"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä on WS?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Thrag kirjoitti:Sori, taisi mennä vähän OT:ksi, innostuin sai yliotteen.
Pakko kysyä. Miten TÄSSÄ topikissa voi mennä OT?

Itse suosittaisin kaikkia sadan vuoden jäähylle. Itseni mukaanlukien. Onneksenne(-ni) en ole admin.
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Herrajjestas..
Minä olen aika uusi käyttäjä..sivulla 1 tuntu, että eikai kukaan voi olla näin dorka?
nooh...kiitos nauruista..joku näkee ainakin vaivaa toisten naurattamisen eteen :D
Black Scarsin ajatus on kylläkin sama (hieman paremmin ilmaistuna) kuin mulla tuolla jossain muualla missä tuli vähän ammuttua yli!
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Oikeasti olen miettinyt että vähän tulisi mahtava peli kun laittaisi fb armeijan ja 40k armeijan vastaan... Ja tietenkin käytetään molempien sääntöjä....
Kuolettavaa..
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

jep, empiren ja kaaoksen ritarit ois aika kovii :D armorsave 1+, ei edes starcannon purisi :D
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Oikeasti olen miettinyt että vähän tulisi mahtava peli kun laittaisi fb armeijan ja 40k armeijan vastaan... Ja tietenkin käytetään molempien sääntöjä....
Kuolettavaa..
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Blacklion kirjoitti:Oikeasti olen miettinyt että vähän tulisi mahtava peli kun laittaisi fb armeijan ja 40k armeijan vastaan... Ja tietenkin käytetään molempien sääntöjä....
Kuolettavaa..
Tuota olen minäkin miettinyt... Esim. malen 2+ wardi mundane attackeja vastaan voisi olla aika kovaa kun tankin ammuksetkin on tietääkseni ihan mundaneja....:D
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Iceman kirjoitti: Charruilla parempi WS kuvaa, miten he ovat taistelleet tiensä rivistöistä esiin ja sitten matkan aikana oppineet mitä saa/voi tehdä ja mitä ei kannata tehdä. Ne ketkä eivät opi riittävän nopeasti mitä ei voi tehdä kuolevat eli luonnollinenvalinta parantaa rotujen WS arvoa. Mitä lyhyempi elinkaari sen huonompi WS-arvo. Skavenit ja goblinit elävät lyhyen ja ikävän elämän, joten he eivät yleensä ehdi oppimaan kuin kävelemään ja senkin osa huonosti.
Pakko valitettavasti palata itse topikkiin kaiken tämän OT-hauskuuden keskellä.

Skinkeillä on WS2, ja ne elävät tuhansia vuosia. Niiden heikko WS kuvastaa yleistä tottumattomuutta voimakkaita liikkeitä vaativiin motorisiin suorituksiin, koska skinkit ovat pääosin tertiäärielinkeinon harjoittajia.

Vastaavasti taas useimmilla swarmeilla on WS jopa 3. Tämä ei kuvasta niiden taitavuutta vaan sitä, kuinka vaikeaa taitavankin miekkamiehen on yrittää torjua kokonaista parvea mitäliesinttejä ja kuinka vaikeaa puolestaan kyseisen miekkamiehen on lyödä kunnolla vahingoittava isku samaan parveen.

Ylipäätäänkin minua häiritsee se, kuinka paljon keskimääräistä parempia taistelijoita sankarit ovat. Tietysti Herohammerissa sankarit ovat pääosassa, mutta ei kai kukaan kuvittele, että Gustav Hägglund vetäisi turpaan joukkueellista jääkäreitä? Armeijoiden komentoon päästään yleensä ihan muilla avuilla kuin miekkailutaidoilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

The Captain kirjoitti:Ylipäätäänkin minua häiritsee se, kuinka paljon keskimääräistä parempia taistelijoita sankarit ovat. Tietysti Herohammerissa sankarit ovat pääosassa, mutta ei kai kukaan kuvittele, että Gustav Hägglund vetäisi turpaan joukkueellista jääkäreitä? Armeijoiden komentoon päästään yleensä ihan muilla avuilla kuin miekkailutaidoilla.
Jospa se "Fantasy" tulee juuri siitä... Gustav Hägglund kuuluu ehkä sitten siihen yltiörealistiseen sotasimulaatiopöytäpeliin...
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

