"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer 40k Dawn of War (oli 40k pc strategiapeli)

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Tiedotus: Maahantuojalla on tosiaan ongelmia saada peli kotosuomeen, sillä ainakaan Helsinkiin sitä ei saada ainakaan ennen ensi tiistaita. Ja alkuperäinen julkaisupäivä oli 24.9... Kaikkialle muualle eurooppaan se on jo saatu. (Jep, kävi mielessä hakea se ruotsista! :D)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Kyllä joo... Puolenkuun peleissä oli sama vika että maahantuajalle ei ollut tullu peli ajoissa. Tänään kumminkin tuli peli postiin ja nyt pääsee pelaan :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Tai yksi vaihtoehto on tilata se halvemmalla vaikkapa Play.comista, niin kuin joku olikin täällä tainnut tehdä. Eihän se maksanut siellä paljon mitään uudeksi peliksi siis ;)
Itse teen näin.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Vesku

Viesti Kirjoittaja Vesku »

uusi ilmestyspäivä on ainakin helsingin Dosessa nyt 5.10 eli ensi tiistai :/

eli turhaan menin tunnin bussimatkan sitä ostamaan :(

V
++++ Blood Ravens ++++
KyberAntti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KyberAntti »

ankk3 kirjoitti:Tai yksi vaihtoehto on tilata se halvemmalla vaikkapa Play.comista, niin kuin joku olikin täällä tainnut tehdä. Eihän se maksanut siellä paljon mitään uudeksi peliksi siis ;)
Itse teen näin.
Niih, vielä kun olisi se luottokortti :(.

Mutta joo, taitaa tuohon ensi tiistaihin siirtyä odotus, pistää harmittamaan tämmöinen sohlaaminen.
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
Hencca

Viesti Kirjoittaja Hencca »

Mä sain sen torstaina :D. Varmaan mahataa harmittaa ku pitää vielä tiistaihin odotta. On muuten iha loistava peli :P
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

On tuossa pelissa kyllä fiilistä...
ei ihan samanlainen kuin lautapeli, mutta tarpeeksi lähellä...
Dredit on kyllä mahtavia, tosin niitä kun voi tehdä max. 10, niin voi niillä kävellä vihun yli melko rauhassa...
mutta eipä pidä spoilata liikaa, jos ei tuota peliä vielä valtaväestölle ole toimitettu.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Misc

Viesti Kirjoittaja Misc »

Miten muuten saa infantry capin yli 20en vai onko edes mahdollista?
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Riippuu rodusta, space marinet eivät saa yli kahdenkymmenen , mutta eldarit ainakin saa enemmän kuin 20 jos pystytät tarpeeksi portaaleja.

Eli: On mahdollista
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Ruhanga kirjoitti:Riippuu rodusta, space marinet eivät saa yli kahdenkymmenen , mutta eldarit ainakin saa enemmän kuin 20 jos pystytät tarpeeksi portaaleja.
Portaaleja saat pystyttää vaikka kuinka paljon, mutta se cappi ei nouse yli kahdenkymmenen.
J-link

Viesti Kirjoittaja J-link »

Korjaus! Eldarien Squad cap limitti on 24, Örkkien 100 mutta jokainen örkki lasketaan tähän joten tavallaan tämä ei ole squad cap, Mariineiden 20 ja kaaoksen...ööh..Enpä ole näillä ehtinyt viellä pelata! 20?

Edit: Yritän huomenna väsätä oman arvosteluni pelistä. Itse sanoisin että petyin hieman mutta kyllähän tuo DoW ihan pelaamisen arvoinen silti on.
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Pelin tekoäly on muuten parhaimmillaankin säälittävää. Bloodthirsterin hurja rynnäkkö pysähtyi aitaan, jota se ei osannut kiertää. Rakensin sitten viereen tykkitornin, ja siihenhän ajan myötä kuoli.

Juonikin on roskaa, ääninäyttely imee (varsinkin Sindrin hirveä naukuna raastaa hermoja), ja kampanja on surkean helppo.

Modeja ja tekoälypäivitystä kaivataan.

EDITYS : Tekoäly ei ole surkeaa, mutta on buginen.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ti 05.10.2004 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
matiaz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja matiaz »

toi campaing on vähä liian helppo ja lyhyt tos jotaa 11-12 tehtävää vaa ja sillee epä aito ku avatar tappaa yhest hutsust puol ryhmää
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

matiaz kirjoitti:toi campaing on vähä liian helppo ja lyhyt tos jotaa 11-12 tehtävää vaa ja sillee epä aito ku avatar tappaa yhest hutsust puol ryhmää
Todella epäaito! Avatarin pitäisi ehdottomasti tappaa puoli ARMEIJAA yhdellä lyönnillä! :P
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

jotkut asiat kyl häirittee,

1) Dredejä(miksei tietysti jotkut muutkin...) saa kiljoona, olis parempi jos olis niin eliittejä (niinkun "oikeesti") että sais maksimissaan sen 1-2 armeijaan (ainakin tonkokoseen)
2)oltais suosiolla jätetty tuo tukikohtien rakentelu Age of X sarjoille, ne kun osaavat sen paremmin... Semmonen GC tyyli olis ollu paljon parempi...

itq vinq vonq parq

mut tää oli vaan mun 0,2€
Erah

Viesti Kirjoittaja Erah »

Tiedoksi vaan, jos joku miettii sitä kuinka peli mahdollisesti pyörii huonotehoisemmilla koneilla, niin minulla on p3 800mhz prossu ja Radeon 9200 128 ja pyörii vallan mainiosti.
Ainoa vaikutus on että latausajat ovat hieman pitkiä, mutta muuten toimii moitteettomasti.
-Erah
"The 1 rule of fight club is..."
Henri Ketonen

No minulla on Athlon 64 3000+, giga muistia ja Radeon 9800 (128). Nykii isommissa taisteluissa, tosin väänsin asetukset tappiin, koska pelin grafiikka on kivaa katseltavaa. Näytönohjaimen muistilla taitaa olla melkoisesti merkitystä.
zqmfgb
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Henri Ketonen kirjoitti:No minulla on Athlon 64 3000+...
Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Pelit 10/2004 kirjoitti:Kansijuttu:THOU SHALT KILL
Toimintanaksuplaneetan on vallannut klooninen tylsyys. Vanha örkkihallitus pakenee itkien, kun armeija avaruusmariineita, örkkejä ja scifihaltioita tekee väkivaltaisen vallankaappauksen. Hallelujaa, naksuilla on nyt uusi keisari! ...

Toivottavasti nimi on enne ja Dawn of War on Warhammer 40K -strategioiden uusi aamunkoitto. Tästä on mahdotonta olla pitämättä.
- Nirvi

Uskollisuutta
- Paras alkudemo ikuisuuksiin
- Normaalia taktisempi
- Vähän joukkoja, liikkuvaa sotaa
- Armeijoita saa maalata itse

Harhauskoa
- Lyhyehkö kampanja vain mariineille
- Enemmän vaihtelua kampanjatehtäviin

91 pistettä
Pelit suosittelee
Tällainen lukee tänään postiluukusta tippuneessa lehdessä. Kai on sittenkin pakko ostaa sitä peliä.
Henri Ketonen

XP Professional, kuinka niin?
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”