"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armeijalista pohja

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kidhidalco

Armeijalista pohja

Viesti Kirjoittaja Kidhidalco »

Onko kenelläkään mielestään aivan ylivoimaisen loogista, näyttävää, tilavaa tai muuten vain huomion arvoista armeijalista pohjaa?

Itse käytän faban listaa ja merkaan movement sarakkeeseen yksikön koon... toimii mutta ei kiva. 3.edikan mukana tuleva pohja taasen tuhlaa mielestäni tilaa aseiden stateille, vaikka muuten on ihan toimiva.

Mitä itse kotte listaan tavitsevanne?

Esim:

Onko kukaan rakentanut listaansa saraketta victory pointtien merkaamiseen lennosta... nopeuttaa post battle säätöjä.

Onko kenelläkään ajoneuvosarakkeessa tilaa ajoneuvojen kärsimille vahingoille tai miten merkkaatte käytetyt savut, hk-missilet,yms.

Oletteko jättäneet listoihin tilaa muistutuksille tyylin "muista ampua tällä unitilla toi vihun lantikka" tai "Lauri mittasi
ampumisensa unitista x, huomasin samalla että jos chargeet sen unitilla y, etäisyys rittää nippa nappa". Kaikilla meillä on joskus unohtunut jotain tekemättä :) (tyylin KOKO SHOOTING PHASE!! petskules)

Olisi hauska nähdä myös millaisia rotukohtaisi eroja listoista löytyy. Ovatko esimerkiksi eldar pelaajat rakentaneet listoihinsa sarakkeita exarch- tai psychic powereille tai miten tyranid pelaaja merkkaa aseiden tehoja jotka vaihtelevat kantajansa mukaan?

Eli pistäkää hyvä kiertämään ja näyttäkää/kertokaa millaista listan pohjaa itse käytätte.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Mind Blower

Viesti Kirjoittaja Mind Blower »

Minä teen notepadilla omat listani, ja kun olen aika laiska jää listat yleensä hyvin simppeleiksi. Eli yksikön nimi, hinta, mitä äijiä siinä on ja mitä nillä on, pelaan Space Marineja.
"Duct tape is like the force: It has a dark side and a light side and it holds the universe together."
- Carl Zwanzig
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse teen listat AB:lla, joskus turnauksiin muokkaan niitä siistimmäksi, yleensä käytän sellaisenaan.
Phil Kelly says "No!"
Kidhidalco

Onko teillä heitää esimerkkiä eetteriin... taka ajatus koko topikissa oli itse asiassa luoda tänne paikka josta voi itsellensä listapohjia etsiä;) Toivottavasti variaatiota löytyy pitkällä tähtäimellä niin paljon että jokaiselle löytyisi jotain.
Kidhidalco

Tässä oma pohjani jonka löysin jostain netin uumenista ja muokkasin mieleisekseni.

Lisäsin esim. sarakkeen Qnt. jonka kai pitäsi olla lyhenne quantity sanasta. Eli tässä tapauksessa tarkoittaa kyseisen valinnan nappuloiden määrää. Pitäisi vielä lisätä oma pikkulista doctrineille jotta lapusta löytyisi kaikki minulle oleellinen tieto.
Darkki

Viesti Kirjoittaja Darkki »

minä teen joskus listat excelillä (aivan mainio ohjelma) ja yleensä notepadilla (silloin kun olen laiska)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Notepadilla yleensä, ja tyypillinen lista on hioutunut suunnilleen tämmöiseksi ajan saatossa:
Teräratas armeijalistaansa kirjoitti: ELITE
6 Terminators (ASP/CCW/PSword/DStr,2xReaperAC,2xPFist,MoCU) @288
6 Chosen Marines (2xMeltagun, MoCU) @127
TRANSPORT: Land Raider(Havoc,XArmour,Smoke,SLight) @284
Hinnat ovat samalla tasalla sarkaimella asetettuna, sotavasara vain ei tue kyseistä tapaa, niin siksi ovat heti perässä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”