"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau ilman suitteja? Nyt myös muita kysymyksiä!

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Markkola

Tau ilman suitteja? Nyt myös muita kysymyksiä!

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Eli olen päättänyt siirtyä suuremman hyvän palvelukseen ja haluaisin erilaisen armeijan jtoen kysyisinkin. Voiko Tau toimia ilman suitteja?
Viimeksi muokannut Markkola, Pe 15.10.2004 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

No kyllähän nuo stealth suitit on monella armeijalla piikki lihassa ja hammerhead on yhä se tankki joka rokkaa... Vaikeaahan tuosta tulee, mutta oikeilla taktiikoilla ja armeijan kokoonpanolla se voi onnistua hyvinkin.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Aika hankala teema armeija siitä kyllä tulee. 6x 9 palomiehen ryhmää. 1 pathfinder ryhmä ja 2x gundrone squadron. Sitten vielä 3 hammerheadia. Etheriili Niin siinä on yksi vaihtoehto. Tietenkin voit ottaa yhden hammerin pois ja kaksi palomies ryhmää ja yhden gundrone squadronin ja täyttää ne krootoxeilla, krooteilla ja kroot houndeilla.
Darkki

Viesti Kirjoittaja Darkki »

jooei.. koska onhan se kommanderikin suittiäijä niin eihän peli suju ilman kommanderia.. ellet sitten halua pitää etherealia kolmen hammerhead tankin suojeluksessa?
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Itse olen aika vasta tehnyt "tau armoured company" listan. Kaikki yksiköt on devilfisheissä, hammerheadeja on luonnollisesti kolme.
Darkki

Viesti Kirjoittaja Darkki »

figunarkki kirjoitti:Itse olen aika vasta tehnyt "tau armoured company" listan. Kaikki yksiköt on devilfisheissä, hammerheadeja on luonnollisesti kolme.
ja meinaat vielä käyttää sitä?? aika paljon saat proxyttää.. luonnollisesti(lol. leawy quote) minä ja aplas lyödään sut laudalta meidän dödöpurkeilla ja teletappifiguilla
Markkola

Olen ajatellut ottaa kauhean kasan gun droneja, ne ovat vain niin kivoja!:)
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
figunarkki

Darkki, sisäpiiri jutut on erittäin kiellettyjä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

figunarkki kirjoitti:Darkki, sisäpiiri jutut on erittäin kiellettyjä.
Niin on myös käyttäjämoderointi.

Darkin postailuja olen seuraillut tässä jo jonkin aikaa muutenkin. Jos viestien sisällössä ei ala tapahtua paranemista, voi olla, että niitä uusia viestejä ei pääse vähään aikaan kirjoittelemaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Markkola

Tässä lisää kysymyksiä:

1. Kannattaako Firewarrioreille ottaa pulse carbineja? Jos kyllä, niin kuinka monta?

2. Tankille smart missile vai burst cannonit?

Haluaisin perusteltuja vastauksia.
Seonnut

Viesti Kirjoittaja Seonnut »

1. Ei, liian huono kantama
2. Smart missilet jos on muilla ukoilla markerlightit
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Grenade kirjoitti:2. Smart missilet jos on muilla ukoilla markerlightit
Miten sinun mielestäsi muka markerlightit vaikuttavat smart missileihin? Smart missilet eivät vaadi markerlight-osumaa että voi ampua. Seeker Missilet vaativat.
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Baldur kirjoitti:
Grenade kirjoitti:2. Smart missilet jos on muilla ukoilla markerlightit
Miten sinun mielestäsi muka markerlightit vaikuttavat smart missileihin? Smart missilet eivät vaadi markerlight-osumaa että voi ampua. Seeker Missilet vaativat.
4 laukausta 2+ to-hit:illä on varmaan se mitä tässä ajetaan takaa. Tosin tämä on hyödyllisempi broadsidelle.

Ei se nyt pakollista ole, mutta itse ainakin aion tankkiini SMS:n laittaa. Se "ei vaadi LOS:ia" on iso etu, taulla kun tuo tykistö puoli on heikommassa.

Itse en ole käyttänyt palomiehillä Pulse Carbineja, rifleillä on mennyt ihan hyvin. Jos et devilfishiin niitä laita, voi ottaa RJ:n ja kaksi gun dronea, silloin saa 12 rilfeä ja 2 TL carbinea. Ei menetä mitään, paitsi ehkä pisteitä.

Liikkuvalle FW ryhmälle carbiinit voisivat olla ihan jees juttu, mutta 2 pistettä kalliimmalla saa Gun dronen, joka voi vielä liikkua turvaan sekä deep strikata. Näitä 8 on varmaan parempi kun se 6+6 FW:tä.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
figunarkki

The Captain kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:Darkki, sisäpiiri jutut on erittäin kiellettyjä.
Niin on myös käyttäjämoderointi.

Darkin postailuja olen seuraillut tässä jo jonkin aikaa muutenkin. Jos viestien sisällössä ei ala tapahtua paranemista, voi olla, että niitä uusia viestejä ei pääse vähään aikaan kirjoittelemaan.
OT Sorry. Mutta kun Darkin sisäpiiri jutut ovat jo niin sisäpiiriä ettei edes henkilöt jotka kuuluvat (mm. minä) sisäpiiriin saa mitään tolkkua OT

on topic: Hameerheadiin kannattaa laitta ehdottomasti smartmissilet, koska ne kantavat pitemmälle eivätkä vaadi LOSia.
Firewarruille ei kannata laittaa carbineja koska 4. edikassa rapidfire ase voi liikkua ja ampua normaalisti. Eli carbine on aivan turha kapistus.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Carbine aiheuttaa pinningiä. Lisäksi sen voi ampua ja assaultoida samalla vuorolla... tai siis... No, voihan sen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Markkola

Lisää kysymystä pukkaa!

Eli onko sallittua pistää suittiin kahta plasmarifleä, jotka eivät ole twin-linkattuja tai plasma riflen ja twinlinked PR:n?
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Jos laitat suittiin 2 samaa asetta, ne ovat aina linkattuja. Toisesta vaihtoehdosta en osaa sanoa.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

Kolmea samaa asetta ei voi laittaa battlesuittiin. Enintään kaksi samaa saa laittaa, ja niiden täytyy olla linkattuja.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Tau codex, s. 17 kirjoitti:It is possible to mount the same weapon on two hard points instead of one. The two weapons will then fire like a single twin-linked weapon. It is not possible to mount the same weapon on three hard points.
Mutta tietysti voit laittaa esim. t-l plasman ja yhden missile podin samaan suittiin.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Markkola

Selvä, kiitoksia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”