Minkälaisia ajoneuvoja olette tehneet
Minkälaisia ajoneuvoja olette tehneet
Tein itse FireBat command APC:n imperial guardeille
Siinä on Chimaeran runko, kylkiin etusyvennyksiin on asenettu Razorbackin heavy boltterit. Keulassa on vanhan Rhinon paksumpi etupanssari jossa on undead standard bearerin lipputangon päässä oleva kotka PALJON greenstuffia laitettu joka puolelle keulaa. Tykkeinä joko dreadnoughtin twin lascannon tai missile Launcher. Maalaus on Dark angel green/snot/green/tumman ruskea maastokuvointi.
Siitä tuli ihan OK vaikka en osaa kunnolla maalata
Siinä on Chimaeran runko, kylkiin etusyvennyksiin on asenettu Razorbackin heavy boltterit. Keulassa on vanhan Rhinon paksumpi etupanssari jossa on undead standard bearerin lipputangon päässä oleva kotka PALJON greenstuffia laitettu joka puolelle keulaa. Tykkeinä joko dreadnoughtin twin lascannon tai missile Launcher. Maalaus on Dark angel green/snot/green/tumman ruskea maastokuvointi.
Siitä tuli ihan OK vaikka en osaa kunnolla maalata
Let´s blow something up!
-
Kaamos jannu
Niin millä skannerilla. Minulla eikä kavereilla ole ja kaiken lisäksi en osaa edes laittaa mitään nettiin :oops:Kaamos jannu kirjoitti:domar pistähän kuva tulemaan jos kykenet... (yks helppo keino kuvan otamiseen jos ei ole digitaali kameraa: ota kuva normi kameral pistä skannerin väliin klikkaa ja nettiin...)
Let´s blow something up!
ite rakensin margariinipurkkien laatoista (siis leikkelin), itelleni kultistirekan. Tuli oikeestaan ite ajoneuvosta jopa ihan hieno, mutta maalaus on vaa ihan kädestä. Muutenki se sitte jäi vähän käyttämättä ja sitte siitä on irtoilu vähä paloja, enkä oo jaksanu maalata. Mutta ihan tyytyväinen siihen kyllä olen edelleen 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Dota, siel WH 40K armeijat ja yksiköt osastolla on topic "Omia yksiköitä". Sinne voi postata niitä tankkeja. Mut jos puhutte tankin tekemisestä niin silloin älkää välittäkö tästä viestistä :oops: .
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
s2pidin kultistirekka o kova 
mä tein ite semmosen ´uge balooMin mun örkeille ja tein sille omat säännöt.. se itse pallo osuus oli ilmapallosta ja sit siihen päälle liisterii ja hesarista revittyjä paloja...ja sit se koppa oli margariini purkista ja laitoin kaikkii bizei siihe ympärille...

tos o kuva siitä... ne säännöt mitkä lukee siel alareunassa ei oo oikeet vaa tein uudet jotka ois tolle paremmat...
mä tein ite semmosen ´uge balooMin mun örkeille ja tein sille omat säännöt.. se itse pallo osuus oli ilmapallosta ja sit siihen päälle liisterii ja hesarista revittyjä paloja...ja sit se koppa oli margariini purkista ja laitoin kaikkii bizei siihe ympärille...

tos o kuva siitä... ne säännöt mitkä lukee siel alareunassa ei oo oikeet vaa tein uudet jotka ois tolle paremmat...
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
tossahan ne lukee 
Njoo.. ei tota oo viel pelikentällä näkyny, mut oon kyl valmis pelaan ton näköstä härveliä vastaan koska vaan
Noi säännöt vois tehä kyl uusiks vdr:llä, niin sais tasapainosemman, mutta kattoo nyt mihin tosta on, ku viikonloppuna pelataan.
Njoo.. ei tota oo viel pelikentällä näkyny, mut oon kyl valmis pelaan ton näköstä härveliä vastaan koska vaan
Noi säännöt vois tehä kyl uusiks vdr:llä, niin sais tasapainosemman, mutta kattoo nyt mihin tosta on, ku viikonloppuna pelataan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Snotling Pump Wagonin olen itse tehnyt. Koko härveli on sattumalta empiren steam tankin muotoinen ja siinä on moottori ja kaikki. Miehistönä on peikonpoikasia (warhamster trollia).
No ei se ihan VDR ole, mutta vehikkeli.
No ei se ihan VDR ole, mutta vehikkeli.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Henri Ketonen
-
maddog