"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

card board- figut??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
zamppu

card board- figut??

Viesti Kirjoittaja zamppu »

Olen nähnyt sotun galleriassa pariin otteeseen itse pahvista kyhättyjä figuja(esim. thunder hawk, basilisk jne.). Löytyisikö jostain tuommoiseen ohjeita tai tutorialeja? Vai pitääkö ottaa oma-alotteisesti lantikan paketti, suurennuslasi, sakset, tuubi liimaa ja pahvia, ja alkaa räpeltämään?
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Itse en pidä lainkaan pahvisten figujen ideasta, mutta kyllä se aina cocacolatölkkiproxytykset voittaa. Väliaikaisesti saattaa mennä, jos haluaa vaikka testata jotain isompaa monsua, mutta koko armeija pahvista tuskin saa vastapelaajaa hurraamaan.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

No kärkipäässä varmaankin tarkoitat 40k:n sotakoneiden pahvista askartelemista?
Hae netistä niin monta kuvaa kyseisestä vehkeestä kuin vain käsiisi saat ja mahdollisimman monesta kulmasta, sitten niiden perusteella piirrät piirrustukset ja niistä vaan näperrät kovalla työllä ja kärsivällisyydellä...
Itse ei kyllä ole tullut tehtyä pahvista mitään, mutta kuvissa sellaiset ainakin näyttää aikas hyvältä...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

http://groups.yahoo.com/group/BWC-Archive/
Tuollahan niitä.
vasemmalta files -> card vechiles

Ja kyllä, sinne pitää rekisteröityä...
Järjenkäyttö sallittu!
zamppu

Viesti Kirjoittaja zamppu »

Minkäslaista meteriaalia suosittelette, ihan pönttöpahvia, vaiko jotain erityistä?
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Itse ostaisin paketillisen jotain aamiaismuroja ja käyttäisin rakenteluun sen paketin pahvia, se on mukavan ohutta ja tukevaa. Murot taas voi syödä; mitään ei mene hukkaan. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”