Uruk-hain ihon maalaus
Uruk-hain ihon maalaus
miten olette maalannut uruk-haitten ihoja?
Garothedit: Otsikkoa muutettu kuvaavammaksi.
Garothedit: Otsikkoa muutettu kuvaavammaksi.
-
Kellokoneisto
Itse tein ne joskus aikoinaan näin:
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown
melko laihalla Red Gorella wash
Jos, teet heroja, joihin haluat paremman ihon, niin teet noita sekoituksia dark fleshin ja vermin brownin välillä enemmän kuin yhden (3-4) ja, red gore washin jälkeen laitat vielä ihan ohuet korostukset vermin brownilla...
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown
Jos, teet heroja, joihin haluat paremman ihon, niin teet noita sekoituksia dark fleshin ja vermin brownin välillä enemmän kuin yhden (3-4) ja, red gore washin jälkeen laitat vielä ihan ohuet korostukset vermin brownilla...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
...siinä ammattilaisen puhetta... noh, minä teen ne samalla tavalla bottiins...mutta voi niihin käyttää myös brown inkkiä washin siastaKellokoneisto kirjoitti:Itse tein ne joskus aikoinaan näin:
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
HYI!Ei kenenkään iho oo ruskeeta.Minä maalaan urukkini tummiksi.Ihoon aluksi scab rediä ja sitte vaan black inkkiä ja siinä.Kattokaa ite niitten ihoo mustaa ja punertavaa.Hyvä esimerkki: kattokaa TSH kakkonen se kohta kun Merryä ja Pippiniä viedään ja sitten pysähdytään.Siin oikeen tsuumataan urukkien ihoon...TUMMAAA!
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
No tuosta saa sen kuvan että olisit sanonut että pitää tehdä tietyllä tavalla. Omalla tavallaanhan tuo sinun tyylisi on omaperäistä, koska yleensä kaikki tekevät juuri dark fleshilla. Tässä on kyllä yksi mutta, nimittäin se etten tajua miksi muut eivät saisi tehdä tuolla Dark Fleshilla jos he sitä haluavat? Arvostan sitä että teet itse omalla tavallasi, mutta älä heti ala huutamaan muiden tapaa huonoksi. Ja tuohon että ei kenenkään iho ole ruskeaa:Elohiiri kirjoitti:HYI!Ei kenenkään iho oo ruskeeta.Minä maalaan urukkini tummiksi.Ihoon aluksi scab rediä ja sitte vaan black inkkiä ja siinä.Kattokaa ite niitten ihoo mustaa ja punertavaa.Hyvä esimerkki: kattokaa TSH kakkonen se kohta kun Merryä ja Pippiniä viedään ja sitten pysähdytään.Siin oikeen tsuumataan urukkien ihoon...TUMMAAA!
Noh ei örkkejäkään ole olemassa
Lalalaa
-
Kellokoneisto
...If I throw a bone to a dog, I don't want to know what it tastes like...Elohiiri kirjoitti:HYI!Ei kenenkään iho oo ruskeeta.Minä maalaan urukkini tummiksi.Ihoon aluksi scab rediä ja sitte vaan black inkkiä ja siinä.Kattokaa ite niitten ihoo mustaa ja punertavaa.Hyvä esimerkki: kattokaa TSH kakkonen se kohta kun Merryä ja Pippiniä viedään ja sitten pysähdytään.Siin oikeen tsuumataan urukkien ihoon...TUMMAAA!
Kuka niistä on ruskeita tekemässäkään, jos luit ohjeeni kunnolla niin siinä luki, että loppuun laitetaan punainen glaze, eli se ei ole ruskeaa... Ja, jos satut tietämään niin urukin iho ei ole alkujaan tumma, se palaa auringossa... Ja, jos oletetaan, että meitin sotaan lähtee tuliteriä örvelöitä, tai niiden haarniskat suojaa niiden ihoa tarpeeksi hyvin...
Kiitokset muuten junkkelille...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Ville the Miekkamies
-
tazallmighty
Hoi, itse tein urukkien ihon silleen että aluksi vaan scorched brownilla ja sitten red gorea ja sen päälle blood rediä hieman ja vielä jos haluaa siihen tummuutta, niin joku laimennettu brown ink+blackink on hyvä.
että silleen.
että silleen.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Voisin tuohon lisätä, että ei tarvi tehdä heroja voi maalata lisälayereillä. Jos riittää intoa.Kellokoneisto kirjoitti:Itse tein ne joskus aikoinaan näin:
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- figunarkki
Niin, jotkut ovat näissä asioissa liian fanaattisia. Ei vielä niin paljoa haittaa, kun eivät käy kimppuun. Mutta naurettavaahan se tosin IMO on.figunarkki kirjoitti:*huokaus* tässä juuri kuvastuu minun mielestäni suurin ongelma lotreissa. Kaikki pitää olla samanlaista kuin elokuvassa, et voi maalata ainuttakaan heroa ilman että katsot jonkun elukuvan pariin kertaan läpi.
Itse lähtisin varmaan maalaamaan samalla tavalla kuin KK, mutta tulos jäisi kuitenki samaksi, kuin dippaisin vain purkkiin.