Black Guardit turhaa vai ei?
Black Guardit turhaa vai ei?
Olen tässä miettinyt, ovatko Black Guardit pisteidensä arvoisia edes sillä uudella Eternal Hatredilla, kun nuo kuolevat usein ennen taisteluun pääsyä. Vaikuttavat aika tehokkailta kun eivät taistelusta ihan helposti juokse, ja saavat mukavaa tuhoa aikaan. Mutta kertokaa omat mielipiteenne, ovatko nämä aivan turhia vai kannattaako niitä käyttää n. 2k-3k peleissä tai 2k turnauksissa.
Paperilla ovat ehkä yhä tehottomia, mutta olen nähnyt niitä käytettävän tehokkaasti myös turnauksessa. Viime JCL:ssä kaverini otti Dark Elffeillään viidestä pelistä kaksi solid victoryä ja kaksi massacre victoryä armeijalla, jossa oli muistaakseni gauntlet-lordi cold onella, noble jalan (black guard-yksikössä), 2 velhoa, 10 repeater crossbowmania, 2 (vai 3)x5 dark rideria, 11(?) cold one knightiä, chariot, 2 repeater bolttista ja n. 20 black guardia pelkobannerilla. Ovathan ne turkasen kalliita, eivätkä välttämättä DE-listan kustannustehokkainta antia mutta eiköhän niillekin käyttönsä löydy.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
dark-killer
- Half-breed
Kyllä ne kovia on, ja kalliita, mutta eritoten kovia. Minulta meni kerran puolet 18 äijän rykmentistä mortarin kutiin, mutta silti ne pieksi swordman yksikön ja sen detachmentin. Tosin minun 2k armeijassa ne hyppivät koska se on enemmänkin jalkaväkipainotteinen, eli tarvitsen jonkun kovan mättöporukan. Kuitenkin suosittelen etenkin vähän isommissa peleissä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Captain
- Valvoja
Näillä näkymin aion ottaa JCL5:een yksikön Phoenix guardia, jos ehdin saada sen maalattua. SITTEN näemme, kuka on kallista paperia.Naldor kirjoitti:No ovat vähän saman tapaisia Phonix guardin kanssa
eli kallista paperia! EN itse ottaisi, ellen pitäisi ukoista hirveän paljoa!
En suosittele
jotakin muita rareja käyttöön ennemmin kuten RBT pari kappaletta
Lähden siis taas kieli poskessa pitämään hauskaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Amazing Slug
Kuulostaa epäilyttävän tutulta. Katkesiko voittoputki toisessa tai kolmannessa pelissä shoota-mage rottiin?jullevi kirjoitti:Paperilla ovat ehkä yhä tehottomia, mutta olen nähnyt niitä käytettävän tehokkaasti myös turnauksessa. Viime JCL:ssä kaverini otti Dark Elffeillään viidestä pelistä kaksi solid victoryä ja kaksi massacre victoryä armeijalla, jossa oli muistaakseni gauntlet-lordi cold onella, noble jalan (black guard-yksikössä), 2 velhoa, 10 repeater crossbowmania, 2 (vai 3)x5 dark rideria, 11(?) cold one knightiä, chariot, 2 repeater bolttista ja n. 20 black guardia pelkobannerilla.
Muistan tyypin, koska hän oli aika aggressiivinen pelin jälkeen. Tosin ehkäpä minäkin tein allekirjoitukselleni oikeutta...
- puolisukeltaja
- Blackguard
Kyllä nuo hyviä ovat kuten jullevi jo mainitsikin. Todennäköisesyti joka attacki hittaa ja woundkaan ei erityisen vaikeaa ole. lisäksi stubboja.
Turhan heikkojahan nuo ovat mutta ne ovat haltioita
Edit: Lisäksi niiden nimi on aivan loistava
Turhan heikkojahan nuo ovat mutta ne ovat haltioita
Edit: Lisäksi niiden nimi on aivan loistava
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
dark-killer
Itse otan taas aivan 100% varmasti 20kpl black guardeja jcl 5...The Captain kirjoitti:Näillä näkymin aion ottaa JCL5:een yksikön Phoenix guardia, jos ehdin saada sen maalattua. SITTEN näemme, kuka on kallista paperia.Naldor kirjoitti:No ovat vähän saman tapaisia Phonix guardin kanssa
eli kallista paperia! EN itse ottaisi, ellen pitäisi ukoista hirveän paljoa!
En suosittele
jotakin muita rareja käyttöön ennemmin kuten RBT pari kappaletta
Lähden siis taas kieli poskessa pitämään hauskaa.
(Pitäisi vain saada nuo loput maalattua)
Ja Hevi: itse olen aina käyttänyt 2k peleissä niitä ja ovat tuottaneet tulosta... (taidan toistaa itseäni=P)
"Whitout pain there can be pleasure, whitout evil there can be no good."