"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pitävätkö huhut paikkansa?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

mulle on jäänyt se kuva, että kokelaat heitetään erämaahan missä sitten osa lisäelimistä kasvaa eri mömmöjen vaikutuksesta. Siellä sitten joillakin naksahtaa ja ne lähtee riehumaan sinne fenrisin maastoon jne.

Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Kynä-ääliö
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

örh, ei... kyllä ne lisäelimet ihan istutetaan kokeliaisin laboratorioissa...
Tosin kaaoksella en pitäisi ihmeelisenä että kaveri kasvattaisi itse toisen sydämmen, mutta lojalistit joutuvat turvautumaan klooneissa kasvatettuihin elimiin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Angel of Darkness kirjasessa tämä rekrytointi oli paikalliselle williheimolle suuri rituaali, mihin nuorukaiset olivat valmistautuneet lapsuudestaan asti.
Ja siinäkin noin paristakymmenestä hakijasta 3 läpäisi asekoitoksen, ja 2 pääsi planeetalta, ja tällähetkellä vain yksi näyttää pääsevän koulutuksessa eteenpäin... Ei ihme jos mariineja on niin vähän kun onnistumisprosenttikin on näin huimaava.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Kunnes Cypher saapui...
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”