card board- figut??
card board- figut??
Olen nähnyt sotun galleriassa pariin otteeseen itse pahvista kyhättyjä figuja(esim. thunder hawk, basilisk jne.). Löytyisikö jostain tuommoiseen ohjeita tai tutorialeja? Vai pitääkö ottaa oma-alotteisesti lantikan paketti, suurennuslasi, sakset, tuubi liimaa ja pahvia, ja alkaa räpeltämään?
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
No kärkipäässä varmaankin tarkoitat 40k:n sotakoneiden pahvista askartelemista?
Hae netistä niin monta kuvaa kyseisestä vehkeestä kuin vain käsiisi saat ja mahdollisimman monesta kulmasta, sitten niiden perusteella piirrät piirrustukset ja niistä vaan näperrät kovalla työllä ja kärsivällisyydellä...
Itse ei kyllä ole tullut tehtyä pahvista mitään, mutta kuvissa sellaiset ainakin näyttää aikas hyvältä...
Hae netistä niin monta kuvaa kyseisestä vehkeestä kuin vain käsiisi saat ja mahdollisimman monesta kulmasta, sitten niiden perusteella piirrät piirrustukset ja niistä vaan näperrät kovalla työllä ja kärsivällisyydellä...
Itse ei kyllä ole tullut tehtyä pahvista mitään, mutta kuvissa sellaiset ainakin näyttää aikas hyvältä...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
http://groups.yahoo.com/group/BWC-Archive/
Tuollahan niitä.
vasemmalta files -> card vechiles
Ja kyllä, sinne pitää rekisteröityä...
Tuollahan niitä.
vasemmalta files -> card vechiles
Ja kyllä, sinne pitää rekisteröityä...
Järjenkäyttö sallittu!