Warhammer 40k Dawn of War (oli 40k pc strategiapeli)
Tiedotus: Maahantuojalla on tosiaan ongelmia saada peli kotosuomeen, sillä ainakaan Helsinkiin sitä ei saada ainakaan ennen ensi tiistaita. Ja alkuperäinen julkaisupäivä oli 24.9... Kaikkialle muualle eurooppaan se on jo saatu. (Jep, kävi mielessä hakea se ruotsista!
)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
KyberAntti
- Viesti:
Niih, vielä kun olisi se luottokorttiankk3 kirjoitti:Tai yksi vaihtoehto on tilata se halvemmalla vaikkapa Play.comista, niin kuin joku olikin täällä tainnut tehdä. Eihän se maksanut siellä paljon mitään uudeksi peliksi siis
Itse teen näin.
Mutta joo, taitaa tuohon ensi tiistaihin siirtyä odotus, pistää harmittamaan tämmöinen sohlaaminen.
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
-
Hencca
-
Der Dexter
On tuossa pelissa kyllä fiilistä...
ei ihan samanlainen kuin lautapeli, mutta tarpeeksi lähellä...
Dredit on kyllä mahtavia, tosin niitä kun voi tehdä max. 10, niin voi niillä kävellä vihun yli melko rauhassa...
mutta eipä pidä spoilata liikaa, jos ei tuota peliä vielä valtaväestölle ole toimitettu.
ei ihan samanlainen kuin lautapeli, mutta tarpeeksi lähellä...
Dredit on kyllä mahtavia, tosin niitä kun voi tehdä max. 10, niin voi niillä kävellä vihun yli melko rauhassa...
mutta eipä pidä spoilata liikaa, jos ei tuota peliä vielä valtaväestölle ole toimitettu.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Korjaus! Eldarien Squad cap limitti on 24, Örkkien 100 mutta jokainen örkki lasketaan tähän joten tavallaan tämä ei ole squad cap, Mariineiden 20 ja kaaoksen...ööh..Enpä ole näillä ehtinyt viellä pelata! 20?
Edit: Yritän huomenna väsätä oman arvosteluni pelistä. Itse sanoisin että petyin hieman mutta kyllähän tuo DoW ihan pelaamisen arvoinen silti on.
Edit: Yritän huomenna väsätä oman arvosteluni pelistä. Itse sanoisin että petyin hieman mutta kyllähän tuo DoW ihan pelaamisen arvoinen silti on.
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
- Henri Ketonen
Pelin tekoäly on muuten parhaimmillaankin säälittävää. Bloodthirsterin hurja rynnäkkö pysähtyi aitaan, jota se ei osannut kiertää. Rakensin sitten viereen tykkitornin, ja siihenhän ajan myötä kuoli.
Juonikin on roskaa, ääninäyttely imee (varsinkin Sindrin hirveä naukuna raastaa hermoja), ja kampanja on surkean helppo.
Modeja ja tekoälypäivitystä kaivataan.
EDITYS : Tekoäly ei ole surkeaa, mutta on buginen.
Juonikin on roskaa, ääninäyttely imee (varsinkin Sindrin hirveä naukuna raastaa hermoja), ja kampanja on surkean helppo.
Modeja ja tekoälypäivitystä kaivataan.
EDITYS : Tekoäly ei ole surkeaa, mutta on buginen.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ti 05.10.2004 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
jotkut asiat kyl häirittee,
1) Dredejä(miksei tietysti jotkut muutkin...) saa kiljoona, olis parempi jos olis niin eliittejä (niinkun "oikeesti") että sais maksimissaan sen 1-2 armeijaan (ainakin tonkokoseen)
2)oltais suosiolla jätetty tuo tukikohtien rakentelu Age of X sarjoille, ne kun osaavat sen paremmin... Semmonen GC tyyli olis ollu paljon parempi...
itq vinq vonq parq
mut tää oli vaan mun 0,2€
1) Dredejä(miksei tietysti jotkut muutkin...) saa kiljoona, olis parempi jos olis niin eliittejä (niinkun "oikeesti") että sais maksimissaan sen 1-2 armeijaan (ainakin tonkokoseen)
2)oltais suosiolla jätetty tuo tukikohtien rakentelu Age of X sarjoille, ne kun osaavat sen paremmin... Semmonen GC tyyli olis ollu paljon parempi...
itq vinq vonq parq
mut tää oli vaan mun 0,2€
Tiedoksi vaan, jos joku miettii sitä kuinka peli mahdollisesti pyörii huonotehoisemmilla koneilla, niin minulla on p3 800mhz prossu ja Radeon 9200 128 ja pyörii vallan mainiosti.
Ainoa vaikutus on että latausajat ovat hieman pitkiä, mutta muuten toimii moitteettomasti.
Ainoa vaikutus on että latausajat ovat hieman pitkiä, mutta muuten toimii moitteettomasti.
-Erah
"The 1 rule of fight club is..."
"The 1 rule of fight club is..."
- Henri Ketonen
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tällainen lukee tänään postiluukusta tippuneessa lehdessä. Kai on sittenkin pakko ostaa sitä peliä.Pelit 10/2004 kirjoitti:Kansijuttu:THOU SHALT KILL
Toimintanaksuplaneetan on vallannut klooninen tylsyys. Vanha örkkihallitus pakenee itkien, kun armeija avaruusmariineita, örkkejä ja scifihaltioita tekee väkivaltaisen vallankaappauksen. Hallelujaa, naksuilla on nyt uusi keisari! ...
Toivottavasti nimi on enne ja Dawn of War on Warhammer 40K -strategioiden uusi aamunkoitto. Tästä on mahdotonta olla pitämättä.
- Nirvi
Uskollisuutta
- Paras alkudemo ikuisuuksiin
- Normaalia taktisempi
- Vähän joukkoja, liikkuvaa sotaa
- Armeijoita saa maalata itse
Harhauskoa
- Lyhyehkö kampanja vain mariineille
- Enemmän vaihtelua kampanjatehtäviin
91 pistettä
Pelit suosittelee
- Henri Ketonen