"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uruk-hain ihon maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
eomer

Uruk-hain ihon maalaus

Viesti Kirjoittaja eomer »

miten olette maalannut uruk-haitten ihoja?

Garothedit: Otsikkoa muutettu kuvaavammaksi.
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Musta pohjamaali ja siihen dark fleshiä ja jotain ihme kikkailuvärejä ;). joskus pelkästään dark fleshiä, kun pelkkää massaa maalaa.
Shall I burn you?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

juu itekin käytän dark flessiä niiden maalaamiseen... mutta lopuksi vedän vielä fless washilla päälle.....saa sellsen punertavan ruskean sävyn niihin
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Itse tein ne joskus aikoinaan näin:
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown
melko laihalla Red Gorella wash

Jos, teet heroja, joihin haluat paremman ihon, niin teet noita sekoituksia dark fleshin ja vermin brownin välillä enemmän kuin yhden (3-4) ja, red gore washin jälkeen laitat vielä ihan ohuet korostukset vermin brownilla...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Kellokoneisto kirjoitti:Itse tein ne joskus aikoinaan näin:
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown

Jos, teet heroja, joihin haluat paremman ihon, niin teet noita sekoituksia dark fleshin ja vermin brownin välillä enemmän kuin yhden (3-4) ja, red gore washin jälkeen laitat vielä ihan ohuet korostukset vermin brownilla...
...siinä ammattilaisen puhetta... noh, minä teen ne samalla tavalla bottiins...mutta voi niihin käyttää myös brown inkkiä washin siasta
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

HYI!Ei kenenkään iho oo ruskeeta.Minä maalaan urukkini tummiksi.Ihoon aluksi scab rediä ja sitte vaan black inkkiä ja siinä.Kattokaa ite niitten ihoo mustaa ja punertavaa.Hyvä esimerkki: kattokaa TSH kakkonen se kohta kun Merryä ja Pippiniä viedään ja sitten pysähdytään.Siin oikeen tsuumataan urukkien ihoon...TUMMAAA!
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Siis niinku häh? Miksi pitäisi tehdä niinkuin leffassa? Kuka käskee? Minusta kannattaa tehdä niinkuin itse tykkää.
Lalalaa
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Valtsu kirjoitti:Siis niinku häh? Miksi pitäisi tehdä niinkuin leffassa? Kuka käskee? Minusta kannattaa tehdä niinkuin itse tykkää.
Jos ei mielikuvitus toimi joillakin, niin onko heillä muuta vaihtoehtoa?
Elrohir

En tarkoittanut että pitäis tehdä niin kuin leffassa enkä myöskään ole mielikuvitukseton!Se vain näyttää aidommalta ja itse inhoan dark fleshin käyttämistä urukkien ihoon.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Elohiiri kirjoitti:HYI!Ei kenenkään iho oo ruskeeta.Minä maalaan urukkini tummiksi.Ihoon aluksi scab rediä ja sitte vaan black inkkiä ja siinä.Kattokaa ite niitten ihoo mustaa ja punertavaa.Hyvä esimerkki: kattokaa TSH kakkonen se kohta kun Merryä ja Pippiniä viedään ja sitten pysähdytään.Siin oikeen tsuumataan urukkien ihoon...TUMMAAA!
No tuosta saa sen kuvan että olisit sanonut että pitää tehdä tietyllä tavalla. Omalla tavallaanhan tuo sinun tyylisi on omaperäistä, koska yleensä kaikki tekevät juuri dark fleshilla. Tässä on kyllä yksi mutta, nimittäin se etten tajua miksi muut eivät saisi tehdä tuolla Dark Fleshilla jos he sitä haluavat? Arvostan sitä että teet itse omalla tavallasi, mutta älä heti ala huutamaan muiden tapaa huonoksi. Ja tuohon että ei kenenkään iho ole ruskeaa:
Noh ei örkkejäkään ole olemassa ;)
Lalalaa
Elrohir

