tau devilfish troopcarrier. Häh?
-
Elmo
tau devilfish troopcarrier. Häh?
Tekeekö kysisellä laitteella mitään eihän firewarrioreita kannata kuljettaa.?
Re: tau devilfish troopcarrier. Häh?
Kaikki liike ei tapahdu eteenpäin.Elmo kirjoitti:Tekeekö kysisellä laitteella mitään eihän firewarrioreita kannata kuljettaa.?
Fiksumpi miettiköön mitä tuo tarkoittaa.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Tähän väliin kysymys marine pelaajille:
-Kuinka moni aikoo lisätä whirlwindin käyttöä armeijoissaan uuden coxedin tultua?
Jos monikin suunnittelee raketinheitinten käyttöä, saattaa devilfish olla ihan hyväkin idea.
-Kuinka moni aikoo lisätä whirlwindin käyttöä armeijoissaan uuden coxedin tultua?
Jos monikin suunnittelee raketinheitinten käyttöä, saattaa devilfish olla ihan hyväkin idea.
- ankara halla
- Valvoja
"...tai pelätä chargea."LordDemon kirjoitti:Tosin 36 palomiestä pärjää samassa pelityypissä myös ihan kivasti, eikä tarvitse rapidfirettaa tai pelätä chargea.
Kyllä pitää
Mutta juu, tuon kokoiset ryhmät kyllä antavat sellaisen tulimyrskyn rapittamalla, että on aika harvoja yksiköitä mitkä eivät siihen kaadu.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Lähinnä se pointti oli, että kiitos 30" kantaman harva joukko tulee charge etäisyydelle. Jos yhdenkin kierroksen pääsen neljästä ampumaan kunnolla (kaikki ampuvat kerran), se kaataa teoriassa 4 mariinia. Ja yleensä saa ampua useamminkin.
Devilfish on hyvä alus, mutta en oikein näe sille hirveästi käyttöä pienissä peleissä. Kannattaa ennemmin ottaa ne about 10 FW:tä jotka varustetun devilfishin hinnalla saa.
Isommissa peleissä sitten kannattaa käyttää, lisää liikkuvuutta ja whirlwindin vastustuskykyä.
Devilfish on hyvä alus, mutta en oikein näe sille hirveästi käyttöä pienissä peleissä. Kannattaa ennemmin ottaa ne about 10 FW:tä jotka varustetun devilfishin hinnalla saa.
Isommissa peleissä sitten kannattaa käyttää, lisää liikkuvuutta ja whirlwindin vastustuskykyä.
- Satanic Bunny
Jep tuttu juttu, jos yksikin mariini pääsee closikseen palomies ryhmän kanssa ni sillä on hyvät mahikset teurastaa vaikka ne kaikki... Taukit kun ei oikeen pärjää tossa käsikähmässä...ankara halla kirjoitti:
"...tai pelätä chargea."
Kyllä pitääOlen kolmella mariinilla (normi kessu CCW & B.pistol + kaksi tavallista boltteriukkoa) pyyhkinyt kokonaisia palomiesryhmiä rikkomatta hikeä lähitaistelussa.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Hormagaunttien?!!jamopower kirjoitti:No kyllä ne nyt sen 4+ saven turvin ovat yllättävänkin hyviä, parempia ainakin kuin guardsmanit. Ainakin itse olen suhteellisen tasaväkisiä taisteluja yleensä vääntänyt mm. hormagaunttien kanssa.
nehän tuntuu teurastavan mitä tahansa kun jokaisella on chargessa 3 hyökkäystä, ja sitten niiden strenaa voi nostaa ja niillä on 18+d6" tuuman charge.
yleensä sellaiset hakkaa taut ennen kuin pääsee lyömään takas.
(Tämä voi kyllä johtua myös huonosta tuuristani savejen kanssa, välillä 6+ on mulle yhtä hyvä kuin 4+, ainakin tulosten perusteella.)
ja oikeastaan, eihän niitä hormagauntteja ole edes vaikeaa tappaa, siis jos pääsee lyömään.