Minkälaisia ajoneuvoja olette tehneet

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
domar

Minkälaisia ajoneuvoja olette tehneet

Viesti Kirjoittaja domar »

Tein itse FireBat command APC:n imperial guardeille

Siinä on Chimaeran runko, kylkiin etusyvennyksiin on asenettu Razorbackin heavy boltterit. Keulassa on vanhan Rhinon paksumpi etupanssari jossa on undead standard bearerin lipputangon päässä oleva kotka PALJON greenstuffia laitettu joka puolelle keulaa. Tykkeinä joko dreadnoughtin twin lascannon tai missile Launcher. Maalaus on Dark angel green/snot/green/tumman ruskea maastokuvointi.

Siitä tuli ihan OK vaikka en osaa kunnolla maalata
Let´s blow something up!
Kaamos jannu

Viesti Kirjoittaja Kaamos jannu »

domar pistähän kuva tulemaan jos kykenet... (yks helppo keino kuvan otamiseen jos ei ole digitaali kameraa: ota kuva normi kameral pistä skannerin väliin klikkaa ja nettiin...)
domar

Viesti Kirjoittaja domar »

Kaamos jannu kirjoitti:domar pistähän kuva tulemaan jos kykenet... (yks helppo keino kuvan otamiseen jos ei ole digitaali kameraa: ota kuva normi kameral pistä skannerin väliin klikkaa ja nettiin...)
Niin millä skannerilla. Minulla eikä kavereilla ole ja kaiken lisäksi en osaa edes laittaa mitään nettiin :oops:
Let´s blow something up!
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

ite rakensin margariinipurkkien laatoista (siis leikkelin), itelleni kultistirekan. Tuli oikeestaan ite ajoneuvosta jopa ihan hieno, mutta maalaus on vaa ihan kädestä. Muutenki se sitte jäi vähän käyttämättä ja sitte siitä on irtoilu vähä paloja, enkä oo jaksanu maalata. Mutta ihan tyytyväinen siihen kyllä olen edelleen :D
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Dota, siel WH 40K armeijat ja yksiköt osastolla on topic "Omia yksiköitä". Sinne voi postata niitä tankkeja. Mut jos puhutte tankin tekemisestä niin silloin älkää välittäkö tästä viestistä :oops: .
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

s2pidin kultistirekka o kova :D
mä tein ite semmosen ´uge balooMin mun örkeille ja tein sille omat säännöt.. se itse pallo osuus oli ilmapallosta ja sit siihen päälle liisterii ja hesarista revittyjä paloja...ja sit se koppa oli margariini purkista ja laitoin kaikkii bizei siihe ympärille...
Kuva
tos o kuva siitä... ne säännöt mitkä lukee siel alareunassa ei oo oikeet vaa tein uudet jotka ois tolle paremmat...
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

:D :D :D :D :D
Upee!
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

kertoisitko ne uudet säännöt?
Omnia mors aequat - Death equals all things
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

tossahan ne lukee :D
Njoo.. ei tota oo viel pelikentällä näkyny, mut oon kyl valmis pelaan ton näköstä härveliä vastaan koska vaan :wink:
Noi säännöt vois tehä kyl uusiks vdr:llä, niin sais tasapainosemman, mutta kattoo nyt mihin tosta on, ku viikonloppuna pelataan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Snotling Pump Wagonin olen itse tehnyt. Koko härveli on sattumalta empiren steam tankin muotoinen ja siinä on moottori ja kaikki. Miehistönä on peikonpoikasia (warhamster trollia).

No ei se ihan VDR ole, mutta vehikkeli.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

panssarit o 9 9 9 ja big shootalla varustettu liikkuu 12" ja kuljettaa 20boyzii maksaa 90pojoo tippuu aika iisisti =D
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mikä tuo nyt sitten mukan on? :lol: Muiden mielenterveyttä ajatellen tuollaisten lähettäminen pitäisi kieltää.

Ei se kauhean sairaan näköinen ole. :lol:

Kyllä tosta irtoo naurut kenelle tahansa. :lol:

Sinun vikasi, että näytölläni on sylkipisaroita. Meinasin tukehtua.
zqmfgb
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

azuuh kirjoitti:panssarit o 9 9 9 ja big shootalla varustettu liikkuu 12" ja kuljettaa 20boyzii maksaa 90pojoo tippuu aika iisisti =D
No sentään, noi edelliset panssarit oli vähän turhankin hyvät :)
Omnia mors aequat - Death equals all things
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Land rider crusader, rhino, ja useita imperial guard tankkeja, kaikki pahvista. Land raideriin käytin vanhoja space hulk osia aseisiin! Miksi tuhlata rahaa kun on pahvia!
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

IG tankin (Basiliskon) johon laitoin Earthshakerin tilalle SM Whirlwind launcherin. Elikkäs käytännössä Griffon armoured crew compartmentilla ja tuolla asevaihdolla... nimi loogisesti Hippogriff ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”