"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dragon Ogret

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Emperor

Dragon Ogret

Viesti Kirjoittaja The Emperor »

eli ovatko dragon ogret hyviä??? itse ajattelin ostaa näitä 3 sillä näyttivät paperilla hyviltä ja kivoja figuja...onko rahan/pisteiden arvoisia
*True Beast Doesn't Fear Enything*
Joonas1007

Viesti Kirjoittaja Joonas1007 »

Ne on kyllä omasta mielestä rumia figuja, mutta olen itse huomannut ne jopa useinkin hyviksi tappajiksi.

Monta kertaa olen murskannut niillä jotain empiren spearmen rykmenttejä.
' Then i pity you and all the world.' said Haubr earnestly. ' that of all races of men, the gods favour we norse alone.'
hurmelapsi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja hurmelapsi »

Itse olen havainnut dragon ogrejen isoimmiksi ongelmiksi tämmöiset. Paskiaiset omistavat suhteellisen huonon ld:n joten painavat pää viidentenä jalkana laudalta pihalla kun niitä vähänkään hätistellään ampumisella tai vastaavalla paniikinaiheuttajalla. Toinen syy liittyy edelliseen koska nämä kaverit joutuvat aika kovaan keskitykseen useasti, koska ovat kuitenkin aika vaarallinen yksikkö nopeutensa ja dunkutuskykyjensä puolesta.

Omasta mielestäni ovat vähän turhan riskialtis porukka pisteisiinsä nähden kun se ld tulee jokatapauksessa kurautettua ja yksi hyvin osunut katapultin laaki saattaa päättää näiden kaverien pelin lyhyeen.

Minotaurit ovat aina hyvä hankinta.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”