Olen pahoillani siitä jos joku sai väärän kuvan en vain voi sietää sitä ruskeutta.Ei ne muut huonoja ole jokainen taaplaa tyylillään.En käskenyt teitä tekemään niin kuin leffassa.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Elohiiri kirjoitti:HYI!Ei kenenkään iho oo ruskeeta.Minä maalaan urukkini tummiksi.Ihoon aluksi scab rediä ja sitte vaan black inkkiä ja siinä.Kattokaa ite niitten ihoo mustaa ja punertavaa.Hyvä esimerkki: kattokaa TSH kakkonen se kohta kun Merryä ja Pippiniä viedään ja sitten pysähdytään.Siin oikeen tsuumataan urukkien ihoon...TUMMAAA!
...If I throw a bone to a dog, I don't want to know what it tastes like... :roll:

Kuka niistä on ruskeita tekemässäkään, jos luit ohjeeni kunnolla niin siinä luki, että loppuun laitetaan punainen glaze, eli se ei ole ruskeaa... Ja, jos satut tietämään niin urukin iho ei ole alkujaan tumma, se palaa auringossa... Ja, jos oletetaan, että meitin sotaan lähtee tuliteriä örvelöitä, tai niiden haarniskat suojaa niiden ihoa tarpeeksi hyvin...
Kiitokset muuten junkkelille...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Elrohir

No anteeks!
Ville the Miekkamies

Viesti Kirjoittaja Ville the Miekkamies »

Et saa ;)
Odottelen LOTR aloitus boxia...

Vaah mikko mallikas!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Nyt tuo tyhjänpäiväinen kinastelu loppuu. Jos jollain on lisättävää urukkien ihan maalaamisesta, niin lisätköön vain vaihtoehtoisia maalausideoita.'

Ja nyt tämä lähtee vielä tuonne maalausosastolle...
Phil Kelly says "No!"
tazallmighty

Viesti Kirjoittaja tazallmighty »

Hoi, itse tein urukkien ihon silleen että aluksi vaan scorched brownilla ja sitten red gorea ja sen päälle blood rediä hieman ja vielä jos haluaa siihen tummuutta, niin joku laimennettu brown ink+blackink on hyvä.

että silleen.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Kellokoneisto kirjoitti:Itse tein ne joskus aikoinaan näin:
Dark Flesh
Dark Flesh+ Vermin Brown
Vermin Brown

Voisin tuohon lisätä, että ei tarvi tehdä heroja voi maalata lisälayereillä. Jos riittää intoa. ;) Tuota ruskeaa vois koittaa murtaa vaikka vihreään pikkiriikkisen tai keltaseen päin, imo. Sais vähän eloa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
LeGrey

Viesti Kirjoittaja LeGrey »

Hmm... Scab Redillä saa mukavasti urukin ihot maalattua, ainakin berserkkien tapauksessa jälki oli ihan nättiä. Ammattitaitoisempi tietenkin laittaa ihoon sitten muutakin. ;)
"Jos et seivaa, et voi voittaa." -NecroJ
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

*huokaus* tässä juuri kuvastuu minun mielestäni suurin ongelma lotreissa. Kaikki pitää olla samanlaista kuin elokuvassa, et voi maalata ainuttakaan heroa ilman että katsot jonkun elukuvan pariin kertaan läpi.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

figunarkki kirjoitti:*huokaus* tässä juuri kuvastuu minun mielestäni suurin ongelma lotreissa. Kaikki pitää olla samanlaista kuin elokuvassa, et voi maalata ainuttakaan heroa ilman että katsot jonkun elukuvan pariin kertaan läpi.
Niin, jotkut ovat näissä asioissa liian fanaattisia. Ei vielä niin paljoa haittaa, kun eivät käy kimppuun. Mutta naurettavaahan se tosin IMO on.

Itse lähtisin varmaan maalaamaan samalla tavalla kuin KK, mutta tulos jäisi kuitenki samaksi, kuin dippaisin vain purkkiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”