no sanotaan nyt sekin sitten vielä: Hienojahan ne on
Kalevala 15th Imperial Guard
-
Sir Finlander
-
Ihmiskilpi
Katsokaapas tätä command squadin lipunkantajaa, siinä on jotain paljon radikaalimpaa kuin kotka.
Todella upeita ja hyvä fluffi-idea. Noi sukset kyl pelastaa päivän. 
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
- The Captain
- Valvoja
Jep, eikä minullakaan ole mitään tuota vastaan. Kuten minua lainasitkin, en toki kiellä ketään tekemästä Suomi-teemaista armeijaa (eihän minulla siihen mitään oikeutta olekaan), vaan puutuin lähinnä Fennia-nimen käyttöön sellaisen armeijan yhteydessä. Siihen uskoisin minulla olevan copyrightin.Tybraal kirjoitti:Siis: Yksi viestin ajatuksista oli (paitsi esitellä omia ukkojani) alleviivata että näin yleisessä asiassa on aika turha alkaa etsimään ajatuksen "isää".Monoliitti kirjoitti:Ideavarkaus ärsyttää minua, ja varmasti sitä keneltä ajatus vietiin, mutta täytyy tunnustaa, että Suomalaisten teko on maailman mahtavin idea!
Ja nuo hätkäyttävät, vaikka en pidäkään ideavarkaudesta, annan sen anteeksi laadun vuoksi jne. :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Miten voit uskoaksesi omistaa tekijänoikeuden johonkin?The Captain kirjoitti:Jep, eikä minullakaan ole mitään tuota vastaan. Kuten minua lainasitkin, en toki kiellä ketään tekemästä Suomi-teemaista armeijaa (eihän minulla siihen mitään oikeutta olekaan), vaan puutuin lähinnä Fennia-nimen käyttöön sellaisen armeijan yhteydessä. Siihen uskoisin minulla olevan copyrightin.Tybraal kirjoitti:Siis: Yksi viestin ajatuksista oli (paitsi esitellä omia ukkojani) alleviivata että näin yleisessä asiassa on aika turha alkaa etsimään ajatuksen "isää".Monoliitti kirjoitti:Ideavarkaus ärsyttää minua, ja varmasti sitä keneltä ajatus vietiin, mutta täytyy tunnustaa, että Suomalaisten teko on maailman mahtavin idea!
Ja nuo hätkäyttävät, vaikka en pidäkään ideavarkaudesta, annan sen anteeksi laadun vuoksi jne.
Jos sinä sen olet tekijänoikeuslakien mukaan rekisteröinyt itsellesi, silloin sinulla on siihen copyright. Jos et ole, se on vapaasti muidenkin käytettävissä.
Järjenkäyttö sallittu!
-
Hodarimies
Arvon nimimerkeillä on nyt mennyt tekijänoikeusasiat aika sekaisin. Engl. copyright vastaa kohtuullisen hyvin meikäläistä tekijänoikeuden käsitettä. Lyhyt oppimäärä seuraa: tekijänoikeus koskee tekijän yksinoikeutta valmistaa kappaleita tai esittää teosta. Tekijänoikeus koskee vain teoksen esitysasua, mutta ei ollenkaan asiasisältöä. Tekijänoikeus on teoksen tekijällä automaattisesti eikä se edellytä mitään rekisteröintiä tai copyright-mainintaa tms.FallenOne kirjoitti:Miten voit uskoaksesi omistaa tekijänoikeuden johonkin?The Captain kirjoitti:Jep, eikä minullakaan ole mitään tuota vastaan. Kuten minua lainasitkin, en toki kiellä ketään tekemästä Suomi-teemaista armeijaa (eihän minulla siihen mitään oikeutta olekaan), vaan puutuin lähinnä Fennia-nimen käyttöön sellaisen armeijan yhteydessä. Siihen uskoisin minulla olevan copyrightin.
Jos sinä sen olet tekijänoikeuslakien mukaan rekisteröinyt itsellesi, silloin sinulla on siihen copyright. Jos et ole, se on vapaasti muidenkin käytettävissä.
Pelkkä armeijan nimi ei ylitä teoskynnystä, eikä siten juurikaan edes liity tekijänoikeuteen. Harrastajayhteisöissä on tapana kunnioittaa ideoiden keksijöitä esimerkiksi siten, ettei kukaan muu käytä Fennia-nimeä suomalaisittain maalattujen kaartilaistensa taustana, mutta tämä tapa ei perustu mihinkään lain antamaan suojaan vaan vain yhteisön omiin sääntöihin. Vastaavia systeemejä on mm. tiedeyhteisöllä.
Lisätietoa asiasta löytyy webin useilta tekijänoikeusaiheisilta sivuilta, joista kenties kattavin on Korpelan tekijänoikeusfakki
Tuleekohan suomalaisille edes hiki? Aika hauska idea tämä suomi-armeija... ihan kivan näköisiä, etenkin tankit. Mutta nuo Suomi-merkit olkapäissä on aika rivon näköisiä, mutta kai se siniristi johonkin on saatava. Ja kuka ikinä valittaakaan plagioinnista.. menköön itseensä.junkkeli kirjoitti:joo, mahtavaa! minua vain häiritsi että suomalaisten vastukset on muuttunut näköjään demoneiksi
You (yes, you!) decide.
Arvatkaa vaan, millaisia niistä tyrkyistä/mariineista/tontuista sitten tulisi... (Niille, jotka eivät sitä noin 0.85 sekunnin aikana tajunneet, suomalaisia! Tai ei, mutta sen tyylisiä. Esim. 'nidit kuten nelosedikan sääntökirjan sivulla 229 ylempi kuva. Jotain jäätikkö-ötököitä siis. Tai mariinit joltain pohjoiselta planeetalta, vaikka wuffejen säännöillä.)Minä itse Villeimmät unelmasi-topikissa kirjoitti:Slayer Cult
Tyranids (Oma hive fleet)
Marinet (Oma chapter)
Wood Elves
Eldar (Oma craftworld)
NGobbohorde
Aun'Edit: Itse figut ovat varsin hienoja, minä tykkäsin.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica