Itse käytän faban listaa ja merkaan movement sarakkeeseen yksikön koon... toimii mutta ei kiva. 3.edikan mukana tuleva pohja taasen tuhlaa mielestäni tilaa aseiden stateille, vaikka muuten on ihan toimiva.
Mitä itse kotte listaan tavitsevanne?
Esim:
Onko kukaan rakentanut listaansa saraketta victory pointtien merkaamiseen lennosta... nopeuttaa post battle säätöjä.
Onko kenelläkään ajoneuvosarakkeessa tilaa ajoneuvojen kärsimille vahingoille tai miten merkkaatte käytetyt savut, hk-missilet,yms.
Oletteko jättäneet listoihin tilaa muistutuksille tyylin "muista ampua tällä unitilla toi vihun lantikka" tai "Lauri mittasi
ampumisensa unitista x, huomasin samalla että jos chargeet sen unitilla y, etäisyys rittää nippa nappa". Kaikilla meillä on joskus unohtunut jotain tekemättä
Olisi hauska nähdä myös millaisia rotukohtaisi eroja listoista löytyy. Ovatko esimerkiksi eldar pelaajat rakentaneet listoihinsa sarakkeita exarch- tai psychic powereille tai miten tyranid pelaaja merkkaa aseiden tehoja jotka vaihtelevat kantajansa mukaan?
Eli pistäkää hyvä kiertämään ja näyttäkää/kertokaa millaista listan pohjaa itse käytätte.