Tau ilman suitteja? Nyt myös muita kysymyksiä!
Tau ilman suitteja? Nyt myös muita kysymyksiä!
Eli olen päättänyt siirtyä suuremman hyvän palvelukseen ja haluaisin erilaisen armeijan jtoen kysyisinkin. Voiko Tau toimia ilman suitteja?
Viimeksi muokannut Markkola, Pe 15.10.2004 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Aika hankala teema armeija siitä kyllä tulee. 6x 9 palomiehen ryhmää. 1 pathfinder ryhmä ja 2x gundrone squadron. Sitten vielä 3 hammerheadia. Etheriili Niin siinä on yksi vaihtoehto. Tietenkin voit ottaa yhden hammerin pois ja kaksi palomies ryhmää ja yhden gundrone squadronin ja täyttää ne krootoxeilla, krooteilla ja kroot houndeilla.
-
Darkki
- figunarkki
-
Darkki
ja meinaat vielä käyttää sitä?? aika paljon saat proxyttää.. luonnollisesti(lol. leawy quote) minä ja aplas lyödään sut laudalta meidän dödöpurkeilla ja teletappifiguillafigunarkki kirjoitti:Itse olen aika vasta tehnyt "tau armoured company" listan. Kaikki yksiköt on devilfisheissä, hammerheadeja on luonnollisesti kolme.
- figunarkki
- The Captain
- Valvoja
Niin on myös käyttäjämoderointi.figunarkki kirjoitti:Darkki, sisäpiiri jutut on erittäin kiellettyjä.
Darkin postailuja olen seuraillut tässä jo jonkin aikaa muutenkin. Jos viestien sisällössä ei ala tapahtua paranemista, voi olla, että niitä uusia viestejä ei pääse vähään aikaan kirjoittelemaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tässä lisää kysymyksiä:
1. Kannattaako Firewarrioreille ottaa pulse carbineja? Jos kyllä, niin kuinka monta?
2. Tankille smart missile vai burst cannonit?
Haluaisin perusteltuja vastauksia.
1. Kannattaako Firewarrioreille ottaa pulse carbineja? Jos kyllä, niin kuinka monta?
2. Tankille smart missile vai burst cannonit?
Haluaisin perusteltuja vastauksia.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
4 laukausta 2+ to-hit:illä on varmaan se mitä tässä ajetaan takaa. Tosin tämä on hyödyllisempi broadsidelle.Baldur kirjoitti:Miten sinun mielestäsi muka markerlightit vaikuttavat smart missileihin? Smart missilet eivät vaadi markerlight-osumaa että voi ampua. Seeker Missilet vaativat.Grenade kirjoitti:2. Smart missilet jos on muilla ukoilla markerlightit
Ei se nyt pakollista ole, mutta itse ainakin aion tankkiini SMS:n laittaa. Se "ei vaadi LOS:ia" on iso etu, taulla kun tuo tykistö puoli on heikommassa.
Itse en ole käyttänyt palomiehillä Pulse Carbineja, rifleillä on mennyt ihan hyvin. Jos et devilfishiin niitä laita, voi ottaa RJ:n ja kaksi gun dronea, silloin saa 12 rilfeä ja 2 TL carbinea. Ei menetä mitään, paitsi ehkä pisteitä.
Liikkuvalle FW ryhmälle carbiinit voisivat olla ihan jees juttu, mutta 2 pistettä kalliimmalla saa Gun dronen, joka voi vielä liikkua turvaan sekä deep strikata. Näitä 8 on varmaan parempi kun se 6+6 FW:tä.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
- figunarkki
OT Sorry. Mutta kun Darkin sisäpiiri jutut ovat jo niin sisäpiiriä ettei edes henkilöt jotka kuuluvat (mm. minä) sisäpiiriin saa mitään tolkkua OTThe Captain kirjoitti:Niin on myös käyttäjämoderointi.figunarkki kirjoitti:Darkki, sisäpiiri jutut on erittäin kiellettyjä.
Darkin postailuja olen seuraillut tässä jo jonkin aikaa muutenkin. Jos viestien sisällössä ei ala tapahtua paranemista, voi olla, että niitä uusia viestejä ei pääse vähään aikaan kirjoittelemaan.
on topic: Hameerheadiin kannattaa laitta ehdottomasti smartmissilet, koska ne kantavat pitemmälle eivätkä vaadi LOSia.
Firewarruille ei kannata laittaa carbineja koska 4. edikassa rapidfire ase voi liikkua ja ampua normaalisti. Eli carbine on aivan turha kapistus.
- The Captain
- Valvoja
-
Ar-Senator
Mutta tietysti voit laittaa esim. t-l plasman ja yhden missile podin samaan suittiin.Tau codex, s. 17 kirjoitti:It is possible to mount the same weapon on two hard points instead of one. The two weapons will then fire like a single twin-linked weapon. It is not possible to mount the same weapon on three hard points.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä