modellista niin minä ainakin suosittelen. Tyylikkäimpiä figuja mitä minun mielestäni löytyy. Tietysti voit myös konvertoida siitä tässä tapauksessa jotain muuta, kuten minä itse olen pohjustanut Bretti kenraalini Green Knightin modelliin.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No, sovit vastustajan kanssa etukäteen että otatte kummatkin jonkun spessun niin pitäisi tulla ihan mielenkiintoinen matsi. Spessujen pitää sitten kohdata kentällä.
zqmfgb
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nithadran kirjoitti:Pelillisesti voisin sanoa että sulaa jopa vihollisen reariin jos ei saa tukea... Pienempien skirmaavien yksiköiden kauhu sekä julma vastus sotakoneiden miehistölle. Tappaa myös yksinäiset charrut pois jaloista pyörimästä.
Mutta onneksi kääpien sotakoneissa on riimut... :)
SirHaleron

Viesti Kirjoittaja SirHaleron »

Pahvi kirjoitti:Siis tuiki tavallinen valtion virkamies.

: P
Se on joku virkamies Altdorfista.... (Lainattu Impressive Titleltä)
In memory of Hideto Matsumoto
1964.12.19 - 1998.5.2
Crescent

Kyllä, muistaakseni Warhammer rulebookissa sanotaan characters kohdassa että Virkamiehillä on erikoissääntöinään ethereal sekä mahdollisuus teleporttailla.=-)
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Archibald kirjoitti:
Nithadran kirjoitti:Pelillisesti voisin sanoa että sulaa jopa vihollisen reariin jos ei saa tukea... Pienempien skirmaavien yksiköiden kauhu sekä julma vastus sotakoneiden miehistölle. Tappaa myös yksinäiset charrut pois jaloista pyörimästä.
Mutta onneksi kääpien sotakoneissa on riimut... :)
Joo tottahan se on, että ilman sitä voisi Vihreä Ritari piestä jokaisen modellin kentällä ;).

Joo Steel, Greenknight hallitsee teleporttaamisen taidon.

:D
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Crescent

Mikäs juttu tuo nyt oli? Osaahan se sälli hyppiä metsästä toiseen.

EDIT//: tai siis ylipäänsä maastokappaleelta toiselle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”