"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kalevala 15th Imperial Guard

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Sir Finlander

Viesti Kirjoittaja Sir Finlander »

HEHHEH! :D Hemmetin upeeta ku suomipojat niittää bloodletterejä!

no sanotaan nyt sekin sitten vielä: Hienojahan ne on :)
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

Figuille sopi hianosti tuo Suomi-aihe. armeijasi on mielestäni hiano eikä siinä ole juurikaan valittamista.... figut ei ehkä ole mailman parhaiten maalattuja, mutta aivan riittävän hyvin peli figuiksi.
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Katsokaapas tätä command squadin lipunkantajaa, siinä on jotain paljon radikaalimpaa kuin kotka.
LLLLL

Viesti Kirjoittaja LLLLL »

Hienoa työtä! Figut olivat mielestäni todella hienoja, ainakin pelifiguiksi.
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Unbelieveble. Uskomatonta. Kerrassaan.

*hiljaisuus ja kaihoisa huokaus*
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

Todella upeita ja hyvä fluffi-idea. Noi sukset kyl pelastaa päivän. :D
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

junkkeli kirjoitti:joo, mahtavaa! minua vain häiritsi että suomalaisten vastukset on muuttunut näköjään demoneiksi ;)
Ai miten niin muuttunut...?
Järjenkäyttö sallittu!
Gotrek

Viesti Kirjoittaja Gotrek »

HIENOJA!!!
Minä olen peikonsurma syntynyt kuolemaan pelolla ei ole siaa elämässäni!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tybraal kirjoitti:
Monoliitti kirjoitti:Ideavarkaus ärsyttää minua, ja varmasti sitä keneltä ajatus vietiin, mutta täytyy tunnustaa, että Suomalaisten teko on maailman mahtavin idea!
Ja nuo hätkäyttävät, vaikka en pidäkään ideavarkaudesta, annan sen anteeksi laadun vuoksi jne. :)
Siis: Yksi viestin ajatuksista oli (paitsi esitellä omia ukkojani) alleviivata että näin yleisessä asiassa on aika turha alkaa etsimään ajatuksen "isää".
Jep, eikä minullakaan ole mitään tuota vastaan. Kuten minua lainasitkin, en toki kiellä ketään tekemästä Suomi-teemaista armeijaa (eihän minulla siihen mitään oikeutta olekaan), vaan puutuin lähinnä Fennia-nimen käyttöön sellaisen armeijan yhteydessä. Siihen uskoisin minulla olevan copyrightin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

The Captain kirjoitti:
Tybraal kirjoitti:
Monoliitti kirjoitti:Ideavarkaus ärsyttää minua, ja varmasti sitä keneltä ajatus vietiin, mutta täytyy tunnustaa, että Suomalaisten teko on maailman mahtavin idea!
Ja nuo hätkäyttävät, vaikka en pidäkään ideavarkaudesta, annan sen anteeksi laadun vuoksi jne. :)
Siis: Yksi viestin ajatuksista oli (paitsi esitellä omia ukkojani) alleviivata että näin yleisessä asiassa on aika turha alkaa etsimään ajatuksen "isää".
Jep, eikä minullakaan ole mitään tuota vastaan. Kuten minua lainasitkin, en toki kiellä ketään tekemästä Suomi-teemaista armeijaa (eihän minulla siihen mitään oikeutta olekaan), vaan puutuin lähinnä Fennia-nimen käyttöön sellaisen armeijan yhteydessä. Siihen uskoisin minulla olevan copyrightin.
Miten voit uskoaksesi omistaa tekijänoikeuden johonkin?
Jos sinä sen olet tekijänoikeuslakien mukaan rekisteröinyt itsellesi, silloin sinulla on siihen copyright. Jos et ole, se on vapaasti muidenkin käytettävissä.
Järjenkäyttö sallittu!
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

Hianoja,mutta mistäs nuo kuusipuut muuten ovat, en ole itse sellaisia löytänyt.
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

FallenOne kirjoitti:
The Captain kirjoitti:Jep, eikä minullakaan ole mitään tuota vastaan. Kuten minua lainasitkin, en toki kiellä ketään tekemästä Suomi-teemaista armeijaa (eihän minulla siihen mitään oikeutta olekaan), vaan puutuin lähinnä Fennia-nimen käyttöön sellaisen armeijan yhteydessä. Siihen uskoisin minulla olevan copyrightin.
Miten voit uskoaksesi omistaa tekijänoikeuden johonkin?
Jos sinä sen olet tekijänoikeuslakien mukaan rekisteröinyt itsellesi, silloin sinulla on siihen copyright. Jos et ole, se on vapaasti muidenkin käytettävissä.
Arvon nimimerkeillä on nyt mennyt tekijänoikeusasiat aika sekaisin. Engl. copyright vastaa kohtuullisen hyvin meikäläistä tekijänoikeuden käsitettä. Lyhyt oppimäärä seuraa: tekijänoikeus koskee tekijän yksinoikeutta valmistaa kappaleita tai esittää teosta. Tekijänoikeus koskee vain teoksen esitysasua, mutta ei ollenkaan asiasisältöä. Tekijänoikeus on teoksen tekijällä automaattisesti eikä se edellytä mitään rekisteröintiä tai copyright-mainintaa tms.

Pelkkä armeijan nimi ei ylitä teoskynnystä, eikä siten juurikaan edes liity tekijänoikeuteen. Harrastajayhteisöissä on tapana kunnioittaa ideoiden keksijöitä esimerkiksi siten, ettei kukaan muu käytä Fennia-nimeä suomalaisittain maalattujen kaartilaistensa taustana, mutta tämä tapa ei perustu mihinkään lain antamaan suojaan vaan vain yhteisön omiin sääntöihin. Vastaavia systeemejä on mm. tiedeyhteisöllä.

Lisätietoa asiasta löytyy webin useilta tekijänoikeusaiheisilta sivuilta, joista kenties kattavin on Korpelan tekijänoikeusfakki
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Hodarimies kirjoitti:Hianoja,mutta mistäs nuo kuusipuut muuten ovat, en ole itse sellaisia löytänyt.
Hobby Pointista. Hintavia (parikymmentä puuta 25€, joku korjaa jos meni väärin) mutta komeita.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

junkkeli kirjoitti:joo, mahtavaa! minua vain häiritsi että suomalaisten vastukset on muuttunut näköjään demoneiksi ;)
Tuleekohan suomalaisille edes hiki? Aika hauska idea tämä suomi-armeija... ihan kivan näköisiä, etenkin tankit. Mutta nuo Suomi-merkit olkapäissä on aika rivon näköisiä, mutta kai se siniristi johonkin on saatava. Ja kuka ikinä valittaakaan plagioinnista.. menköön itseensä.
You (yes, you!) decide.
Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Minä itse Villeimmät unelmasi-topikissa kirjoitti:Slayer Cult
Tyranids (Oma hive fleet)
Marinet (Oma chapter)
Wood Elves
Eldar (Oma craftworld)
NGobbohorde
Arvatkaa vaan, millaisia niistä tyrkyistä/mariineista/tontuista sitten tulisi... (Niille, jotka eivät sitä noin 0.85 sekunnin aikana tajunneet, suomalaisia! Tai ei, mutta sen tyylisiä. Esim. 'nidit kuten nelosedikan sääntökirjan sivulla 229 ylempi kuva. Jotain jäätikkö-ötököitä siis. Tai mariinit joltain pohjoiselta planeetalta, vaikka wuffejen säännöillä.)

Aun'Edit: Itse figut ovat varsin hienoja, minä tykkäsin.
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”