Ogre Kingdoms +Welffit +muuta sälää
-
Ar-Senator
-
The Scientist
Sehän riippuu siitä kuinka vaikeaksi GW sen päättää tehdä. Yksi melko helposti toteutuva vaihtoehto voisi olla se että OK-pelaaja valitsee itse mitkä hän haluaa poistaa casualtyinä, niinkuin 40k:ssa tällä hetkellä tehdään.Janson kirjoitti:Aika vaikealta kuitenkin vaikuttaa näin äkkiseltään.
-E
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Just just. Eturankkiin great weapon heeboja ja kakkosrankkiin heavy armour ja shield tyyppejä. Otetaan iskut vastaan panssarihirmuilla ja taotaan takaisin great weaponeilla.
Mutta pelkkää spekulointiahan tämä tietysti on, joten ei kannata hermostua. En ole mikään ogrevastainen vaan itseasiassa kannatan ogrejen tuloa, jotta me kaaospelaajatkin saamme muoviogreja.
Mutta pelkkää spekulointiahan tämä tietysti on, joten ei kannata hermostua. En ole mikään ogrevastainen vaan itseasiassa kannatan ogrejen tuloa, jotta me kaaospelaajatkin saamme muoviogreja.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
-
Ar-Senator
Toisaalta voi olla, että lähiksessä saa päättää mihin ogreen iskee, mutta ampuessa ogrepelaaja päättää kehen ne otetaan. Ongelmaksi nousee se, että siinä sitten hakkaat kaikilta vain pari woundia pois mutta siltikin kaikki pääsevät iskemään. Ja sitten aina tähdättäisiin niihin GW-miehiin, jos niitä löytyy, mikä taas kannustaisi yhdenmukaistamaan varustusta.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Tuossakin kohdistamisessa on se ongelma, ettei sellaista normaalisäännöissä tehdä(tietysti charruihin ja champoihin). Jos näihin ogreihin pitäisi erikseen kohdistaa hyökkäykset saattaisi syntyä hupihauska tilanne, jossa kaaoslordi rending swordilla, joka normaalisti tappaisi melkein koko rykmentin ogreja voisikin tappaa vain yhden maneaterin, koska ei koske kuin yhteen.
Vähän samanlainen tilanne, kuin pelaisi kääpiöitä vastaan, joilla on koko rykmentti giant slayereitä. Onko kukaan yrittänyt? Aivan sairas tilanne, kokemuksella sanon.
Vähän samanlainen tilanne, kuin pelaisi kääpiöitä vastaan, joilla on koko rykmentti giant slayereitä. Onko kukaan yrittänyt? Aivan sairas tilanne, kokemuksella sanon.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Minäkin olin ja niitä oli enemmän tai vähemmän koottuna 10+. Ruman näköisiä olivat, mutta lieneekö se tarkoituskin. Army bookki on pakko-ostos, muuta jäävät hyllylle.Melmon kirjoitti:Olin tänään GW:ssä ja siellä oli noita ogre figuja koottuna 2 kappaletta. Olivat muuten komean näköisiä veijareita.
Outoa muuten oli, että naamat ovat sellaisia maskeja ja jalat ja keskivartalo ovat yhdessä osassa. Lisäksi valittavana olevia "napakoruja" oli muutama ja niitä varten oli vatsan kohdalla iso kolo. Yksi Ogre per Sprue taisi olla, joten jos joku noita haluaa Mail Orderista lisää tilata vain yhden tai kaksi niin onnistuu suht helposti eikä hukkafiguja jää.
-
shadowdancer
- TietoPredator
Jaahas, nytpä ollaan edistytty vauhdilla. Suhteellisen innoissani olen näistä ogreista. Pari figua pitää hommata ihan hienouden takia (ja siksi, että haluan maalata ne paremmin värein kuin GW
), mutta saattahan tuosta lähteä armeijakin kasaantumaan. Jetit ovat todellakin aika rumia. Etenkin se niiden turpavärkki... Hunter on edelleen yksi hienoimmista figuista. Saa nähdä kuinka suureen suosioon OK nyt nousee. Tämän jälkeen sitten vain odottelemaan Weed Smoking Elffejä...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Ihmiskilpi
Jees OK on saanut nyt GW:seen oman osionsa tuonne: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13