Dragon Ogret
-
The Emperor
Dragon Ogret
eli ovatko dragon ogret hyviä??? itse ajattelin ostaa näitä 3 sillä näyttivät paperilla hyviltä ja kivoja figuja...onko rahan/pisteiden arvoisia
*True Beast Doesn't Fear Enything*
-
Joonas1007
-
hurmelapsi
- Valvoja
Itse olen havainnut dragon ogrejen isoimmiksi ongelmiksi tämmöiset. Paskiaiset omistavat suhteellisen huonon ld:n joten painavat pää viidentenä jalkana laudalta pihalla kun niitä vähänkään hätistellään ampumisella tai vastaavalla paniikinaiheuttajalla. Toinen syy liittyy edelliseen koska nämä kaverit joutuvat aika kovaan keskitykseen useasti, koska ovat kuitenkin aika vaarallinen yksikkö nopeutensa ja dunkutuskykyjensä puolesta.
Omasta mielestäni ovat vähän turhan riskialtis porukka pisteisiinsä nähden kun se ld tulee jokatapauksessa kurautettua ja yksi hyvin osunut katapultin laaki saattaa päättää näiden kaverien pelin lyhyeen.
Minotaurit ovat aina hyvä hankinta.
Omasta mielestäni ovat vähän turhan riskialtis porukka pisteisiinsä nähden kun se ld tulee jokatapauksessa kurautettua ja yksi hyvin osunut katapultin laaki saattaa päättää näiden kaverien pelin lyhyeen.
Minotaurit ovat aina hyvä hankinta.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.