Green Knight
- Rectunator
-
Tehenhauin
Blokkasi todella kivasti (siis green knighti) skinkit, maahiset ynnä muut vastaavat jo edellisessä editionissa, jossa ei ollut ethereal ja nykyään vielä parempi! Lähestulkoon teleportaalinen liikkuvuus, kävelee myös taloista läpi. Ym. ym. Vielä kun keräisin Bretonniaa...
niin, ja en osaa käyttää hymiöitä:)
No jos kokeilla haluat niin kokeile pelissä tavallisella ritarilla(modellilla) ensin... Jos toimii ja kaverisi hyväksyvät Special Charrun käytön niin mikä ettei. Ihan hyllyyn esille sen voi ostaa jos ei pelissä halua käyttää( on meinaa ihan hieno figu).
Pelillisesti voisin sanoa että sulaa jopa vihollisen reariin jos ei saa tukea... Pienempien skirmaavien yksiköiden kauhu sekä julma vastus sotakoneiden miehistölle. Tappaa myös yksinäiset charrut pois jaloista pyörimästä.
Pelillisesti voisin sanoa että sulaa jopa vihollisen reariin jos ei saa tukea... Pienempien skirmaavien yksiköiden kauhu sekä julma vastus sotakoneiden miehistölle. Tappaa myös yksinäiset charrut pois jaloista pyörimästä.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton
Nitradhan tarkoitti varmaan, että useimmat (esim. minä) mulkaisevat vastustajaa pahalla silmällä varoittamattomasta spessun käytöstä.jtp kirjoitti:Siis green knightiinhan ei tarvitse vastustajan suostumusta, koska armeijakirjoissa olevia special charruja saa käyttää ilman vastustajan hyväksyntää.Nithadran kirjoitti: ...kaverisi hyväksyvät Special Charrun käytön... .
-
KnightBastard
5th edikan fluffi ainekin kulki tällä linjalla, että Lady of the Lake kutsui ensimmäisen kuninkaan hänen esitaistelijakseen, mitä Green knight kuvastaa. Toinen versio, minkä olen kuullut on, että Green knight on kiertävä "virka", johon aina valitaan uusi edellisen kuoltua lopullisesti.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Muistaakseni bretonnian kirja puhuu Green Knightista vihjailevaan sävyyn, eli hän saattaa olla Gilles tai hän saattaa olla...
Ilmeisesti varsin monet pelaajat eivät suosi special charactereiden käyttöä ylipäänsäkään (kuten minä yleisesti ottaen), mutta jos hahmo kiinnostaa niin hanki vaan.
Tietysti saattaa olla vähän hankalaa löytää hyvää käyttöä hahmolle pelissä sillä jos sen hyökkäyksen kohteeksi joutunut rykmentti onnistuu terror testissään voi vehreä ritari olla vaikeuksissa epävarman attack lukemansa takia. Ja on vähintäänkin kyseenalaista käyttää lordi paikan vievää hahmoa sotakonemiehistön pelotteluun.
Jos taas olet kiinnostunut itse modellista niin minä ainakin suosittelen. Tyylikkäimpiä figuja mitä minun mielestäni löytyy. Tietysti voit myös konvertoida siitä tässä tapauksessa jotain muuta, kuten minä itse olen pohjustanut Bretti kenraalini Green Knightin modelliin.
Ilmeisesti varsin monet pelaajat eivät suosi special charactereiden käyttöä ylipäänsäkään (kuten minä yleisesti ottaen), mutta jos hahmo kiinnostaa niin hanki vaan.
Tietysti saattaa olla vähän hankalaa löytää hyvää käyttöä hahmolle pelissä sillä jos sen hyökkäyksen kohteeksi joutunut rykmentti onnistuu terror testissään voi vehreä ritari olla vaikeuksissa epävarman attack lukemansa takia. Ja on vähintäänkin kyseenalaista käyttää lordi paikan vievää hahmoa sotakonemiehistön pelotteluun.
Jos taas olet kiinnostunut itse modellista niin minä ainakin suosittelen. Tyylikkäimpiä figuja mitä minun mielestäni löytyy. Tietysti voit myös konvertoida siitä tässä tapauksessa jotain muuta, kuten minä itse olen pohjustanut Bretti kenraalini Green Knightin modelliin.
- Henri Ketonen
-
Vieras
-
SirHaleron
Joo tottahan se on, että ilman sitä voisi Vihreä Ritari piestä jokaisen modellin kentälläArchibald kirjoitti:Mutta onneksi kääpien sotakoneissa on riimut...Nithadran kirjoitti:Pelillisesti voisin sanoa että sulaa jopa vihollisen reariin jos ei saa tukea... Pienempien skirmaavien yksiköiden kauhu sekä julma vastus sotakoneiden miehistölle. Tappaa myös yksinäiset charrut pois jaloista pyörimästä.
Joo Steel, Greenknight hallitsee teleporttaamisen taidon.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.