The Captain kirjoitti: Armeijoiden komentoon päästään yleensä ihan muilla avuilla kuin miekkailutaidoilla.
Hmm niin, mutta ehkä tilanne on toinen Wanhassa Maailmassa. Mutta että mikä tässä topicissa nyt ei ole OT? Kun kerta topiikki tuntuu olevan vaan yllättävän suurta suosiota nauttiva vitsi..
You (yes, you!) decide.
Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Minäkin kyllä kieltämättä aluksi luulin tätä joksikin typeräksi aloittelijan kysymykseksi. En Black Scars-nimistä käyttäjää muistanut, joka vahvisti luulojani. Sitten huomasin, että viestejä oli jo yli sivu, vaikka normaalisti aihe olisi lukittu n. yhden vastauksen jälkeen. Muutama hymiö siellä täällä tosiaankin auttaisi asiaa :).
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Mikä hemmetin muutama hymiö auttaisi asiaa? tästä koko hommasta katoisi se hauskuus, jos Black scars olisi käyttänyt hymiöitä. Joku joskus ihmetteli, että eikö vaikka modesetien sarkastista leikinlaskentaa noobien kustannuksella lukitessa ketjuja voisi hieman värittää hymiöillä? Ei. Tarvitaan vain lukutaitoa ja luetun ymmärtämistä, ei kuvamuistia ja yksittäisten sanojen ja lauseiden tallentamista sen enempiä pohtimatta niiden sisältöä.
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

The Captain kirjoitti:Armeijoiden komentoon päästään yleensä ihan muilla avuilla kuin miekkailutaidoilla.
Totta, esim. heittämällä pienen luvun Intrigue at Courtissa.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Nostradamus kirjoitti:Mikä hemmetin muutama hymiö auttaisi asiaa? tästä koko hommasta katoisi se hauskuus, jos Black scars olisi käyttänyt hymiöitä. Joku joskus ihmetteli, että eikö vaikka modesetien sarkastista leikinlaskentaa noobien kustannuksella lukitessa ketjuja voisi hieman värittää hymiöillä? Ei. Tarvitaan vain lukutaitoa ja luetun ymmärtämistä, ei kuvamuistia ja yksittäisten sanojen ja lauseiden tallentamista sen enempiä pohtimatta niiden sisältöä.
Minkäs sille mahtaa että oletus ei ole että kaveri on hauska vaan että kaveri on totaalinen idiootti...
Itse olen yhä kaiken aiheesta käydyn keskustelunkin jälkeen sitä mieltä että kirjoitettu sarkasmi on suoraa syvältä sieltä. Tai no niin - olihan tätäkin topiccia hauska seurata mutta...joo.

Joissain tapauksissa alhaisen WS arvon voi myöskin olettaa kuvaavan haluttomuutta pitää itsensä hengissä. (Toisaalta suurta halua ottaa hengiltä voidaan kompensoida helpommin - esim strenghtin, frenzyn ja ätäkkien avulla.) Esimerkkinä vaikkapa ystävämme flagellantit. (tämä logiikka tosin hieman kosahtaa slayereiden kohdalla) Äärimmäisen korkean WS:n tulkinta onkin sitten mielenkiintoisempi asia - suoraan WS lukemaa tuijottamalla Old Worldin kovimmat lähistelijät ovat:
-BLOOD Dragon Lordit
-BLOOD Thirsterit
-Shadowblade
Ensimmäisten ja viimeisten kanssa arvon voitaneen tulkita täydellistä joko sisäsyntyistä tai kertakaikkiaan vuosistojen aikana hiottua lähitaistelutaitoa. Keskimmäinen sitten vain on niin kova jätkä että pakkohan sillä on olla WS 10? Elämä on täynnä mysteereitä.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Hahaha :D

Hyvä hyvä, piristi iltaa potenssiin seitsemän :D. Sain hyvät naurut todellakin :).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Loistava ja erittäin aiheellinen viesti sekä ketjunaloitus Black scarsilta. Erittäin nautittavaa sarkasmia aiheesta, joka pännii itse kutakin. Harmi vain, että minulla jo jonkinasteinen kuva aiheen aloittaneesta oli, johtuen hänen pelillisistä esityksistään jokunen viikko taaksepäin ja aiemminkin. Mutta kiitoksen paikka tähän kuuluu, toivottavasti joku nyt ottaa opikseen tästä.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Taidan vain suosiolla pitää turpani kiinni, koska näköjään moderaattoritkin pitävät tätä topickkia aiheellisena.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Peace kirjoitti: -BLOOD Dragon Lordit
-BLOOD Thirsterit
-Shadowblade
Keskimmäinen sitten vain on niin kova jätkä että pakkohan sillä on olla WS 10? Elämä on täynnä mysteereitä.
no ottaen huomioon että kaveri ON tappamisen, teruastuksen, järjettömän väkivallan ja massamurhan jumalan ilmentymä niin ei sillä kovin huono WS voi olla...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”